quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Nog mensen uit 1969 hier?
Streep maar door...
Streep door Symphquote:
Helemaal mee eens.quote:
nee ik zag te laat dat het kwamquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand de docu over The Wrecking Crew gisteren nog gezien?
Je hoort ze nu...
nope, maar wel ooit over gehoord, zal wel van Leo zijn geweestquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
ik heb gisteren alleen de binnenkant van mijn oogjes gezienquote:Op vrijdag 23 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Je hoort ze nu...
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik zag te laat dat het kwamanders had ik het opgenomen.
nou wat mij betreft mag hier best een actie voor komen. Zeker omdat het in dit geval niet om het liedje wel/niet mooi vinden gaat. Dit is een nummer wat specifiek gaat over een stukje geschiedenis: de hippietijd. Dat vind je vooral terug in dit nummer en natuurlijk Hair - Zen die we zo gaan horen neem ik aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik zou haast zeggen: ik zet een proteststem voor volgend jaar klaar, maar ik heb zo m'n bedenkingen over het hele gebeuren...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend wat die gasten allemaal bij elkaar hebben gespeeld.
Daar ga ik ook nog eens een draaibeurt aan wagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |