Er ging iets fout... - er zat iets achter die Everly Brothers-track waarmee ik geen rekening had gehouden... - vreemdquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Echt welquote:
Zaten weinig doornen aan de rozen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:52 schreef just me het volgende:
Gewoon omdat je wel een steuntje in je rug mag hebben en de rozen zijn niet stekelig bedoeld
![]()
Dit is het laatste nummer van deze Fogelvlucht-show. De slotsong staat er los van, maar dat nummer draai ik omdat het bijna kerst is en omdat ik het niet kan laten...
Wellicht, als ik ergens tijd vindquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef just me het volgende:
Elf ik ga dit weekend veel treinen, ga je dan ook een show voor mij maken
En jij komende periode zo ontzettend veel sterktequote:
You're welcomequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel voor de nummers die ik heb gehoord elf !
En
Nee joh, was een grapjequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht, als ik ergens tijd vindIk moet ook nog Kerst vieren en zo
De Pet Shop Boys gaven dit nummer in 1997 aan leden van de fanclub. In 2009 verscheen deze versie op single. Ironisch genoeg lag er uitgerekend toen een dik pak sneeuw in Engeland.
Dank je en zal ik doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
En jij komende periode zo ontzettend veel sterkte
en doe Lucky de groetjes van ons
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |