SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Abunai! Abunai! Tasukete! Tasukete kudasai!quote:
Ja ja...quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Abunai! Abunai! Tasukete! Tasukete kudasai!
Clap Your Hands? Ik las net dat dat hele ritme door 5ive was gejat. Slamdunk da funk enzoquote:
Kloptquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Ah, jullie zijn al begonnen...
[ link | afbeelding ]
Klik hier of op de afbeelding hierboven voor de radiostream...
tot zoquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
KloptKnokkels draait nu, ik neem het zo over, tot 19:00 uur
Even opnieuw opstarten nu, tot zo
datw as snel:Pquote:
Windows 10quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
datw as snel:P
En zo te horen aan de muziek ben ik aan de schoonmaak
Snap ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo luisteren, even wat dingen regelen voor straks.
Eten en zo...
Welkom en alvast een goed weekendquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:23 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook inschakelen, net thuis
Kijk aanquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 11 maar even op de 6-weg surround speakers gezet...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 11 maar even op de 6-weg surround speakers gezet...
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef MadMaster het volgende:
Mooie opmaat naar de nostalgie van straks...
Wat jij wil...quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:34 schreef just me het volgende:
Kunnen we nog ergens de shows spammen
Zeker. Zal ik na de show gelijk naar kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Misschien ook een idee om die vriendelijkere webstream in je onderschrift te zetten, 11...
1 2 | [url=http://www.nederlandseradio.nl/49][cimg]http://i.imgur.com/GCHXjEt.jpg[/cimg][/url] [url=http://www.nederlandseradio.nl/49][b]Klik hier of op de afbeelding hierboven voor de radiostream...[/b][/url] |
oepsquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:38 schreef just me het volgende:
* just me gaat eerst dweilen, kerststukje was minder dorstig dan ze dacht
![]()
Piet zit lekker in z'n hut in Duitsland, zonder intemetaansluiting...quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende is voor Piet () in de hoop dat hij fijne feestdagen heeft.
gelukkkig in de keukenquote:
goede muziek as alwaysquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
Het samenstellen van deze show was trouwens een race tegen de klok, maar het is nét op tijd gelukt
ik bespeur een licht aviair thema. Je krijgt toch niet een bepaalde griep, mag ik hopen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mochten jullie inmiddels een bepaald thema hebben ontdekt, dan kan dat kloppen
Op FOK! heerst gelukkig geen vogelgriep, maar alleen de vinkentering.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik bespeur een licht aviair thema. Je krijgt toch niet een bepaalde griep, mag ik hopen?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op FOK! heerst gelukkig geen vogelgriep, maar alleen de vinkentering.
* knokkels weerstaat de drang om een shownaamverandering door te voerenquote:
Hoesten niet, maar echt ijs- en ijskoud zijn soms terwijl het twintig graden is.quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik loop sinds gisteravond te hoesten, dat belooft wat...
veel drinkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik loop sinds gisteravond te hoesten, dat belooft wat...
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moetquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels weerstaat de drang om een shownaamverandering door te voeren
Hebben ze Vout niet opgesloten voor de kerstquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moet
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hebben ze Vout niet opgesloten voor de kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |