Ik heb een hekel aan mensen die anderen hun religie op willen dringen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En met de Islam heb ik eigenlijk ook bijzonder weinig.
Smerige profiteurs die tering heidenen. Laat ze lekker werken als ze toch de kerstmis overslaan en ons goedgelovigen wel gods grootsheid vierenquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee het gaat om jezus christus
jij bepaalt het ook helemaal niet
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die anderen hun religie op willen dringen.
Zou je hierin atheïsme ook als een religie kunnen zien?
Ik ben het wel met je eens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.
Ho ho, ik stelde alleen dat opdringend geloof kut is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ging jij tot voor kort niet zelf nog zondags naar de kerk? Dat maakt jou ook wel vrij dom dan
Je was het met GGMM eens (Zelden tot nooit terecht) en hij stelde iets heel andersquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, ik stelde alleen dat opdringend geloof kut is.
Ik denk dat ik dan dronken ben en ik moet nog aan het bier.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was het met GGMM eens (Zelden tot nooit terecht) en hij stelde iets heel anders
Geen idee. Hij heeft ook geen ban. Vast nog bijkomen van zijn afgang.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Is Eian nog gezien na vannacht? Ik maak me zorgen.
Gewoon verzinnen. niemand telt die meuk na. En het stem topic verwijderen. Valt het niet meer te checken ook.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al een soort oplossing in gedachten wat het een stuk makkelijk maakt.
Pfoeh, die ontving gisteren even een pounding zeg. Mi gado.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft ook geen ban. Vast nog bijkomen van zijn afgang.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon verzinnen. niemand telt die meuk na. En het stem topic verwijderen. Valt het niet meer te checken ook.
#DeOnlogischLeven
Ik ben bang dat ik de award voor beste PSV'er kwijt ben aan DoublePain. Hoewel erg jammer, gun ik het DP van harte. Het is denk ik ook tijd om het stokje door te geven.quote:
Ik heb gepost in het FM topic over mijn nieuwe avontuur. Misschien leuk voor je om te lezen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, alle klusjes van vandaag zijn klaar. Rest van de dag geen flikker meer uitvoeren.
Jij bent een verstandige user.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ja. Ik probeer als Atheïst wel constant mensen die gelovig zijn voor domme varkens uit te maken, in de hoop dat ze stoppen.
TERUG NAAR HET ZIEKENFONDS!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
Godver wat is de zorg toch duur. MAXIMAAL EIGEN RISICO. Oeh spannend, dan mag ik geen been breken.
onlogisch en ondergetekende denken daar anders over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |