heb je de goeie dag uitgekozenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga dadelijk naar de stad. Ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben.
Denk je?quote:
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je het pas..... dinsdag of woensdag...
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Ja. Het kon inderdaad nog wel eens druk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
Een gast! De koffie staat klaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.
Wat voor koffie heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.
[..]
Een gast! De koffie staat klaar.
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dolce Gusto; Cafe Laté, Laté machiato Caramel en Cappuchino.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!
Stuur een brief.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Had gisteren vanaf 22.30 geen internet meer. Kut ziggo.
Dat kennen ze denk ik niet bij het hypermoderne ziggo. Gelukkig was het om 8.00 weer opgelost, maar ik kon dus niet netflixen en Designated Survivor afkijkenquote:
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?quote:
1 miljoenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft toch ook dat wutang album
niet super maar moet hem nog een keer luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?
[..]
1 miljoen
leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat betekent trouwens dat alle kroegen enzo open zijn vanaf 10 uur. Iedereen aan de zuip.
valt wel mee denkquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengeloquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Kerstmiddag wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengelo
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Bijna in Leiden, eens kijken of ik A422 kan spotten
staat toch ook thenquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik denk dat chauffeurs dat sowiezo al niet meer doen. Kijk alleen al dat gedoe bij Calais.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |