Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?quote:
1 miljoenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij heeft toch ook dat wutang album
niet super maar moet hem nog een keer luisterenquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zitten paar goeie tussen maar hij heeft weleens betete gedropt, wat vind jij ervan?
[..]
1 miljoen
leukquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oh dat betekent trouwens dat alle kroegen enzo open zijn vanaf 10 uur. Iedereen aan de zuip.
valt wel mee denkquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengeloquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Er is 1 kroeg in Hengelo die teert daar het hele jaar op geloof ik.
Nou moest ik toen drie jaar terug wel twee munten betalen voor een witte wijn. Komt neer op ¤4,60 per wijntje. Hemeltje lief. Laatste jaren gelukkig wat goedkoper.
Kerstmiddag wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nu zijn de kroegen al niet veel soeps in Hengelo
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Bijna in Leiden, eens kijken of ik A422 kan spotten
staat toch ook thenquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik denk dat chauffeurs dat sowiezo al niet meer doen. Kijk alleen al dat gedoe bij Calais.
ha gayquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Hallo vrienden! Ik hou van jullie allen.
konquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delft. Nieuwe kut dienstregeling. Eerst kom ik direct vanuit Eindhoven.
Huh, hoe ben je dan gereisd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Delft. Nieuwe kut dienstregeling. Eerst kom ik direct vanuit Eindhoven.
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eindhoven, Utrecht, Schiphol, Leiden, Delft
Alleen de intercity naar Breda dacht ik. En die komt om het half uur. Bij de andere treinen moet je overstappen op Leiden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?
Overstap niet gehaald. En volgens mij was dat een intercity direct.. en ik heb zo'n weekend kaartje dus dat zou ellendig zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Schiphol kan je toch intercity rechtstreeks naar Delft pakken?
Wat vaag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Alleen de intercity naar Breda dacht ik. En die komt om het half uur. Bij de andere treinen moet je overstappen op Leiden.
hoe lang doe je er uiteindelijk over?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overstap niet gehaald. En volgens mij was dat een intercity direct.. en ik heb zo'n weekend kaartje dus dat zou ellendig zijn.
Zonder 9292 en mijn vriendin die helpt zou ik echt een paniekaanval krijgen van dat gedoe.
Is dat weer terug? Ik kan het mij nog van vroeger herinneren, Railtender. Met hun aanbiedingen: een gevulde koek + koffie, vandaag maar 150 euro.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:15 schreef Vasion het volgende:
Weet je wat een genante vertoning is in de trein? Die railcatering.
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat weer terug? Ik kan het mij nog van vroeger herinneren, Railtender. Met hun aanbiedingen: een gevulde koek + koffie, vandaag maar 150 euro.
ns internationals?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.
Je zag ook echt alleen bejaarden iets bij hun kopen toen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |