We moeten tegen onszelf worden beschermd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:23 schreef just me het volgende:
[..]
we moeten wel zuinig zijn op onze DJ's
quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten tegen onszelf worden beschermd.
lolquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag straks weer naar je chillhoekje
Ik vond het wel mooi klinkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
Stiekem vind ik dit een heel mooi nummer. En het zou maar zo eens kunnen opduiken in deel 3 van de N-show
Ik was ooit op vakantie in minder gezellig gezelfschap zeg maar en als er dan iets was wat ik totaal niet leuk vond ging ik dit nummer in mijn hoofd zingenquote:
Om van op te knappen? Of om het voor jezelf nog erger te maken?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was ooit op vakantie in minder gezellig gezelfschap zeg maar en als er dan iets was wat ik totaal niet leuk vond ging ik dit nummer in mijn hoofd zingen
Neuh om van op de knappenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Om van op te knappen? Of om het voor jezelf nog erger te maken?
ik wist wel dat er iets aan me mankeerde maar nooit geweten watquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verzameling stemmen van verschillende persoonlijkheden die iemand in z'n hoofd hoort...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |