Ik kwam laatst een vage cd met muziek uit tv-reclames in mijn kast tegen. Daar stond ook deze opquote:
* just me gaat vrolijk de keuken in, er moet ook nog gegeten wordenquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een vage cd met muziek uit tv-reclames in mijn kast tegen. Daar stond ook deze op
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat vrolijk de keuken in, er moet ook nog gegeten worden
ik moet nog beginnen maar het is macroni, lekker snel en lekker snel klaarquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien wordt de muziek verderop in de show nog wel zo Vout dat dat alsnog moet
Er komt nog minstens één heel fout nummer.quote:
Home alone, mw. MM is naar het theater.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen maar het is macroni, lekker snel en lekker snel klaar
Sealquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een verwijzing naar Crazy zit er in dit nummer.,,.
Jammer, klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Home alone, mw. MM is naar het theater.
Net dus een bak Japanse bami met garnalen en paddestoelen in de magnetron gegooid.
Ik proef echter niet veel...
Mijn stembanden scratchen nu wel...quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer, klinkt wel lekker
Bestaat er ook zoiets als de DJ-griep ?
Ja, staat ook wel bekend als H5N11quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:11 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer, klinkt wel lekker
Bestaat er ook zoiets als de DJ-griep ?
Ben blij dat ik geen DJ benquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, staat ook wel bekend als H5N11
ik hou wel van dat soort stemmenquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn stembanden scratchen nu wel...
kerstmis 2016quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk maar uit; het is erg besmettelijk en aanstekelijk
Je mag wel langer luisteren dan even hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesik luister ook weer ff mee.
Welkom, welkomquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:16 schreef Tuned22 het volgende:
Hoi luitjesik luister ook weer ff mee.
Nee joh... het DJ-virus kent als enige verschijnsel de voortdurende drang om radio te willen makenquote:
Weet nog niet of ik pleite ga vanavondquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Je mag wel langer luisteren dan even hoor
nou maar dan tochquote:Op vrijdag 23 december 2016 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh... het DJ-virus kent als enige verschijnsel de voortdurende drang om radio te willen maken
Kan ernstige consequenties hebben. 24 uur draaien en dan nog niet klaar zijn. Niet te onderschattenquote:
we moeten wel zuinig zijn op onze DJ'squote:Op vrijdag 23 december 2016 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan ernstige consequenties hebben. 24 uur draaien en dan nog niet klaar zijn. Niet te onderschatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |