SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Abunai! Abunai! Tasukete! Tasukete kudasai!quote:
Ja ja...quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Abunai! Abunai! Tasukete! Tasukete kudasai!
Clap Your Hands? Ik las net dat dat hele ritme door 5ive was gejat. Slamdunk da funk enzoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Ah, jullie zijn al begonnen...
[ link | afbeelding ]
Klik hier of op de afbeelding hierboven voor de radiostream...
tot zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptKnokkels draait nu, ik neem het zo over, tot 19:00 uur
Even opnieuw opstarten nu, tot zo
datw as snel:Pquote:
Windows 10quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
datw as snel:P
En zo te horen aan de muziek ben ik aan de schoonmaak
Snap ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo luisteren, even wat dingen regelen voor straks.
Eten en zo...
Welkom en alvast een goed weekendquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:23 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook inschakelen, net thuis
Kijk aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 11 maar even op de 6-weg surround speakers gezet...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 11 maar even op de 6-weg surround speakers gezet...
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Mooie opmaat naar de nostalgie van straks...
Wat jij wil...quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef just me het volgende:
Kunnen we nog ergens de shows spammen
Zeker. Zal ik na de show gelijk naar kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Misschien ook een idee om die vriendelijkere webstream in je onderschrift te zetten, 11...
1 2 | [url=http://www.nederlandseradio.nl/49][cimg]http://i.imgur.com/GCHXjEt.jpg[/cimg][/url] [url=http://www.nederlandseradio.nl/49][b]Klik hier of op de afbeelding hierboven voor de radiostream...[/b][/url] |
oepsquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat eerst dweilen, kerststukje was minder dorstig dan ze dacht
![]()
Piet zit lekker in z'n hut in Duitsland, zonder intemetaansluiting...quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende is voor Piet () in de hoop dat hij fijne feestdagen heeft.
gelukkkig in de keukenquote:
goede muziek as alwaysquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het samenstellen van deze show was trouwens een race tegen de klok, maar het is nét op tijd gelukt
ik bespeur een licht aviair thema. Je krijgt toch niet een bepaalde griep, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mochten jullie inmiddels een bepaald thema hebben ontdekt, dan kan dat kloppen
Op FOK! heerst gelukkig geen vogelgriep, maar alleen de vinkentering.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bespeur een licht aviair thema. Je krijgt toch niet een bepaalde griep, mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op FOK! heerst gelukkig geen vogelgriep, maar alleen de vinkentering.
* knokkels weerstaat de drang om een shownaamverandering door te voerenquote:
Hoesten niet, maar echt ijs- en ijskoud zijn soms terwijl het twintig graden is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik loop sinds gisteravond te hoesten, dat belooft wat...
veel drinkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik loop sinds gisteravond te hoesten, dat belooft wat...
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moetquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels weerstaat de drang om een shownaamverandering door te voeren
Hebben ze Vout niet opgesloten voor de kerstquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moet
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hebben ze Vout niet opgesloten voor de kerst
Ik kwam laatst een vage cd met muziek uit tv-reclames in mijn kast tegen. Daar stond ook deze opquote:
* just me gaat vrolijk de keuken in, er moet ook nog gegeten wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een vage cd met muziek uit tv-reclames in mijn kast tegen. Daar stond ook deze op
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat vrolijk de keuken in, er moet ook nog gegeten worden
ik moet nog beginnen maar het is macroni, lekker snel en lekker snel klaarquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moet
Er komt nog minstens één heel fout nummer.quote:
Home alone, mw. MM is naar het theater.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen maar het is macroni, lekker snel en lekker snel klaar
Sealquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een verwijzing naar Crazy zit er in dit nummer.,,.
Jammer, klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Home alone, mw. MM is naar het theater.
Net dus een bak Japanse bami met garnalen en paddestoelen in de magnetron gegooid.
Ik proef echter niet veel...
Mijn stembanden scratchen nu wel...quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer, klinkt wel lekker
Bestaat er ook zoiets als de DJ-griep ?
Ja, staat ook wel bekend als H5N11quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer, klinkt wel lekker
Bestaat er ook zoiets als de DJ-griep ?
Ben blij dat ik geen DJ benquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, staat ook wel bekend als H5N11
ik hou wel van dat soort stemmenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn stembanden scratchen nu wel...
kerstmis 2016quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk maar uit; het is erg besmettelijk en aanstekelijk
Je mag wel langer luisteren dan even hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesik luister ook weer ff mee.
Welkom, welkomquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesik luister ook weer ff mee.
Nee joh... het DJ-virus kent als enige verschijnsel de voortdurende drang om radio te willen makenquote:
Weet nog niet of ik pleite ga vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag wel langer luisteren dan even hoor
nou maar dan tochquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh... het DJ-virus kent als enige verschijnsel de voortdurende drang om radio te willen maken
Kan ernstige consequenties hebben. 24 uur draaien en dan nog niet klaar zijn. Niet te onderschattenquote:
we moeten wel zuinig zijn op onze DJ'squote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ernstige consequenties hebben. 24 uur draaien en dan nog niet klaar zijn. Niet te onderschatten
We moeten tegen onszelf worden beschermd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
we moeten wel zuinig zijn op onze DJ's
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten tegen onszelf worden beschermd.
lolquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag straks weer naar je chillhoekje
Ik vond het wel mooi klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stiekem vind ik dit een heel mooi nummer. En het zou maar zo eens kunnen opduiken in deel 3 van de N-show
Ik was ooit op vakantie in minder gezellig gezelfschap zeg maar en als er dan iets was wat ik totaal niet leuk vond ging ik dit nummer in mijn hoofd zingenquote:
Om van op te knappen? Of om het voor jezelf nog erger te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ooit op vakantie in minder gezellig gezelfschap zeg maar en als er dan iets was wat ik totaal niet leuk vond ging ik dit nummer in mijn hoofd zingen
Neuh om van op de knappenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om van op te knappen? Of om het voor jezelf nog erger te maken?
ik wist wel dat er iets aan me mankeerde maar nooit geweten watquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verzameling stemmen van verschillende persoonlijkheden die iemand in z'n hoofd hoort...
quote:
Er ging iets fout... - er zat iets achter die Everly Brothers-track waarmee ik geen rekening had gehouden... - vreemdquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Echt welquote:
Zaten weinig doornen aan de rozen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:52 schreef just me het volgende:
Gewoon omdat je wel een steuntje in je rug mag hebben en de rozen zijn niet stekelig bedoeld
![]()
Wellicht, als ik ergens tijd vindquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef just me het volgende:
Elf ik ga dit weekend veel treinen, ga je dan ook een show voor mij maken
En jij komende periode zo ontzettend veel sterktequote:
You're welcomequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel voor de nummers die ik heb gehoord elf !
En
Nee joh, was een grapjequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht, als ik ergens tijd vindIk moet ook nog Kerst vieren en zo
Dank je en zal ik doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
En jij komende periode zo ontzettend veel sterkte
en doe Lucky de groetjes van ons
quote:
11 inmiddelsquote:
Heeft symph nu ook eindelijk vakantiequote:
godzijdank welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft symph nu ook eindelijk vakantie
nu lekker tot rust komen en je door DDM laten verwennenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godzijdank wel
Ik had het geen dag langer volgehouden
Als je wilt, kun je de hele avond wel boos zijn en mopperen over wat er zoal uit de lijst is gevallen. Ik ga mijn ongezouten mening maar een beetje voor me houden...quote:
ik had jouw smaak toch iets anders ingeschatquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan hier heel enthousiast van worden
[ afbeelding ]
Alles voor de luisteraars natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil je de dooie moeder van Sam Brown overslaan aub?
ze kijkt blij nuquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan hier heel enthousiast van worden
[ afbeelding ]
blijft toch mooiquote:
Doe alvast maar vierquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil je een of twee pakjes zakdoekjes?
* Elfletterig gaat deze vanavond heel vaak gebruiken:quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef Tuned22 het volgende:
Sing Our Own Song er ook uitschande.
Imagine is gezakt naar #12. Valt me eigenlijk nog mee. #11 was natuurlijk leuker geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Niet eens meer als ode voor de ellende daar de laatste jaren in de lijst...
Misschien wil Symph wat zakdoekjes delenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Door de Top2000 leren kennen en ik denk dat het nu nooooit meer op de radio te horen zal zijn
Haal maar tissues danquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze shownis bizar slecht voor mijn humeur merk ik
Cheer up, nu hoor je ze tenminste nog...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze shownis bizar slecht voor mijn humeur merk ik
ja, dat zeg je nu je knie kapot is he?!quote:
DDM is ook niet te vermurwen...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peaceman's UI is toch wel mijn meest constante plaatje uit de Top2000 cyclus
en door jou gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peaceman's UI is toch wel mijn meest constante plaatje uit de Top2000 cyclus
Maar da's geen plaatje van mijquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM is ook niet te vermurwen...
Ze is wel een plaatje...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar da's geen plaatje van mij
welke liedjes heb ik gemist? (zo beterquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
1608, dit produkt van Nederlandse bodem is ook verdwenen...
en terecht!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar in de lijst gekomen op #1833 na het debacle in de Bataclan, Parijs, nu al weer uit de lijst...
Voor het eerst dat ik bij mezelf denk: en terecht....quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar in de lijst gekomen op #1833 na het debacle in de Bataclan, Parijs, nu al weer uit de lijst...
ik hoef geen prijs voor het hebben van smaakquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de eerste hater, je mag je prijs ophalen bij de balie...
ook gemist. Leuke band hoor, maar waarom in hemelsnaam? Waan van de dagquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Is Diaan al oliebollen aan het bakken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef peaceman het volgende:
deze band heeft een hele mooie versie gemaakt van het vorige nummer
nee, die is bezig met de surprises voor kerst.. nog een weekje geduldquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Diaan al oliebollen aan het bakken?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef peaceman het volgende:
deze band heeft een hele mooie versie gemaakt van het vorige nummer
je hoeft je toch niet te verontschuldigenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zei het al en zag toen pas dat het al gepost was
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet te verontschuldigen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen uit 1969 hier?
Streep maar door...
Streep door Symphquote:
Helemaal mee eens.quote:
nee ik zag te laat dat het kwamquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand de docu over The Wrecking Crew gisteren nog gezien?
Je hoort ze nu...
nope, maar wel ooit over gehoord, zal wel van Leo zijn geweestquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
ik heb gisteren alleen de binnenkant van mijn oogjes gezienquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik zag te laat dat het kwamanders had ik het opgenomen.
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zou haast zeggen: ik zet een proteststem voor volgend jaar klaar, maar ik heb zo m'n bedenkingen over het hele gebeuren...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.
Daar ga ik ook nog eens een draaibeurt aan wagen...
ja dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.
Er zijn veel nummers waar dat voor geldt. Wat dacht je van de totale afwezigheid van de The Everly Brothers? Bands als The Beatles zijn daar zonder meer schatplichtig aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.
zekerquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn veel nummers waar dat voor geldt. Wat dacht je van de totale afwezigheid van de The Everly Brothers? Bands als The Beatles zijn daar zonder meer schatplichtig aan.
Met een nieuwe hippie tijd zou het er allemaal veel beter uitzien in de wereld.quote:
allemaal love and peacequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met een nieuwe hippie tijd zou het er allemaal veel beter uitzien in de wereld.
daar ging mijn koffie, en bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Er woelt nu iemand door mijn lange haren
Schandequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Buddy Holly, vorig jaar nog op 1813, doet het ook niet meer...
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummersquote:
Eigenlijk was dit een beetje het skipnummer van de 1equote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummers
amen to that, dit nummer had niks in de Top2000 te zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummers
ja, dat was dan ook een prachtig album.. Die laatste is trouwens ook wel weer leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit een beetje het skipnummer van de 1e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |