Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?quote:
1 miljoenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft toch ook dat wutang album
niet super maar moet hem nog een keer luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?
[..]
1 miljoen
leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat betekent trouwens dat alle kroegen enzo open zijn vanaf 10 uur. Iedereen aan de zuip.
valt wel mee denkquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengeloquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Kerstmiddag wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengelo
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Bijna in Leiden, eens kijken of ik A422 kan spotten
staat toch ook thenquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik denk dat chauffeurs dat sowiezo al niet meer doen. Kijk alleen al dat gedoe bij Calais.
ha gayquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |