Neem je hiermee de FP op de hak?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
GC / tong80 stapt uit 'ik ga denken voor ik post'.....
Ik snap het wel, je zou maar al dat geld mislopen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden dat kamerleden mogen blijven zitten als ze uit de partij stappen, die Denk vind ik een beetje eng en Sylvana is een domme aandachtshoer
De wat?quote:
heb je de goeie dag uitgekozenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga dadelijk naar de stad. Ik moet een nieuwe spijkerbroek hebben.
Denk je?quote:
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Heb je het pas..... dinsdag of woensdag...
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Ja. Het kon inderdaad nog wel eens druk zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
en? Hij zal toch nog wel meer jeans of andere broeken hebben
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:41 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het klonk alsof hij hoge nood heeft. Wie gaat er anders de dag voor kerst een broek shoppen in de stad.
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanmiddag nog even wat boodschappen doen zodat ik voor de dagen na kerst ook alles alvast in huis heb.
Een gast! De koffie staat klaar.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dadelijk kom ik eens richting Achterhoek om tikken uit te delen, Schaduwkindnuldrieenvijftig. Met je grote mond.
Wat voor koffie heb je?quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:52 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
2e kerstdag is bijna alles open. Zelfs de Appie.
[..]
Een gast! De koffie staat klaar.
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2016 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zul je wel hoge nood hebben Drizzt_. Anders ga je niet de dag voor kerst boodschappen doen.
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dolce Gusto; Cafe Laté, Laté machiato Caramel en Cappuchino.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is het misschien wel leuk voor je, en ook best wel een eer voor je, als ik eens een bakkie kom doen wanneer ik in de buurt ben. Leuk!
Stuur een brief.quote:Op zaterdag 24 december 2016 11:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Had gisteren vanaf 22.30 geen internet meer. Kut ziggo.
Dat kennen ze denk ik niet bij het hypermoderne ziggo. Gelukkig was het om 8.00 weer opgelost, maar ik kon dus niet netflixen en Designated Survivor afkijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |