ja, dat zeg je nu je knie kapot is he?!quote:
DDM is ook niet te vermurwen...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peaceman's UI is toch wel mijn meest constante plaatje uit de Top2000 cyclus
en door jou gemaaktquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peaceman's UI is toch wel mijn meest constante plaatje uit de Top2000 cyclus
Maar da's geen plaatje van mijquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM is ook niet te vermurwen...
Ze is wel een plaatje...quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar da's geen plaatje van mij
welke liedjes heb ik gemist? (zo beterquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:31 schreef MadMaster het volgende:
1608, dit produkt van Nederlandse bodem is ook verdwenen...
en terecht!quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar in de lijst gekomen op #1833 na het debacle in de Bataclan, Parijs, nu al weer uit de lijst...
Voor het eerst dat ik bij mezelf denk: en terecht....quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Vorig jaar in de lijst gekomen op #1833 na het debacle in de Bataclan, Parijs, nu al weer uit de lijst...
ik hoef geen prijs voor het hebben van smaakquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de eerste hater, je mag je prijs ophalen bij de balie...
ook gemist. Leuke band hoor, maar waarom in hemelsnaam? Waan van de dagquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Is Diaan al oliebollen aan het bakken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef peaceman het volgende:
deze band heeft een hele mooie versie gemaakt van het vorige nummer
nee, die is bezig met de surprises voor kerst.. nog een weekje geduldquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Diaan al oliebollen aan het bakken?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:41 schreef peaceman het volgende:
deze band heeft een hele mooie versie gemaakt van het vorige nummer
je hoeft je toch niet te verontschuldigenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zei het al en zag toen pas dat het al gepost was
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
je hoeft je toch niet te verontschuldigen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen uit 1969 hier?
Streep maar door...
Streep door Symphquote:
Helemaal mee eens.quote:
nee ik zag te laat dat het kwamquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand de docu over The Wrecking Crew gisteren nog gezien?
Je hoort ze nu...
nope, maar wel ooit over gehoord, zal wel van Leo zijn geweestquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
ik heb gisteren alleen de binnenkant van mijn oogjes gezienquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik zag te laat dat het kwamanders had ik het opgenomen.
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zou haast zeggen: ik zet een proteststem voor volgend jaar klaar, maar ik heb zo m'n bedenkingen over het hele gebeuren...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.
Daar ga ik ook nog eens een draaibeurt aan wagen...
ja dusquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.
Er zijn veel nummers waar dat voor geldt. Wat dacht je van de totale afwezigheid van de The Everly Brothers? Bands als The Beatles zijn daar zonder meer schatplichtig aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.
zekerquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn veel nummers waar dat voor geldt. Wat dacht je van de totale afwezigheid van de The Everly Brothers? Bands als The Beatles zijn daar zonder meer schatplichtig aan.
Met een nieuwe hippie tijd zou het er allemaal veel beter uitzien in de wereld.quote:
allemaal love and peacequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met een nieuwe hippie tijd zou het er allemaal veel beter uitzien in de wereld.
daar ging mijn koffie, en bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef Symphonic het volgende:
Er woelt nu iemand door mijn lange haren
Schandequote:Op vrijdag 23 december 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Buddy Holly, vorig jaar nog op 1813, doet het ook niet meer...
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummersquote:
Eigenlijk was dit een beetje het skipnummer van de 1equote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummers
amen to that, dit nummer had niks in de Top2000 te zoekenquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
clip blijft geniaal. maar weezer heeft echt wel veel betere nummers
ja, dat was dan ook een prachtig album.. Die laatste is trouwens ook wel weer leuk.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit een beetje het skipnummer van de 1e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |