Er ging iets fout... - er zat iets achter die Everly Brothers-track waarmee ik geen rekening had gehouden... - vreemdquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan verdiend!
Met dank aan onze moederkloek...
Echt welquote:
Zaten weinig doornen aan de rozen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:52 schreef just me het volgende:
Gewoon omdat je wel een steuntje in je rug mag hebben en de rozen zijn niet stekelig bedoeld
![]()
Wellicht, als ik ergens tijd vindquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef just me het volgende:
Elf ik ga dit weekend veel treinen, ga je dan ook een show voor mij maken
En jij komende periode zo ontzettend veel sterktequote:
You're welcomequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:55 schreef MaryMouse het volgende:
Dank je wel voor de nummers die ik heb gehoord elf !
En
Nee joh, was een grapjequote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wellicht, als ik ergens tijd vindIk moet ook nog Kerst vieren en zo
Dank je en zal ik doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
En jij komende periode zo ontzettend veel sterkte
en doe Lucky de groetjes van ons
quote:
11 inmiddelsquote:
Heeft symph nu ook eindelijk vakantiequote:
godzijdank welquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft symph nu ook eindelijk vakantie
nu lekker tot rust komen en je door DDM laten verwennenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
godzijdank wel
Ik had het geen dag langer volgehouden
Als je wilt, kun je de hele avond wel boos zijn en mopperen over wat er zoal uit de lijst is gevallen. Ik ga mijn ongezouten mening maar een beetje voor me houden...quote:
ik had jouw smaak toch iets anders ingeschatquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan hier heel enthousiast van worden
[ afbeelding ]
Alles voor de luisteraars natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil je de dooie moeder van Sam Brown overslaan aub?
ze kijkt blij nuquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan hier heel enthousiast van worden
[ afbeelding ]
blijft toch mooiquote:
Doe alvast maar vierquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wil je een of twee pakjes zakdoekjes?
* Elfletterig gaat deze vanavond heel vaak gebruiken:quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef Tuned22 het volgende:
Sing Our Own Song er ook uitschande.
Imagine is gezakt naar #12. Valt me eigenlijk nog mee. #11 was natuurlijk leuker geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Niet eens meer als ode voor de ellende daar de laatste jaren in de lijst...
Misschien wil Symph wat zakdoekjes delenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Door de Top2000 leren kennen en ik denk dat het nu nooooit meer op de radio te horen zal zijn
Haal maar tissues danquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze shownis bizar slecht voor mijn humeur merk ik
Cheer up, nu hoor je ze tenminste nog...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze shownis bizar slecht voor mijn humeur merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |