Dat is beter geregeld in de Thalysquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:20 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
Alleen ipv knappe vrouwen in uniform, stuurt de NS puisterige pubers rond.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, er zit een vrouw naast mij en als ze lacht zie je een kilometer tandvlees.
Die heb je toen wel even geregeld toch.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een keer in zo'n NS International-trein gestapt maar toen kwam er een meisje met een enquête over de treinreis langs.
je kapper is van alle markten thuisquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme, er zit een vrouw naast mij en als ze lacht zie je een kilometer tandvlees.
Dat lijkt me echt vreselijk om te doen. Maar goed dat doen ze zichzelf aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vroeger ging dat met een karretje. Tegenwoordig hebben ze een rugzak en voorzak (hoe tf dat ook heet). En dan zie je ze struggele in een tering volle trein.
En, en, en? Heb je haar getrollt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben een keer in zo'n NS International-trein gestapt maar toen kwam er een meisje met een enquête over de treinreis langs.
Haar zoontje wordt geknipt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kapper is van alle markten thuis
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt vreselijk om te doen. Maar goed dat doen ze zichzelf aan natuurlijk.
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En, en, en? Heb je haar getrollt?
Veel beter dan jammerende Greenpeace-meisjes.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die heb je toen wel even geregeld toch.
Note uitgedeeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.
Ik geef iedereen vrijheid met betrekking tot DE TOON.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij gaf haar feedback over de toon die ze aansloeg.
Doe eens normaal. Het is mijn goed recht om dat te vragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Straal op met dit soort reacties aub.
100%nlquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Er bestaat een vlaamse variant van 100% NL en ze hebben een tv zender. En mijn Turkse kapper vindt het blijkbaar een erg goede zender...
Word je dadelijk ook met een warme natte handdoek in je gezicht gehelicopterd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Er bestaat een vlaamse variant van 100% NL en ze hebben een tv zender. En mijn Turkse kapper vindt het blijkbaar een erg goede zender...
We willen nieuwe users op VBL hebben en ze laten blijven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Het is mijn goed recht om dat te vragen. Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Nee hij brandt wel haartjes weg zag ik net.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Word je dadelijk ook met een warme natte handdoek in je gezicht gehelicopterd?
Dat snap ik luckass. Andere zaken wil ik weten. Heb je je tieten al gepost? Welke club hang je aan? Welk geloof hang je aan? Ben je een neger? Hoogst genoten opleiding? Waar woon je? Hoe oud ben je? Heb je een relatie en waar ben je hem tegengekomen? Dat soort zaken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn username staat naast mijn post Hans.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat snap ik luckass. Andere zaken wil ik weten. Heb je je tieten al gepost? Welke club hang je aan? Welk geloof hang je aan? Ben je een neger? Hoogst genoten opleiding? Waar woon je? Hoe oud ben je? Heb je een relatie en waar ben je hem tegengekomen? Dat soort zaken.
Dat met die natte handdoek na het scheren is wel extreem fijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hij brandt wel haartjes weg zag ik net.
Goede snor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een beetje actuele muziek graag.
Ik heb mezelf vanochtend al geschoren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat met die natte handdoek na het scheren is wel extreem fijn.
nicequote:Op zaterdag 24 december 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een beetje actuele muziek graag.
Ik heb zojuist moeten kijken en luisteren naar: Eveline en Flip - Ik wil een kerstboom versieren.quote:
Rare vraag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:35 schreef Vasion het volgende:
luckass ben je nou een neger of niet?
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:35 schreef Vasion het volgende:
luckass ben je nou een neger of niet?
Ik vind dat je wat passief, agressief overkomt. Doe daar eens wat aan.quote:
Gewoon normaal doen Jojo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.
Aldus iemand met een Ajax-uiquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste niet zo'n achterlijk blauw vinkje.
Dat is mijn act.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind dat je wat passief, agressief overkomt. Doe daar eens wat aan.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aldus iemand met een Ajax-ui_!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |