abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167517072
Op de Breitscheidplatz zou een vrachtwagen op een kerstmarkt zijn ingereden. Volgens Duitse media zouden hierbij 12 personen overleden zijn, ook worden er rond de 50 gewonden gemeld.

'Aanslagpleger was vluchteling'
Angela Merkel in rouw na aanslag in Berlijn

berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13 +++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49 Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Tot nu toe bekend;

• Minimaal 12 doden
• 48+ gewonden
• Vrachtwagen was van een Poolse firma
• Bijrijder was oorspronkelijke bestuurder
• Dader kaapte de vrachtwagen
• Verdachte bestuurder opgepakt
• Verdachte is een Afghaan of Pakistaan die begin dit jaar het land in kwam als vluchteling
Edit: verdachte is vrijgelaten ivm vermeende onschuldigheid.
quote:
A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.

The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
Foto's van het incident in de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

De dader Anis A

quote:
In de zoektocht naar de mogelijke dader zou een spoor naar Kleef voeren, net over de grens bij Nijmegen. Dat meldde de omroep WDR woensdag.

De aanslag in Berlijn op maandagavond is met tot nu toe 12 doden de meest dodelijke in Duitsland dit jaar.
Het is niet de eerste aanslag dit jaar: in totaal sloegen terroristen in 2016 vijf keer toe in het land, voornamelijk in de zogenoemde 'Blutwoche' in juli.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)tsland-2016-a1537503
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167517090
Op basis van mijn frequente bezoekjes Duitse steden kan ik concluderen, dat de welvaart in Duitsland wat hoger is dan in Nederland. Over het algemeen zijn in de grensstreek van Niedersachsen de werkloosheidscijfers veel lager, is de koopkracht sterker en rijdt men in grotere auto`s en woont men in ruimere huizen. En buitenlanders genoeg in plaatsen als Emden of Papenburg, het valt mij op dat iedereen zo lekker geruisloos meegaat in de praktijk van het alledaagse leven. Ontzettend veel Roemenen, Polen en Russen in de industriesteden aldaar en het duurt vaak een tijd, soms pas als je de kassa bent genaderd, dat je iemand netjes Hochdeutsch hoort praten.

Ik heb het hier over het platteland, daar gaat het leven zo zijn gangetje en neemt men buitenlanders in de meeste gevallen met open armen op, zo is mijn indruk en ik hoor dat ook bij gesprekken met Duitsers. Reken er maar niet op dat de stemming zal omslaan, daarvoor hebben ze bij de geschiedenislessen met onderwerpen als Stalingrad en Breslau wel erg goed opgelet. En ik weet ook zeker dat er bij die miljoenen mensen die moeten rondkomen van een sociaal minimum, nog steeds perspectieven lonken, men houdt hoop op betere tijden en leefomstandigheden, men wordt veelal door familie, buurt en kerken op de been gehouden. Zoals die ene vrouw vanavond bij Bild-TV zei:`We leven in een rijk land, daar komen mensen op af en ik zou het ook zo gedaan hebben als ik straatarm was`.

Ik heb goede hoop: Wir schaffen es! Dat hebben ze vaker bewezen in Duitsland
pi_167517155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:28 schreef riazop het volgende:
Op basis van mijn frequente bezoekjes Duitse steden kan ik concluderen, dat de welvaart in Duitsland wat hoger is dan in Nederland. Over het algemeen zijn in de grensstreek van Niedersachsen de werkloosheidscijfers veel lager, is de koopkracht sterker en rijdt men in grotere auto`s en woont men in ruimere huizen. En buitenlanders genoeg in plaatsen als Emden of Papenburg, het valt mij op dat iedereen zo lekker geruisloos meegaat in de praktijk van het alledaagse leven. Ontzettend veel Roemenen, Polen en Russen in de industriesteden aldaar en het duurt vaak een tijd, soms pas als je de kassa bent genaderd, dat je iemand netjes Hochdeutsch hoort praten.

Ik heb het hier over het platteland, daar gaat het leven zo zijn gangetje en neemt men buitenlanders in de meeste gevallen met open armen op, zo is mijn indruk en ik hoor dat ook bij gesprekken met Duitsers. Reken er maar niet op dat de stemming zal omslaan, daarvoor hebben ze bij de geschiedenislessen met onderwerpen als Stalingrad en Breslau wel erg goed opgelet. En ik weet ook zeker dat er bij die miljoenen mensen die moeten rondkomen van een sociaal minimum, nog steeds perspectieven lonken, men houdt hoop op betere tijden en leefomstandigheden, men wordt veelal door familie, buurt en kerken op de been gehouden. Zoals die ene vrouw vanavond bij Bild-TV zei:`We leven in een rijk land, daar komen mensen op af en ik zou het ook zo gedaan hebben als ik straatarm was`.

Ik heb goede hoop: Wir schaffen es! Dat hebben ze vaker bewezen in Duitsland
Hierin posten en dan een beetje aandikken: POL / De geest van Cruijff (die hem ter wereld bracht) is weg uit Nederland
Veel NL'ers denken ook dat hun welvaart door hun neus wordt geboord hoor, alleen al door van gulden naar euro te gaan.
I´m back.
pi_167517180
Overigens afzetten tov verkeersdoden blijft wmb nonsens hoor. Verkeersdoden worden op een andere vrij rationele wijze teruggebracht namelijk.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ryan3 op 22-12-2016 00:46:37 ]
I´m back.
pi_167517394
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens afzetten tov verkeersdoden blijft wmb nonsens hoor. Verkeersdoden worden op een andere vrije rationele wijze teruggebracht namelijk.
precies
en dus moet je net zo rationeel omgaan met terrorisme. En niet meehuilen met een domme meute.
pi_167517429
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:57 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Right. Ja, dat zijn echt goede redenen om random burgers af te maken.
Goede redenen niet, maar het zijn niet zelden 'blowbacks'. Dat ontkennen lijkt me in de categorie 'wegkijken' vallen.
pi_167517433
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:43 schreef riazop het volgende:

[..]

precies
en dus moet je net zo rationeel omgaan met terrorisme. En niet meehuilen met een domme meute.
Ja, en dan stel ik wel veiligheidsmaatregelen voor, en dat doen veiligheidsdiensten nu dus ook. En ik was eerder.
Net als werken in de industrie. Veiligheid gaat voor alles.
I´m back.
pi_167517473
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dan stel ik wel veiligheidsmaatregelen voor, en dat doen veiligheidsdiensten nu dus ook. En ik was eerder.
Net als werken in de industrie. Veiligheid gaat voor alles.
Nee, echt veilig zou zijn om een fabriek stil te leggen. Alleen is dat ook niet echt werkbaar, dus moet je op zoek naar een middenweg. Zo is "alle moslims eruit" of "immigratiestop" net zo'n onwerkbare optie als de fabriek maar helemaal stil leggen.
pi_167517518
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, echt veilig zou zijn om een fabriek stil te leggen. Alleen is dat ook niet echt werkbaar, dus moet je op zoek naar een middenweg. Zo is "alle moslims eruit" of "immigratiestop" net zo'n onwerkbare optie als de fabriek maar helemaal stil leggen.
Dat is onzin, veiligheid kun je in de industrie wel definiëren, en daar moeten we dan in de samenleving bij evenementen in grote steden ook naar, denk ik. Het is niet anders, ook moslims worden slachtoffer van deze gekken hoor.
I´m back.
pi_167517548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is onzin, veiligheid kun je in de industrie wel definiëren, en daar moeten we dan in de samenleving bij evenementen in grote steden ook naar, denk ik.
Ja, er wordt naar een zo veilig mogelijke situatie gestreefd waarbij alle productieprocessen nog wel intact blijven. Nu klinken de mensen die roepen om een immigratiestop en het deporteren van moslims als boze omwonenden die eisen dat de hele fabriek maar stil komt te liggen omdat dat het meest veilig is. Leuk, maar dat gaat dus niet gebeuren.
pi_167517583
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Een topic met daadwerkelijk nieuws dat over dit onderwerp gaat? Nou niet te veel vragen Mo.

(Ja graag. Kunnen de haantjes hier lekker e-piemels blijven meten).
:o :@
are we infinite or am I alone
pi_167517638
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:52 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, er wordt naar een zo veilig mogelijke situatie gestreefd waarbij alle productieprocessen nog wel intact blijven. Nu klinken de mensen die roepen om een immigratiestop en het deporteren van moslims als boze omwonenden die eisen dat de hele fabriek maar stil komt te liggen omdat dat het meest veilig is. Leuk, maar dat gaat dus niet gebeuren.
Onzin en je quotte niet de laatste zin van mijn post, waarom niet?
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:01:52 #13
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_167517656
De vluchteling Anis Amri arriveerde in Italië in februari 2011 waar hij zich voordeed als een minderjarige. Dat hij toen gelogen heeft blijkt nu uit de ID die in de truck achtergelaten is. Al gauw werd hij veroordeeld tot 4 jaar gevangenisstraf. In 2015 kwam hij vrij en moest Italië verlaten maar Tunesië had geen zin in deze parel waarop Italië hem maar gewoon losgelaten heeft in het mooie Europa zonder grenzen. De rest is geschiedenis. Misschien heeft hij nog meer verrijkingen voor ons in petto.
http://www.politico.eu/ar(...)rs-in-italian-jails/
pi_167517660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onzin
Goed verhaal man.

quote:
en je quotte niet de laatste zin van mijn post, waarom niet?
Ik heb niet zoveel zin om te gaan reageren op irrelevante en algemeen bekende wijsheden eigenlijk.
pi_167517727
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goed verhaal man.

[..]

Ik heb niet zoveel zin om te gaan reageren op irrelevante en algemeen bekende wijsheden eigenlijk.
Pure onzin dus en je vergeet dat jij net zo goed als elke andere verderfelijke westerling, of hij nou atheïst, joods, christelijk is, in de cross hairs staan van dit soort terroristen, die alleen dood en verderf willen zaaien ten einde de eindstrijd dichterbij te brengen, waarna de mahdi de boel gaat overnemen.
Je negeert het gewoon, want je wilt je eigen geloof niet in een kwaad daglicht stellen. Helaas hoor. Het is allemaal je reinste bull crap verzonnen eeuwen en eeuwen geleden door mensen die niet beter wisten. Dat jij daar nu anno 2016 nog steeds een verdedigende houding over aanneemt, geeft mij te denken, serieus.
Ga me maar uitschelden hoor.
Of geef me maar aan als racist oid, is ook in.

Hoe kun je autisme genezen btw? Weet iemand dat? Dan kunnen we ook moslims genezen namelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 22-12-2016 01:14:41 ]
I´m back.
pi_167517733
Iemand zei in het vorige deel dat het paspoort misschien wel van iemand anders is om een dwaalspoor te zeggen. Dit zou eigenlijk best kunnen toch?
pi_167517763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Iemand zei in het vorige deel dat het paspoort misschien wel van iemand anders is om een dwaalspoor te zeggen. Dit zou eigenlijk best kunnen toch?
Neem aan dat ze meer aanwijzingen hebben, vingerafdrukken in de truck bvb, of DNA...
pi_167517783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:11 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Neem aan dat ze meer aanwijzingen hebben, vingerafdrukken in de truck bvb, of DNA...
Ah ja natuurlijk. Staat zeggen zie ik nu, bedoel natuurlijk zetten :p
pi_167517796
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pure onzin dus en je vergeet dat jij net zo goed als elke andere verderfelijke westerling, of hij nou atheïst, joods, christelijk is, in de cross hairs staan van dit soort terroristen, die alleen dood en verderf willen zaaien ten einde de eindstrijd dichterbij te brengen, waarna de mahdi de boel gaat overnemen.
Je negeert het gewoon, want je wilt je eigen geloof niet in een kwaad daglicht stellen. Helaas hoor.
Je draaft weer een beetje door Don Quichote. Dat moslims ook slachtoffer worden is algemeen bekend en wordt hier niet betwist, zeker door mij niet. Het is wel fijn voor je dat je inmiddels ook zover bent, maar het heeft niets met de oorspronkelijke stelling mbt veiligheid te maken.

Maar misschien heb je nog meer voor jou bijzondere ontdekkingen gedaan die de meeste mensen al opgedaan hadden maar voor jou als fabrieksarbeider die islamitische collega's heeft gehad en daar zelfs wel eens mee heeft gebabbeld heel bijzonder zijn, die je graag wil delen. In dat geval lees ik graag nog even ter vermaak mee.
pi_167517829
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je draaft weer een beetje door Don Quichote. Dat moslims ook slachtoffer worden is algemeen bekend en wordt hier niet betwist, zeker door mij niet. Het is wel fijn voor je dat je inmiddels ook zover bent, maar het heeft niets met de oorspronkelijke stelling mbt veiligheid te maken.

Maar misschien heb je nog meer voor jou bijzondere ontdekkingen gedaan die de meeste mensen al opgedaan hadden maar voor jou als fabrieksarbeider die islamitische collega's heeft gehad en daar zelfs wel eens mee heeft gebabbeld heel bijzonder zijn, die je graag wil delen. In dat geval lees ik graag nog even ter vermaak mee.
Whut?
I´m back.
pi_167517926
Grappige is dat als je moslims hebt meegemaakt ben je een fabrieksarbeider en dan diskwalificeer je je op FOK! als een discussie-partner, je bent namelijk behept met een laag IQ, je staat immers aan een lopende band en dan mag je dus niets zeggen. Echter als je dus een hoofd-arbeider bent en doctoraal afgestudeerd dan maak je geen moslims mee en dan mag je dus ook niets zeggen over de islam, door het racisme heb je geen collega's die moslims zijn namelijk.
Om het kort te houden: je mag nooit wat zeggen over de islam, of moslims, alleen moslims mogen dat en die zeggen dat islam echt okee is.
Logica van veel moslim-FOK!kers, waaronder iemand als Xa1pt.

Soort Catch-22 dus.
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:22:32 #22
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_167517946
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens afzetten tov verkeersdoden blijft wmb nonsens hoor. Verkeersdoden worden op een andere vrij rationele wijze teruggebracht namelijk.
Toch is het risico hoger en moet je daarvoor dus meer op je hoede zijn. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_167517978
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Grappige is dat als je moslims hebt meegemaakt ben je een fabrieksarbeider en dan diskwalificeer je je op FOK! als een discussie-partner, je bent namelijk behept met een laag IQ, je staat immers aan een lopende band en dan mag je dus niets zeggen. Echter als je dus een hoofd-arbeider bent en doctoraal afgestudeerd dan maak je geen moslims mee en dan mag je dus ook niets zeggen over de islam, door het racisme heb je geen collega's die moslims zijn namelijk.
Om het kort te houden: je mag nooit wat zeggen over de islam, of moslims, alleen moslims mogen dat en die zeggen dat islam echt okee is.

Soort Catch-22 dus.
:D
pi_167517993
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Toch is het risico hoger en moet je daarvoor dus meer op je hoede zijn. :{

Ja, wat ik zeg daar wordt op rationele wijze dus een oplossing gevonden veelal, en wat ik ook zeg dat aantal doden heeft men behoorlijk omlaag gebracht als je dat vergelijkt met toen ik 10 was. En dat is wel heel mooi.
Veel zal nog liggen aan mentaliteit. Ik ben bijv. specifiek een defensieve rijder en heb heel veel ervaring.
Dat helpt ook.
Maar omdat jij ook vaak op de weg bent, zal je dat wrs beamen.
Heeft iig niets met de islam of wat dan ook te maken imho.
I´m back.
pi_167518017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D
Het is echt te gek voor woorden, ik word uitgemaakt als fabrieksarbeider, omdat ik moslims ken, en mag dus niet meer meepraten, de gek. Heeft wat te vaak postjes van die ander lutser gelezen. Wat denk-tie nou?
Iedereen mag meepraten!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 22-12-2016 01:33:53 ]
I´m back.
pi_167518100
Xa1pt zoekt nog steeds op wat ik met Catch-22 bedoel. :').
I´m back.
pi_167518159
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:01 schreef frietenstamp het volgende:
De vluchteling Anis Amri arriveerde in Italië in februari 2011 waar hij zich voordeed als een minderjarige. Dat hij toen gelogen heeft blijkt nu uit de ID die in de truck achtergelaten is. Al gauw werd hij veroordeeld tot 4 jaar gevangenisstraf. In 2015 kwam hij vrij en moest Italië verlaten maar Tunesië had geen zin in deze parel waarop Italië hem maar gewoon losgelaten heeft in het mooie Europa zonder grenzen. De rest is geschiedenis. Misschien heeft hij nog meer verrijkingen voor ons in petto.
http://www.politico.eu/ar(...)rs-in-italian-jails/
Dat is nu net het bizarre ervan...Tunesie wil hem niet terug.....en wat nou als wij hele bootladingen van die lui bij hen voor de kust afgooien? Wij willen ze namelijk ook niet, hou je teringzooi bij je. :{w
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_167518176
quote:

Diezelfde vlieger gaat ook op voor negers. Die spreken elkaar aan met broer, neger en nikker, maar o wee als een blanke een van die worden spreekt dan is het huis te klein.

}:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167518182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is nu net het bizarre ervan...Tunesie wil hem niet terug.....en wat nou als wij hele bootladingen van die lui bij hen voor de kust afgooien? Wij willen ze namelijk ook niet, hou je teringzooi bij je. :{w
Had-ie nou een school in de fik gestoken in Italië? Dat las ik, Maar dacht is dat fake news of niet?
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:40:46 #30
13462 BansheeBoy
pi_167518183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou jij Denen terug willen nemen die zich voordoen als Hollanders? Tunesië zou hem best terug willen nemen als hij inderdaad een Tunesiër is. En dan heb ik over de situatie voor de aanslag. Soort salami methodiek. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_167518190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is echt te gek voor woorden, ik word uitgemaakt als fabrieksarbeider, omdat ik moslims ken, en mag dus niet meer meepraten, de gek. Heeft wat te vaak postjes van die ander lutser gelezen. Wat denk-tie nou?
Iedereen mag meepraten!
Je moet wel even opletten wie het zegt he..
pi_167518204
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Diezelfde vlieger gaat ook op voor negers. Die spreken elkaar aan met broer, neger en nikker, maar o wee als een blanke een van die worden spreekt dan is het huis te klein.

}:|
Het is toch allemaal om te huilen, of niet?
En ik word dan als fabrieksarbeider weggezet en mag niets meer zeggen. Echt mijn haren gaan te bergen staan bij dit soort lieden. Serieus.
I´m back.
pi_167518210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je moet wel even opletten wie het zegt he..
Dan nog die andere gangmaker blijft het ook zeggen en dan nog, ook al zou ik fabrieksarbeider zijn hè....
I´m back.
pi_167518223
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zou jij Denen terug willen nemen die zich voordoen als Hollanders? Tunesië zou hem best terug willen nemen als hij inderdaad een Tunesiër is. En dan heb ik over de situatie voor de aanslag. Soort salami methodiek. :{

Geef me maar Denen hoor, heb ik geen moeite mee, gekke vergelijking.
Denen, IJslanders, Noren, Zweden, Finnen zelfs, kom maar.
I´m back.
pi_167518228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:33 schreef Ryan3 het volgende:
Xa1pt zoekt nog steeds op wat ik met Catch-22 bedoel. :').
Major Major Major Major
pi_167518229
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat hij al een behoorlijk strafblad had opgebouwd in Italie, en dat Tunesie hem daarom niet terug wil. Italie was hem ook zat, en sturen hem vervolgens de hort op, maakt niet uit verder waar hij terecht komt. En dat is het Europa van nu in een notendop.
pi_167518236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Major Major Major Major
Alan Arkin.
I´m back.
pi_167518238
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is toch allemaal om te huilen, of niet?
En ik word dan als fabrieksarbeider weggezet en mag niets meer zeggen. Echt mijn haren gaan te bergen staan bij dit soort lieden. Serieus.
Wat is in godsnaam mis met fabriekslieden? Ik ben er zelf een. :)

Dat is dan meer uit gebrek aan ambitie, maar dat is weer een ander verhaal.

Ik haal er wel ruim anderhalf x modaal mee binnen dus ik vind het eigenlijk wel prima.

:)
pi_167518280
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:45 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam mis met fabriekslieden? Ik ben er zelf een. Dat is dan meer uit gebrek aan ambitie, maar dat is weer een ander verhaal. Ik haal er wel ruim anderhalf x modaal mee binnen dus ik vind het eigenlijk wel prima.

:)
Klopt, is helemaal niets mis mee, maar voor een random moslim hier op FOK! diskwalificeer je je als discussiant. Omdat je zo ook moslims kent.
Meeste mensen weten niet wat een fabriek is tegenwoordig. Werken mensen die een technische opleiding hebben van MBO3/4 tot doctoraal, tegenwoordig.
En salarissen zijn zeer redelijk tot goed, dat weet jij ook. ;).
I´m back.
pi_167518286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
En salarissen zijn zeer redelijk tot goed, dat weet jij ook. ;).
Zeker in ploegen. Niks te klagen wat dat aan gaat hoor :)
pi_167518289
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker in ploegen. Niks te klagen wat dat aan gaat hoor :)
Klopt idd.
I´m back.
pi_167518305
Overigens werken er bij mij ook een aantal moslims. Best geschikte lui verder. Goeie harde werkers. Enige wat me opvalt aan die lieden is dat ze geen bier drinken als we met collega;s eens de kroeg in duiken. Maargoed, er zijn ook niet-moslims die geen alcohol drinken, dus dat is geen probleem verder :)
pi_167518316
Maargoed, ik ga maar eens tegen Brennie aankruipen, het is al weer laat zat.
pi_167518319
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alan Arkin.
Bob Newhart
pi_167518328
Ow nog 1 ding; in die OP staat al vanaf deel 1 het volgende:
quote:
Op de Breitscheidplatz zou een vrachtwagen op een kerstmarkt zijn ingereden.
Dat "zou" kan daar inmiddels wel weg. Of een mod of de TS dat kan regelen aub :)
pi_167518331
Maak daar gewoon maar "is" van ofzo.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:54:56 #47
452947 frietenstamp
pi_167518333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Had-ie nou een school in de fik gestoken in Italië? Dat las ik, Maar dacht is dat fake news of niet?
Volgens mij was hij betrokken bij extreem gewelddadige oproer in een azc waar toen ook brand gesticht is en mensen gewond geraakt zijn.
quote:
Amri took part in a particularly violent riot, when the center was set on fire and several people were injured, the security officials said.
pi_167518341
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:53 schreef crystal_meth het volgende:
Bob Newhart
Slightly off then.
Alan Arkin mag overigens nooit dood gaan wmb.
Ik heb nog één oom maar, maar Alan Arkin zou ook mijn oom moeten zijn wmb. That's the nicest guy I know in Hollywood.
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:57:20 #49
13462 BansheeBoy
pi_167518343
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:53 schreef Geralt het volgende:
Maargoed, ik ga maar eens tegen Brennie aankruipen, het is al weer laat zat.
Brennie is een aardige meid joh. Mag best weleens gezegd worden. :{

Goede nachtrust en tot morgen!

pi_167518350
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Brennie is een aardige meid joh. Mag best weleens gezegd worden. :{
Meestal wel ja :D O+
quote:
Goede nachtrust en tot morgen!

Thanks, hetzelfde :*
pi_167518355
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:54 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Volgens mij was hij betrokken bij extreem gewelddadige oproer in een azc waar toen ook brand gesticht is en mensen gewond geraakt zijn.

[..]

Wel 4 jaar voor gekregen, vraag is wanneer, en hoezo loopt-ie nu weer rond in Dld dan?

Wat een kutzooi is dit hè, je voelt aan je klompen gewoon aan dat dit overal faal-faal-faal is.
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 01:58:46 #52
452947 frietenstamp
pi_167518358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik begrijp dus dat hij al een behoorlijk strafblad had opgebouwd in Italie, en dat Tunesie hem daarom niet terug wil. Italie was hem ook zat, en sturen hem vervolgens de hort op, maakt niet uit verder waar hij terecht komt. En dat is het Europa van nu in een notendop.
Iets zegt me dat al die andere 25.000 Tunesiërs die tegelijk met hem op Lampedusa aangespoeld zijn, en de rest, ook niet teruggenomen worden door Tunesië.

Europa is fucked. _O-
  donderdag 22 december 2016 @ 02:00:03 #53
452947 frietenstamp
pi_167518370
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wel 4 jaar voor gekregen, vraag is wanneer, en hoezo loopt-ie nu weer rond in Dld dan?

Wat een kutzooi is dit hè, je voelt aan je klompen gewoon aan dat dit overal faal-faal-faal is.
Hier lopen er nog (tien)duizenden van los door Europa.

Allemaal zielige vluchtelingen. :'(
pi_167518372
Het is gewoon een ramp dat hele zogenaamde vluchtelingen gedoe wrs.
I´m back.
pi_167518377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:00 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Hier lopen er nog (tien)duizenden van los door Europa.

Allemaal zielige vluchtelingen. :'(
Het is een ramp.
I´m back.
pi_167518392
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Iets zegt me dat al die andere 25.000 Tunesiërs die tegelijk met hem op Lampedusa aangespoeld zijn, en de rest, ook niet teruggenomen worden door Tunesië.

Europa is fucked. _O-
Diverse landen zijn domweg hun uitschot hier aan het dumpen :(
En terugnemen ho maar.
  donderdag 22 december 2016 @ 02:03:07 #57
452947 frietenstamp
pi_167518393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is een ramp.
We gaan de geschiedenisboeken in als de grootste randdebielen ooit. :{
pi_167518400
Onze huidige beleidsbepalers zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen. Ik heb alleen weinig hoop dat ze dat ook ooit daadwerkelijk gaan doen.
pi_167518405
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:03 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

We gaan de geschiedenisboeken in als de grootste randdebielen ooit. :{
Ja, als die geschiedenisboeken dan nog objectief zijn althans.
I´m back.
pi_167518414
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
Onze huidige beleidsbepalers zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen. Ik heb alleen weinig hoop dat ze dat ook ooit daadwerkelijk gaan doen.
Gaat niet gebeuren ogen uit hun kop schamen, dat weet je ook wel.
Ze zullen naar verkeersdoden wijzen en dat het keukentrapje ook veel doden op levert.
En iemand die er tegenin gaat is een fabrieksarbeider en dus laag IQ.
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 02:05:25 #61
452947 frietenstamp
pi_167518415
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:02 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Diverse landen zijn domweg hun uitschot hier aan het dumpen :(
En terugnemen ho maar.
pi_167518419
quote:
Eigenlijk zouden al die teringleijers gewoon op het schavot moeten. :r
pi_167518422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Slightly off then.
Alan Arkin mag overigens nooit dood gaan wmb.
Ik heb nog één oom maar, maar Alan Arkin zou ook mijn oom moeten zijn wmb. That's the nicest guy I know in Hollywood.
Arkin speelde Yosarian, Newhart was Maj. Major.

Hmm, film staat niet op youtube (of staat er wel, in 12 delen, maar de helft ervan zijn blocked door Paramount). Audioboek wel:
pi_167518424
Ow wacht, ik ging tegen Brennie ( :9~ ) aankruipen :@

Doei! :)
pi_167518449
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Arkin speelde Yosarian, Newhart was Maj. Major.

Hmm, film staat niet op youtube (of staat er wel, in 12 delen, maar de helft ervan zijn blocked door Paramount). Audioboek wel:
Arkin speelde in zo'n mooie film, we hebben die 3 x gezien.
Ik weet niet meer welke. Arkin was een trikster die zijn familie bij elkaar wilde houden.
Man heeft echt mijn hart gegrepen, hij mag nooit dood gaan.
Altijd iemand in de contramine, ik hou daar van. Hè, dat is gewoon mooi.
I´m back.
pi_167518477
quote:
Toch kun je je blijven afvragen waarom ze niet in willen zien wat ze veroorzaakt hebben. Totaal geen gezond verstand blijkbaar ;(
pi_167518551
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Arkin speelde in zo'n mooie film, we hebben die 3 x gezien.
Ik weet niet meer welke. Arkin was een trikster die zijn familie bij elkaar wilde houden.
Man heeft echt mijn hart gegrepen, hij mag nooit dood gaan.
Altijd iemand in de contramine, ik hou daar van. Hè, dat is gewoon mooi.
Waarin hij z'n zoons in bootje zet om als "Cubaanse vluchtelingen" te laten oppikken? Popi (1969) - IMDb
  donderdag 22 december 2016 @ 02:23:10 #68
452947 frietenstamp
pi_167518552
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:12 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Toch kun je je blijven afvragen waarom ze niet in willen zien wat ze veroorzaakt hebben. Totaal geen gezond verstand blijkbaar ;(
Omdat ze dan verantwoordelijkheid zouden moeten gaan nemen.
pi_167518560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:23 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Omdat ze dan verantwoordelijkheid zouden moeten gaan nemen.
Dan stopt het wel...
Iets met 'beter ten halve gekeerd..' enz. :{
pi_167518591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:22 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarin hij z'n zoons in bootje zet om als "Cubaanse vluchtelingen" te laten oppikken? Popi (1969) - IMDb
Neuh zal even kijken...
Slums of Beverly Hills, dacht ik.
Hij speelde ook in Glengarry Glen Ross hè, ging ook over triksters uiteindelijk, memorabele film wmb. Mooie films zijn dat.
Deze film idd: https://en.wikipedia.org/wiki/Slums_of_Beverly_Hills
Met Marisa Tomei ook nog. ;).
I´m back.
  donderdag 22 december 2016 @ 02:40:11 #71
452947 frietenstamp
pi_167518643
Why was he allowed into Germany at all?
Because it would have been “Islamophobic” to keep him out.

https://www.jihadwatch.or(...)taly-police-lost-him
pi_167518646
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Europa is fucked. _O-
Allemaal oud nieuws.
http://www.thelocal.de/20(...)o-take-back-migrants
pi_167518660
quote:

Soort Catch-22 dus.
Mooie OP voor een topic, alleen weet niet waar.
I´m back.
pi_167518662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:40 schreef frietenstamp het volgende:

Idiots.
I´m back.
pi_167518680
quote:

Het is toch overduidelijk dat deze 'leiders' en met name Merkel, zsm vervangen moeten worden door mensen met gezond verstand.

Juist door zo te handelen als nu gebeurt, groeit het extreemrechtse gedachtegoed, precies wat ze met alle geweld willen voorkomen. Idioten...
pi_167518733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 02:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Neuh zal even kijken...
Slums of Beverly Hills, dacht ik.
Hij speelde ook in Glengarry Glen Ross hè, ging ook over triksters uiteindelijk, memorabele film wmb. Mooie films zijn dat.
Deze film idd: https://en.wikipedia.org/wiki/Slums_of_Beverly_Hills
Met Marisa Tomei ook nog. ;).
Glengarry Glen Ross herinner ik me nog scenes, ja.
quote:

Een loze bewering, die ze in het artikel nergens onderbouwen. We hebben in de EU open grenzen, is dus niet alsof een ambtenaar/douanier/grenswacht "besloten" heeft hem binnen te laten. En ze wilden hem uitzetten maar konden niet omdat Tunesië hem niet wilde aanvaarden.

Trouwens, een Amerikaanse site die klaagt dat Duitsland zo'n personen niet uitzet, terwijl de VS hetzelfde probleem heeft... Daar worden ook moorden gepleegd door illegalen die ze vrij laten rondlopen omdat de landen van oorsprong hen niet terug willen nemen.

Vorig jaar werden in de VS 19723 veroordeelde criminelen vrijgelaten (en niet gedeporteerd) die illegaal in het land waren (het jaar daarvoor waren het er 27000). Die hadden samen 64197 veroordelingen, waaaronder ruim 200 voor moord of doodslag.
http://dailysignal.com/20(...)leased-from-custody/

[ Bericht 5% gewijzigd door crystal_meth op 22-12-2016 03:40:45 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 04:09:04 #77
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_167518836
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2016 01:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je negeert het gewoon, want je wilt je eigen geloof niet in een kwaad daglicht stellen. Helaas hoor. Het is allemaal je reinste bull crap verzonnen eeuwen en eeuwen geleden door mensen die niet beter wisten. Dat jij daar nu anno 2016 nog steeds een verdedigende houding over aanneemt, geeft mij te denken, serieus.
Ga me maar uitschelden hoor.
Of geef me maar aan als racist oid, is ook in.

Hoe kun je autisme genezen btw? Weet iemand dat? Dan kunnen we ook moslims genezen namelijk.
Wat een simpele domdoenerij en hokjes denken. Ik word er een beetje triestig van.
pi_167519167
nog niet gepakt? :(
pi_167519201
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
nog niet gepakt? :(
Zal wel weer geholpen worden door de moslimgemeenschap.
  donderdag 22 december 2016 @ 08:21:00 #80
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167519228
Ik ben echt benieuwd hoeveel van dit soort psychopaten nog loslopen. Men gebruikt vijf namen en vier nationaliteiten. Controle is er niet. Handhaving is er ook niet. Het is wachten op de volgende.
pi_167519229
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:15 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zal wel weer geholpen worden door de moslimgemeenschap.
Weet ik wel zeker, die zit gewoon ergens ondergedoken
pi_167519311
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 00:45 schreef Xa1pt het volgende:
Goede redenen niet, maar het zijn niet zelden 'blowbacks'. Dat ontkennen lijkt me in de categorie 'wegkijken' vallen.
Het is natuurlijk wel een fijne gedachte dat Islamitische terreur "blowback" is, omdat dan het stoppen van whatever wij verkeerd doen de aanslagen op doet houden.

Echter, het feit dat bijvoorbeeld niet-Moslim minderheden systematisch op worden geblazen in landen als Egypte en Pakistan en het feit dat honderden Moslimmannen uit het Westen naar Syrie en Irak reizen voor een moord en rape-fest op Yezidi, Christenen en Shia moslims bewijst dat aanslagen en moordpartijen door Moslims op niet-Moslims (Shia vallen ook onder niet-Moslims vanuit het perspectief van extremisten) niet noodzakelijk blowback is.

Er is trouwens ook "blowback" tegen niet-Westerse minderheden in het Westen door Moslims. E.g. in Duitsland - Two arrested after explosion at Sikh temple in Germany

[ Bericht 8% gewijzigd door Pharmacist op 22-12-2016 08:40:01 ]
pi_167519357
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:21 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Weet ik wel zeker, die zit gewoon ergens ondergedoken
Net als bij Brussel. Dat dit kan is toch wel zorgwekkend en een overduidelijke bevestiging dat de meeste moslims achter terreur staan.
pi_167519368
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Net als bij Brussel. Dat dit kan is toch wel zorgwekkend en een overduidelijke bevestiging dat de meeste moslims achter terreur staan.
Zet het leger maar in, ieder huis controleren.
pi_167519371
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:42 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die helemaal nergens uit volgt. Op die manier kun je elke gewenste conclusie trekken.
pi_167519383
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:45 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Zet het leger maar in, ieder huis controleren.
Ieder huis?
pi_167519386
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat is een conclusie die helemaal nergens uit volgt. Op die manier kun je elke gewenste conclusie trekken.
Het kan ook toeval zijn natuurlijk, voor mensen voor wie alles een verrassing is.
pi_167519416
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ieder huis?
Ieder huis waar een moslim woont. Het is tijd dat ze die vent oppakken en afmaken
pi_167519434
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:50 schreef Roypsv het volgende:

[..]

Ieder huis waar een moslim woont. Het is tijd dat ze die vent oppakken en afmaken
Ah, de fascistische methode. Lijkt me geen goed idee.
  donderdag 22 december 2016 @ 08:52:48 #90
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167519440
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:50 schreef Roypsv het volgende:

[..]

En hoe weet je dat? Waar moslims wonen bedoel ik?

Dat wordt niet echt bijgehouden bij de Burgelijke stand. Je kunt natuurlijk aannames doen op basis van naam, maar dan mis je alle bekeerlingen ook weer en die zijn vaak het gevaarlijkst.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_167519457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ah, de fascistische methode. Lijkt me geen goed idee.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En hoe weet je dat? Waar moslims wonen bedoel ik?

Dat wordt niet echt bijgehouden bij de Burgelijke stand. Je kunt natuurlijk aannames doen op basis van naam, maar dan mis je alle bekeerlingen ook weer en die zijn vaak het gevaarlijkst.
Ik ben ook niet serieus, ik weet dat het niet kan. Maar het zou toch te erg/triest voor woorden zijn als die man onderdak aangeboden wordt? Dan ben je wat mij betreft net zo medeplichtig en verdien je 100 jaar gevangenisstraf
  donderdag 22 december 2016 @ 08:55:33 #92
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_167519467
quote:
99s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:54 schreef Roypsv het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook niet serieus, ik weet dat het niet kan. Maar het zou toch te erg/triest voor woorden zijn als die man onderdak aangeboden wordt? Dan ben je wat mij betreft net zo medeplichtig en verdien je 100 jaar gevangenisstraf
Dat lijk me voor de hand liggen. Die mensen zullen ook gewoon vervolgd worden, mocht dat uit komen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_167519480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 08:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Het kan ook toeval zijn natuurlijk, voor mensen voor wie alles een verrassing is.
Nou ja, even los van politieke standpunten trek je een conclusie die niet logisch uit de premissen volgt. Tenzij je een enorme bak ongegronde aannames maakt. Maar dat je concludeert uit het feit dat de vermoedelijke aanslagpleger zoek is, dat de meeste moslims achter terreur staan is logische gezien ongegrond.
pi_167519641
Die zit gewoon ergens in de kelder bij Ahmed en Fatima ondergedoken, de held, nee islam heeft niks met geweld te maken hoor..
pi_167519732
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die zit gewoon ergens in de kelder bij Ahmed en Fatima ondergedoken, de held, nee islam heeft niks met geweld te maken hoor..
Er is een verschil tussen "het heeft iets met de (extremistische) islam te maken" en "iedere moslim staat achter terrorisme".
pi_167519837
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen "het heeft iets met de (extremistische) islam te maken" en "iedere moslim staat achter terrorisme".
Dat laatste zegt ook letterlijk niemand. Dat is een intellectuele belediging.
pi_167519847
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Vroeger kon ik nog zo relativeren ja maar na al deze ellende keer op keer, nee sorry het geloof Islam is gewoon slecht voor elke moslim, wat voor signalen van oh wat erg of mensen in opstand zie je van moslims dan? Blijkbaar vinden zij het allemaal niet zo erg dat er weer wat ongelovigen gestorven zijn....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:30:34 #98
163650 Greys
pi_167519883
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167519885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
heb je dergelijke opmerkingen ook gemaakt toen ETA en IRA met regelmaat aanslagen aan plegen waren eigenlijk? Die terroristen werden ook gesteund en schuilplekken geboden
pi_167519940
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:30 schreef computergirl het volgende:

[..]

heb je dergelijke opmerkingen ook gemaakt toen ETA en IRA met regelmaat aanslagen aan plegen waren eigenlijk? Die terroristen werden ook gesteund en schuilplekken geboden
Nou, bij deze.. net zo erg
pi_167519949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:28 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Vroeger kon ik nog zo relativeren ja maar na al deze ellende keer op keer, nee sorry het geloof Islam is gewoon slecht voor elke moslim, wat voor signalen van oh wat erg of mensen in opstand zie je van moslims dan? Blijkbaar vinden zij het allemaal niet zo erg..
Waarom zou een moslim die helemaal niets met terreur te maken heeft zich en plein public tegen elke aanslag moeten uitspreken? Waarom zou iemand zich moeten verontschuldigen voor wandaden die een ander uit naam van zijn geloof pleegt? Ten tweede zijn er talloze voorbeelden van moslims. inclusief geestelijk leiders, die zich openbaar uitspreken tegen geweld. Maar elke keer als daar voorbeelden van worden genoemd (zie het Brussel-aanslagtopic) dan wordt dat niet serieus genomen of "zullen ze wel een dubbele agenda hebben".
pi_167519993
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waarom zou een moslim die helemaal niets met terreur te maken heeft zich en plein public tegen elke aanslag moeten uitspreken? Waarom zou iemand zich moeten verontschuldigen voor wandaden die een ander uit naam van zijn geloof pleegt? Ten tweede zijn er talloze voorbeelden van moslims. inclusief geestelijk leiders, die zich openbaar uitspreken tegen geweld. Maar elke keer als daar voorbeelden van worden genoemd (zie het Brussel-aanslagtopic) dan wordt dat niet serieus genomen of "zullen ze wel een dubbele agenda hebben".
ik ben gewoon #moslimmoe, sorry..
Helemaal als ja dan dit ook weer leest, je eigen fucking dochter

NWS / ’Jihadouders sturen meisjes op zelfmoordmissie’
pi_167520068
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Moet nu ook elke moslim zich verontschuldigen voor wat die ouders hebben gedaan? Of zijn ze anders volgens jou medeplichtig?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2016 09:39:46 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:39:41 #104
163650 Greys
pi_167520075
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
wat voor signalen van oh wat erg of mensen in opstand zie je van moslims dan? Blijkbaar vinden zij het allemaal niet zo erg dat er weer wat ongelovigen gestorven zijn....
Dan wil je het niet zien. Want er is zat van. Geschokte en veroordelende reacties op sociale media, heb foto's gezien van moslims die met protest shirts aan in een groep zich ertegen uitspraken etc. Doe je ogen open, ze zijn er heus. Dat niet elke moslim in jouw buurt met een sorry-wat-errug-spandoek loopt nu zegt niks.

Heb jij ook overal openlijk afstand van genomen als een niet-moslim iets deed? Alle keren?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520116
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Moet nu ook elke moslim zich verontschuldigen voor wat die ouders hebben gedaan? Of zijn ze anders volgens jou medeplichtig?
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan wil je het niet zien. Want er is zat van. Geschokte en veroordelende reacties op sociale media, heb foto's gezien van moslims die met protest shirts aan in een groep zich ertegen uitspraken etc. Doe je ogen open, ze zijn er heus. Dat niet elke moslim in jouw buurt met een sorry-wat-errug-spandoek loopt nu zegt niks.

Heb jij ook overal openlijk afstand van genomen als een niet-moslim iets deed? Alle keren?
Ik ben ook heel negatief, ik kan er niks aan doen, het maakt mij boos en het is ook onbegrip en tuurlijk weet ik dat niet elke moslim zo is, maar dat er iets moet gebeuren is zeker.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:42:23 #106
13462 BansheeBoy
pi_167520128
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Niet om je als kastelein weg te zetten, maar doe wat aan je perceptie. Laat enkele voorbeelden niet je beeld voor een grote groep aantasten. :{

Hitler, Stalin, Wilders, Jean-Pierre Papin: ik heb nog steeds respect voor mijn blanke buurman en weet dat deze heerschappen uitzonderingen zijn. :{

pi_167520146
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Nou, bij deze.. net zo erg
en is iedere katholiek is mede schuldig volgens jou?
pi_167520148
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Niet om je als kastelein weg te zetten, maar doe wat aan je perceptie. Laat enkele voorbeelden niet je beeld voor een grote groep aantasten. :{

Hitler, Stalin, Wilders, Jean-Pierre Papin: ik heb nog steeds respect voor mijn blanke buurman en weet dat deze heerschappen uitzonderingen zijn. :{

Wilders met Stalin en Hitler vergelijken, man man man. schaam je...
pi_167520153
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

en is iedere katholiek is mede schuldig volgens jou?
Zie eerdere reactie
pi_167520167
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus er zijn maar 2 groepen? Moslims en niet-moslims? Gelachen.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:44:32 #111
13462 BansheeBoy
pi_167520173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Wilders met Stalin en Hitler vergelijken, man man man. schaam je...
Oh, ik heb je te hoog ingeschat. Ik had je begrijpend lezen toebedeeld. :{

pi_167520194
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Omdat als er geen leiders binnen de gemeenschap opstaan die voor hervormingen staan er niets gaat veranderen binnen het geloof.
  donderdag 22 december 2016 @ 09:46:58 #113
13462 BansheeBoy
pi_167520233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat als er geen leiders binnen de gemeenschap opstaan die voor hervormingen staan er niets gaat veranderen binnen het geloof.
Daarom doe ik hier dus niet aan mee. Vaak genoeg gezien dat Moslims een knieval maken en zich afzetten en zelfs excuseren voor het gedrag van die 3 of 4 geloofsgenoten. Maar het wordt toch niet gehoord. :{

Dan niet.

pi_167520246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook heel negatief, ik kan er niks aan doen, het maakt mij boos en het is ook onbegrip en tuurlijk weet ik dat niet elke moslim zo is, maar dat er iets moet gebeuren is zeker.
Met doen alsof iedere moslim een terrorist is of het terrorisme steunt zal er niet veel verbeteren. Als je mensen naast je wil hebben in de strijd tegen terrorisme dan moet je niet steeds doen alsof ze alleen maar lijnrecht tegenover je kunnen staan.
pi_167520255
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom doe ik hier dus niet aan mee. Vaak genoeg gezien dat Moslims een knieval maken en zich afzetten en zelfs excuseren voor het gedrag van die 3 of 4 geloofsgenoten. Maar het wordt toch niet gehoord. :{

Dan niet.

Precies. Blijkbaar vinden de moslims het allemaal wel best dat er zoveel debielen zijn die in de naam van hun god aanslagen plegen. En ze worden ook beschermd. Dus dan trek ik mijn conclusies.

En 3 of 4. Wat een troll.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:48:18 #116
163650 Greys
pi_167520260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:41 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[..]

Ik snap je gevoel ook best en je bent er gelukig eerlijk over dat je beseft dat in zijn geheel moslimmoe zijn irrationeel is. Geloof me, het overgrote deel vindt dit net zo erg als jij. Of nog erger, want zij worden er vaak op aangekeken.

Jij en ik zijn niet automatisch een Breivik en een moslim is niet automatisch een IS terrorist.

Daarmee ontken ik uiteraard in geen geval het bestaan van die lijers die dat wél zijn. Dat ze daar iets aan moeten doen zal iedereen met je eens zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520269
quote:

[..]

Dan niet.

Je hebt gelijk hoor. Het zijn incidentjes, geen algemeen langdurig probleem.
pi_167520305
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, ik heb je te hoog ingeschat. Ik had je begrijpend lezen toebedeeld. :{

BAN Sheeboy, is sheeboy trouwens hetzelfde als ladyboy?

nosmile.gif
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:50:48 #119
163650 Greys
pi_167520307
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus er zijn maar 2 groepen? Moslims en niet-moslims? Gelachen.
Graag gedaan. En je snapt best wat ik bedoel, alles opnoemen is onmogelijk. Maar ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen. Ook al is het niet om te lachen, jij hebt er lol van. Fijn :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 09:51:49 #120
163650 Greys
pi_167520326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Het zijn incidentjes, geen algemeen langdurig probleem.
Hoe haal je dat in vredesnaam uit zijn post.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520361
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Graag gedaan. En je snapt best wat ik bedoel, alles opnoemen is onmogelijk. Maar ik ben blij dat ik je heb kunnen laten lachen. Ook al is het niet om te lachen, jij hebt er lol van. Fijn :)
Als er een handboek uitkwam voor Atheisten en er stond in dat we naar de Atheisten hemel gingen als we maar moorden uit naam van ons Atheisme zou ik er snel klaar mee zijn hoor.
pi_167520362
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft het over "3 of 4 geloofsgenoten". Dat is een beetje een onderschatting van het probleem, om het maar voorzichtig uit te drukken.
pi_167520394
Vandaag in het nieuws
quote:
De 23-jarige Naveed Baluch werd sinds zijn vrijlating echter niet meer gezien, zo zegt zijn neef Waheed - die bij Baluch was op het moment van de arrestatie - aan The Daily Mail. “De hele familie is erg ongerust. Baluch kan niet lezen en is mentaal niet in orde. We hebben hem al proberen te bereiken, maar tevergeefs. Niemand heeft hem nog gezien en zijn telefoon staat uit.”
Die Pakistaan is dus op de vlucht geslagen? Zou hij er toch iets mee te maken hebben?
Ook wel vreemd, die kerel heeft een telefoon maar kan niet lezen? Wat gaat hij met die telefoon dan doen? Iemand de kop inslaan? Ook wel vreemd dat die Pakistaan zijn telefoon nog heeft maar wel onder 3 verschillende identiteiten geregistreerd stond :? :? (Maar daar gaan we ons geen vragen bij stellen, het zal het enige geval waarschijnlijk wel zijn).

Maar goed, aangezien hij zich niet beschikbaar hield voor het gerecht neem ik aan dat hij ook een verdachte is. Je loopt trouwens niet snel weg na een aanslag maar ga de mensen helpen!
Cindy De Vuyst
  donderdag 22 december 2016 @ 09:55:58 #124
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167520412
Hij is er weer de publieke piano en een lied http://www.reuters.com/vi(...)al?videoId=370775638 :')

Dat zal ze echt afschrikken. Zal tijd worden dat wij eens met z'n allen opstaan en eens vol in de aanval gaan tegen die terroristen.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167520437
quote:
10s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat je , na de zoveelste aanslag, onderhand wel mag verwachten dat er vanuit die groep met een groter duidelijk statement naar buiten wordt gebracht. Dus, dat er na elke aanslag dezelfde ("kleine") groep zijn afschuw uitspreekt, is na de tiende keer wel klaar. Jij accepteert na de twaalfde keer dat je zoon of dochter de vaas kapot gooit, de "sorry" ook niet meer.

En fijn dat het argument "het wordt toch niet gehoord" aangedragen wordt, dat ontslaat je niet van "verantwoordelijkheid" (verantwoordelijkheid is een veel te grote term)
pi_167520533
Al die asielzoekers zo snel mogelijk terug sturen en heel veel problemen zullen opgelost zijn.

1. Minder tot geen aanslagen meer
2. Sociale zekerheid staat niet meer onder druk
3. Het verscheurde Europa kan terug 1 worden
4. Eigen waarde en cultuur kan terug ten volle beleefd worden
5. We kunnen terug Nederlands spreken
6. 90% van de cellen komt leeg te staan (voor verkrachters, inbrekers, ...)
Cindy De Vuyst
pi_167520554
Waarom horen we eigenlijk geen persoonlijke verhalen van tenminste 1 van de slachtoffers? Bij die aanslag op airport Brussel had je nog die broer en zus die op het moment van de bom aan de lijn hingen met familie. Hier hoor je helemaal niks.
pi_167520564
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:02 schreef einzeinz het volgende:
Al die asielzoekers zo snel mogelijk terug sturen en heel veel problemen zullen opgelost zijn.

1. Minder tot geen aanslagen meer
2. Sociale zekerheid staat niet meer onder druk
3. Het verscheurde Europa kan terug 1 worden
4. Eigen waarde en cultuur kan terug ten volle beleefd worden
5. We kunnen terug Nederlands spreken
6. 90% van de cellen komt leeg te staan (voor verkrachters, inbrekers, ...)
ZÓ vriend :o
Hey maar als je toch bezig bent, check even waar de aanslagplegers van Madrid, London (2x), Parijs en Brussel geboren zijn. Thanks
  donderdag 22 december 2016 @ 10:05:37 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167520567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat je , na de zoveelste aanslag, onderhand wel mag verwachten dat er vanuit die groep met een groter duidelijk statement naar buiten wordt gebracht. Dus, dat er na elke aanslag dezelfde ("kleine") groep zijn afschuw uitspreekt, is na de tiende keer wel klaar. Jij accepteert na de twaalfde keer dat je zoon of dochter de vaas kapot gooit, de "sorry" ook niet meer.

En fijn dat het argument "het wordt toch niet gehoord" aangedragen wordt, dat ontslaat je niet van "verantwoordelijkheid" (verantwoordelijkheid is een veel te grote term)
Er gaan per jaar in Nederland bijvoorbeeld meer dan 600 mensen dood in het verkeer daar demonstreert ook niemand tegen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:05:49 #130
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167520572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:04 schreef MCH het volgende:
Waarom horen we eigenlijk geen persoonlijke verhalen van tenminste 1 van de slachtoffers? Bij die aanslag op airport Brussel had je nog die broer en zus die op het moment van de bom aan de lijn hingen met familie. Hier hoor je helemaal niks.
Net hierboven geplaatst:
http://www.bbc.com/news/w(...)d=socialflow_twitter
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 10:06:23 #131
163650 Greys
pi_167520576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:53 schreef Igen het volgende:

[..]

Hij heeft het over "3 of 4 geloofsgenoten". Dat is een beetje een onderschatting van het probleem, om het maar voorzichtig uit te drukken.
Ik denk dat hij bedoelde 'elke keer een knieval en sorry voor die 3 of 4 die op dat moment de betreffende aanslag pleegden'. Ik geloof niet dat hij denkt dat er in totaal slechts 3 of 4 zijn die hun geloof misbruiken voor hun terreur. Maar dat kan ik uiteraard mis hebben. Dan heb ik zijn post verkeerd geïnterpreteerd.

Als ik zelf moslim was ging ik ook niet na elke aanslag van een moslim sorry zeggen. Snap oprecht niet dat men dat maar blijft verwachten van onschuldigen. Wat hebben de mensen die vier straten van je af wonen bij wijze van spreken te maken met wat er gebeurde? Eerlijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Er gaan per jaar in Nederland bijvoorbeeld meer dan 600 mensen dood in het verkeer daar demonstreert ook niemand tegen.
Is toch een vergelijking van niets? Wat een niveau. Om te janken.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:06:55 #133
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167520586
quote:

[..]

Ja, en diverse kleuters door slokjes bleekwater. En een enkeling door de griep. Maar daar gaat het nu niet om.
pi_167520598
quote:

[..]

Er gaan per jaar in Nederland bijvoorbeeld meer dan 600 mensen dood in het verkeer de katholieke kerk is voor het verkrachten van kinderen daar demonstreert ook niemand tegen.
zo is je posting beter
pi_167520616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hey maar als je toch bezig bent, check even waar de aanslagplegers van Madrid, London (2x), Parijs en Brussel geboren zijn. Thanks
Wat maakt het uit waar ze geboren zijn ze zijn allemaal van dezelfde sekte.
pi_167520619
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde 'elke keer een knieval en sorry voor die 3 of 4 die op dat moment de betreffende aanslag pleegden'. Ik geloof niet dat hij denkt dat er in totaal slechts 3 of 4 zijn die hun geloof misbruiken voor hun terreur. Maar dat kan ik uiteraard mis hebben. Dan heb ik zijn post verkeerd geïnterpreteerd.

Als ik zelf moslim was ging ik ook niet na elke aanslag van een moslim sorry zeggen. Snap oprecht niet dat men dat maar blijft verwachten van onschuldigen. Wat hebben de mensen die vier straten van je af wonen bij wijze van spreken te maken met wat er gebeurde? Eerlijk?
Omdat niets gaat veranderen. Er moeten leiders binnen het geloof opstaan die ze de goede kant opleiden. En dat gaat niet gebeuren met goedpraters (als jij). Die zijn er mede-verantwoordelijk voor dat er niets verandert binnen de Islam. Dat geven mensen binnen de Islam aan die het proberen te hervormen. Denk daar maar eens over na bij de volgende aanslag voordat je weer gaat typen: niet alle moslims.. durrr...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 10:09:24 #137
163650 Greys
pi_167520622
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik snap ergens wel wat je bedoelt, maar in dit geval zijn die "kleine" groep die hun afschuw uitspreken niet degenen die de vaas steeds kapot gooien. Degenen die hun afschuw uitspreken lopen steeds rustig en voorzichtig om die vaas heen. Waarom moeten zij sorry zeggen voor het breken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 22 december 2016 @ 10:09:35 #138
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167520626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:06 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is toch een vergelijking van niets? Wat een niveau. Om te janken.
Dat zijn meer doden dan bij de aanslagen. Maar het gaat er meer om waarom moslims die zich prima gedragen zondig moeten gaan demonstreren terwijl we het bijvoorbeeld met andere zaken massaal de andere kant uitkijken. Waar veel meer mer slachtoffers bij vallen dan bij aanslagen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:10:09 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167520636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:07 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

zo is je posting beter
Nee want je streept een feit weg. Wat klopt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 10:13:36 #140
163650 Greys
pi_167520682
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Omdat niets gaat veranderen. Er moeten leiders binnen het geloof opstaan die ze de goede kant opleiden. En dat gaat niet gebeuren met goedpraters (als jij). Die zijn er mede-verantwoordelijk voor dat er niets verandert binnen de Islam. Dat geven mensen binnen de Islam aan die het proberen te hervormen. Denk daar maar eens over na bij de volgende aanslag voordat je weer gaat typen: niet alle moslims.. durrr...
Jeetje. Ja zo maak je elke normale discussie hierover onmogelijk. Ik ben geen goedprater, je moest eens weten..
Anyway. Feit blijft dat niet alle moslims terroristen zijn. Punt. Hoe vaak jij ook durrrr roept. (Echt? Is dat jouw manier van een volwassen discussie? :D )

Dat er leiders moeten opstaan ben ik gewoon met je eens. Maar dat was helemaal niet waar ik het over had. De moslimburen hier verderop hoeven geen sorry te zeggen. Ze zijn onschuldig en geen leiders. Dat was mijn punt. Dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:09 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zijn meer doden dan bij de aanslagen. Maar het gaat er meer om waarom moslims die zich prima gedragen zondig moeten gaan demonstreren terwijl we het bijvoorbeeld met andere zaken massaal de andere kant uitkijken. Waar veel meer mer slachtoffers bij vallen dan bij aanslagen.
http://www.anp-archief.nl/page/244019/nl

Check deze bazen.
pi_167520733
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Jeetje. Ja zo maak je elke normale discussie hierover onmogelijk. Ik ben geen goedprater, je moest eens weten..
Anyway. Feit blijft dat niet alle moslims terroristen zijn. Punt. Hoe vaak jij ook durrrr roept. (Echt? Is dat jouw manier van een volwassen discussie? :D )

Dat er leiders moeten opstaan ben ik gewoon met je eens. Maar dat was helemaal niet waar ik het over had. De moslimburen hier verderop hoeven geen sorry te zeggen. Ze zijn onschuldig en geen leiders. Dat was mijn punt. Dank.
Er is geen mens op Aarde die zegt dat alle moslims terroristen zijn. Dat jij dit schrijft is een intellectuele belediging. Of is domme feiten op internet zetten jouw manier van een volwassen discussie?

En de moslims die verderop wonen kunnen helpen door mee te lopen met deze demonstraties, niet? Anders loopt die leider alleen op straat, staat ook zo zielig.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:18:07 #143
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167520753
quote:
1973 :') De hippie tijden zijn toch echt wel voorbij.
pi_167520767
Greys, geef 't op!
Ja doei.
pi_167520771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nee want je streept een feit weg. Wat klopt.
Ja en Nederland heeft vier seizoenen en de mens (Nederlander w / e) kan diverse ziekten oplopen. Klopt beide ook en daar wordt ook niet tegen gedemonstreerd. Je hebt me

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 22-12-2016 10:25:53 ]
  donderdag 22 december 2016 @ 10:18:57 #146
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167520772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:09 schreef Megumi het volgende:
Dat zijn meer doden dan bij de aanslagen. Maar het gaat er meer om waarom moslims die zich prima gedragen zondig moeten gaan demonstreren terwijl we het bijvoorbeeld met andere zaken massaal de andere kant uitkijken.
Dat mensen zich verplaatsen (zoals in het verkeer gebeurt dus) is ontegenzeggelijk verbonden met vele onmisbare facetten van ons leven. Dat ze daarbij af en toe tegen elkaar botsen dus ook.
Dat mensen geslacht worden tijdens bezoek aan een bar, concert, boulevard en een kerstmarkt is iets nieuws, in West-Europa.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:22:45 #147
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167520836
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:09 schreef Greys het volgende:
Waarom moeten zij sorry zeggen voor het breken.
Omdat zij er door velen op worden aangekeken?
Omdat zij een cultuur/religie vertegenwoordigen die zich nog maar relatief kort in een tamelijk afwijkende cultuur bevindt?
Omdat er toch al relatief weinig contact is (mag zijn) tussen de twee betreffende 'culturen'?
  donderdag 22 december 2016 @ 10:27:12 #148
13462 BansheeBoy
pi_167520896
Je mag vinden wat je wilt. Ik doe het gewoon niet. Ik heb nog nooit om excuses gevraagd voor het gedrag van westerlingen in Afrika toen jullie voorouders menig vrouwenborst kolfden en virussen aan indianen gaven. Want ik kan het scheiden, dat is niet iets wat door jullie gedaan is. Ga ik jullie ook niet daarop aanspreken. :{

donderdag 22 december 2016 @ 10:29:47 #149
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167520922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:18 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dat mensen zich verplaatsen (zoals in het verkeer gebeurt dus) is ontegenzeggelijk verbonden met vele onmisbare facetten van ons leven. Dat ze daarbij af en toe tegen elkaar botsen dus ook.
Dat mensen geslacht worden tijdens bezoek aan een bar, concert, boulevard en een kerstmarkt is iets nieuws, in West-Europa.
Aanslagen zullen ook gewoon gaan worden helaas.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:29:55 #150
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167520923
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb nog nooit om excuses gevraagd voor het gedrag van westerlingen in Afrika toen jullie voorouders menig vrouwenborst kolfden en virussen aan indianen gaven.
Dat was toen, dit is nu.
Bovendien, en het is triest dat je daaraan niet refereert, is de 'blanke' wereld op talloze manieren door het stof gegaan voor de walgelijke taferelen die zich een jaar of 400 hebben afgespeeld aan de Afrikaanse westkust, in het Caraïbisch gebied en in Noord- en Zuid-Amerika.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2016 @ 10:30:09 #151
163650 Greys
pi_167520928
quote:
4s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Greys, geef 't op!
Tsja. Tegen zo veel niet willen lezen en niet willen begrijpen is niet aan te discussiëren inderdaad. Als je alleen al in dit topic kijkt naar het onbegrip is het niet zo gek dat het zo'n bende is her en der tussen mensen onderling.
Je hebt gelijk. Dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167520941
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsja. Tegen zo veel niet willen lezen en niet willen begrijpen is niet aan te discussiëren inderdaad. Je hebt gelijk. Dank.
Je hebt gewoon de discussie verloren. Dat kan gebeuren. Maar ga dan niet zielig doen met 'niet willen lezen/niet willen begrijpen'.
pi_167520950
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Je mag vinden wat je wilt. Ik doe het gewoon niet. Ik heb nog nooit om excuses gevraagd voor het gedrag van westerlingen in Afrika toen jullie voorouders menig vrouwenborst kolfden en virussen aan indianen gaven. Want ik kan het scheiden, dat is niet iets wat door jullie gedaan is. Ga ik jullie ook niet daarop aanspreken. :{

Nederland wordt toch aangekeken op het wangedrag wat wij toen hebben uitgehaald? Dat ben jij met mij eens anders haal je dit niet als voorbeeld aan.

En geen idee waarom jou excuses aangeboden moet worden, tenzij jij directe voorouders hebt die uit die landen komt, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit niet het geval is
  donderdag 22 december 2016 @ 10:32:34 #154
78918 SeLang
Black swans matter
pi_167520975
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_167520976
Duitse politie stond vanochtend wel het uitgaande verkeer richting NL te controleren bij grensovergang bij Beek-Ubbergen.
Normaalgesproken controleren ze alleen ingaand verkeer.
pi_167521008
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:32 schreef aegir_de_viking het volgende:
Duitse politie stond vanochtend wel het uitgaande verkeer richting NL te controleren bij grensovergang bij Beek-Ubbergen.
Normaalgesproken controleren ze alleen ingaand verkeer.
Ze geven om ons. Ze willen het ons niet aandoen om een terrorist naar Nederland te laten gaan.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:36:53 #157
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521043
quote:
17s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze geven om ons. Ze willen het ons niet aandoen om een terrorist naar Nederland te laten gaan.
Daar zijn ze dan wel mooi te laat mee. :{w
  donderdag 22 december 2016 @ 10:37:24 #158
13462 BansheeBoy
pi_167521055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nederland wordt toch aangekeken op het wangedrag wat wij toen hebben uitgehaald? Dat ben jij met mij eens anders haal je dit niet als voorbeeld aan.
Maar als je goed leest vind ik dat dus onterecht. Ik ga Jan met de pet en Bianca met de grijze legging hierop niet aanspreken. Ok, ze zijn Westers, blank en hangen voor een groot gedeelte dezelfde ideeën aan. Maar ze missen cruciale kenmerken om van hen excuses of een publieke knieval te verlangen. :{

Ik geef toe dat ik behoorlijk redelijk ben.

pi_167521060
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Daar zijn ze dan wel mooi te laat mee.
Is hij al in Nederland dan? :o
  donderdag 22 december 2016 @ 10:39:06 #160
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is hij al in Nederland dan? :o
Weet ik niet. Het gaat meer om het toelaat beleid van Merkel en de EU waardoor we nu met de gebakken peren zitten.
pi_167521089
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar als je goed leest vind ik dat dus onterecht. Ik ga Jan met de pet en Bianca met de grijze legging hierop niet aanspreken. Ok, ze zijn Westers, blank en hangen voor een groot gedeelte dezelfde ideeën aan. Maar ze missen cruciale kenmerken om van hen excuses of een publieke knieval te verlangen. :{

Dus Nederland heeft ten onrechte excuses aangeboden voor het slavernij verleden?
Ik geef toe, ook jij maakt wel eens een foutje
  donderdag 22 december 2016 @ 10:42:03 #162
13462 BansheeBoy
pi_167521123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus Nederland heeft ten onrechte excuses aangeboden voor het slavernij verleden?
Van de Nederlandse staat vind ik het correct. Maar van Klaas de timmerman met ruwe handen en plushen vestje en Christine met lange egaal gekleurde benen ga ik dit niet verlangen. :{

donderdag 22 december 2016 @ 10:42:06 #163
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_167521126
quote:

_O_
  donderdag 22 december 2016 @ 10:42:40 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_167521133
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Greys. Natuurlijk heb je gelijk en gelukkig zijn er nog een hoop mensen die net als jij rustig blijven nadenken en niet iedereen in een bepaalde groep verantwoordelijk houdt voor de acties van een klein groepje individuen.

Maar helaas zijn er ook altijd mensen die dat, om welke reden dan ook (angst? boosheid?), wel doen. 'Guilty bij association'. Begin jaren 90 zag ik een talkshow bij de BBC (Kilroy) waar precies zo gepraat werd, maar dan over Ieren en de IRA. Diverse mensen in het publiek (Britten) verkondigden daar de mening dat ze vonden dat alle (katholieke) Ieren, of ze nu uit N-Ierland kwamen of de Republiek, schuldig waren aan de IRA-aanslagen. Allemaal, want 'guilty by association'.
Bange en boze mensen verliezen alle redelijkheid. Helaas.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_167521139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Tuurlijk hoeft niet elke moslim zicht te verontschuldigen voor hun gedrag, maar ze kunnen best erkennen dat er nogal wat rare zaken spelen binnen de islam waardoor excessen opvallend vaak schijnen voor te komen in vergelijking tot andere religies
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_167521153
quote:
  donderdag 22 december 2016 @ 10:46:00 #167
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521186
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk hoeft niet elke moslim zicht te verontschuldigen voor hun gedrag, maar ze kunnen best erkennen dat er nogal wat rare zaken spelen binnen de islam waardoor excessen opvallend vaak schijnen voor te komen in vergelijking tot andere religies
Ik zou zeggen benoem een commissie zo lossen we ook zaken op die vreemd gaan in het christendom. :')
pi_167521193
quote:

[..]

Toch mooi dat ZP discussie terecht komt in een terrorisme discussie...
pi_167521211
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Geen enkele was van oorsprong, Belg, Spanjaard, Brit of Fransman. Als er terreur gebeurd weet je ALTIJD in welke hoek je moet gaan zoeken!
Cindy De Vuyst
pi_167521218
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Christine met lange egaal gekleurde benen
:9~
pi_167521220
Anyway, goedemorgen, heb ik nog iets gemist hier? :)
pi_167521240
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:48 schreef Geralt het volgende:
Anyway, goedemorgen, heb ik nog iets gemist hier? :)
Moet je teruglezen.
pi_167521244
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:42 schreef Jane het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Greys. Natuurlijk heb je gelijk en gelukkig zijn er nog een hoop mensen die net als jij rustig blijven nadenken en niet iedereen in een bepaalde groep verantwoordelijk houdt voor de acties van een klein groepje individuen.

Maar helaas zijn er ook altijd mensen die dat, om welke reden dan ook (angst? boosheid?), wel doen. 'Guilty bij association'. Begin jaren 90 zag ik een talkshow bij de BBC (Kilroy) waar precies zo gepraat werd, maar dan over Ieren en de IRA. Diverse mensen in het publiek (Britten) verkondigden daar de mening dat ze vonden dat alle (katholieke) Ieren, of ze nu uit N-Ierland kwamen of de Republiek, schuldig waren aan de IRA-aanslagen. Allemaal, want 'guilty by association'.
Bange en boze mensen verliezen alle redelijkheid. Helaas.
Waarin heeft ze precies gelijk?
  donderdag 22 december 2016 @ 10:51:49 #174
1986 Jane
pi_167521282
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:50 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waarin heeft ze precies gelijk?
Ze heeft gelijk dat haar en mijn moslimburen geen sorry hoeven te zeggen voor terroristische aanslagen waar ze niks mee te maken hebben, maar waar ze door sommige mensen wel op aangekeken worden.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:52:14 #175
403520 Sway-
La vie est belle
pi_167521286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Oke, en dan?
pi_167521294
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:51 schreef Jane het volgende:

[..]

Ze heeft gelijk dat haar en mijn moslimburen geen sorry hoeven te zeggen voor terroristische aanslagen waar ze niks mee te maken hebben, maar waar ze door sommige mensen wel op aangekeken worden.
Vind ik ook hoor. Sorry zeggen heeft niemand wat aan.
pi_167521304
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:52 schreef Sway- het volgende:

[..]

Oke, en dan?
En dan kunnen er hervormingen binnen het geloof komen. Hoe vaak gaan we dit nog herhalen?
pi_167521309
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:46 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Toch mooi dat ZP discussie terecht komt in een terrorisme discussie...
zit bij jou wel heel diep, dat je nu ZP er bij moet halen.
pi_167521314
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:52 schreef Sway- het volgende:

[..]

Oke, en dan?
Ik weet het niet. maar je kunt niets veranderen als je niet erkent dat er een probleem is. Verder hoef ik niets te veranderen, ik ben geen moslim. Het zal me dus verder worst zijn, maar ik hoef ook geen fanatieke haatbaarden in Europa. Daarom lijkt het me beter om weinig tot geen nieuwe moslims Europa in te laten. Opvang moeten we in de getroffen regio's regelen onder VN vlag.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_167521330
quote:

[..]

Van de Nederlandse staat vind ik het correct. Maar van Klaas de timmerman met ruwe handen en plushen vestje en Christine met lange egaal gekleurde benen ga ik dit niet verlangen. :{

Ik kijk jou ook nergens op aan (ik maak de aanname dat jij Moslim bent) nog vind ik dat JIJ iets moet na de zoveelste aanslag

Eerlijk is eerlijk, ik kijk jou nu ook niet aan op je vorige postings
pi_167521343
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Amen!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  donderdag 22 december 2016 @ 10:56:59 #182
13462 BansheeBoy
pi_167521350
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik kijk jou ook nergens op aan (ik maak de aanname dat jij Moslim bent) nog vind ik dat JIJ iets moet na de zoveelste aanslag
Dat doe je dan goed, eigenlijk zou iedereen net als wij moeten zijn. Jij en ik zijn samen behoorlijk redelijk en handelen te goeder trouw. :{

pi_167521352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Geen enkele was van oorsprong, Belg, Spanjaard, Brit of Fransman. Als er terreur gebeurd weet je ALTIJD in welke hoek je moet gaan zoeken!
Breivik?
Volkert?
  donderdag 22 december 2016 @ 10:57:10 #184
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521354
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, ik kijk jou nu ook niet aan op je vorige postings
We zouden allemaal wel wat moeten wellicht. Maar demonstreren zal vermoedelijk niets veranderen. En het is natuurlijk niet zo dat de politiek dit na Irak en 911 niet had moeten zien aankomen.
pi_167521380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:47 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Bijna altijd. Zo af en toe komt er een Breivikje of een Volkertje koekeloeren. Maar over het algemeen komt terreur uit de welbekende hoek ja.
  donderdag 22 december 2016 @ 10:59:38 #186
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521404
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bijna altijd. Zo af en toe komt er een Breivikje of een Volkertje koekeloeren. Maar over het algemeen komt terreur uit de welbekende hoek ja.
Dus dat maakt een Breivinkje enz minder erg?
pi_167521419
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
  donderdag 22 december 2016 @ 11:01:27 #188
1986 Jane
pi_167521435
Meestal is ouder worden kut, maar het helpt in dit geval wel als je je nog Molukse treinkapingen, de RAF, de IRA, de ETA, enzovoort, enzovoort kunt herinneren. Helpt bij het relativeren.
pi_167521443
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Heb je ooit een Noor het zien lopen goedpraten op een forum wat er gebeurd is?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_167521461
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:37 schreef BansheeBoy het volgende:

Wauw, wat edelmoedig van jou. Weet je, ik vraag als Europeaan ook geen knieval van Moslims voor meerdere invasies van Europa, kolonisatie van de Balkan door Moslims en slavendrijverij van blanke Europeanen door Moslims.

pi_167521488
quote:
15s.gif Op donderdag 22 december 2016 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat doe je dan goed, eigenlijk zou iedereen net als wij moeten zijn. Jij en ik zijn samen behoorlijk redelijk en handelen te goeder trouw. :{

Ik ben blijkbaar onredelijk want ik vind dat Nederland aangekeken mag worden op ons slavernij verleden.

Nu is dit glad ijs, want ik vind niet dat Moslims aangekeken moeten worden op een paar mafketels, maar het is wel heel gemakkelijk om te zeggen: "ja maar ik ben zo niet". Ik ben namelijk niet voor slavernij en ik ben een Nederlander dus dat weerspreekt weer mijn eerste zin :{²
pi_167521505
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:01 schreef Jane het volgende:
Meestal is ouder worden kut, maar het helpt in dit geval wel als je je nog Molukse treinkapingen, de RAF, de IRA, de ETA, enzovoort, enzovoort kunt herinneren. Helpt bij het relativeren.
Dit.
Make my day!
  donderdag 22 december 2016 @ 11:06:52 #193
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521520
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Ik stel een vraag. Maar het bestrijden van terrorisme waar dat ook vandaan komt is heel lastig. En eigenlijk onmogelijk. En in plaats van moslims aan te vallen zouden we ze eigenlijk moeten vragen om daar in te helpen. Ik lees bijvoorbeeld nergens dat er arabisten en meer tolken worden aangenomen. Maar dat er juist een tekort is.

En de EU en de lokale politiek zouden best wel wat strenger mogen zijn tegen landen als Tunesië bijvoorbeeld.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:07:38 #194
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:02 schreef ITrade het volgende:

[..]

Heb je ooit een Noor het zien lopen goedpraten op een forum wat er gebeurd is?
Nee maar kan ook geen Noors lezen. :') En mensen zullen niet zo snel aangeven dat ze het met hem eens zijn.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:08:24 #195
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_167521544
Zouden ze in Duitsland ook moslimscholen hebben waarin geleerd wordt dat je een mede-moslim die een misdaad heeft begaan niet aan moet geven?
  donderdag 22 december 2016 @ 11:09:03 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521557
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:08 schreef Twiitch het volgende:
Zouden ze in Duitsland ook moslimscholen hebben waarin geleerd wordt dat je een mede-moslim die een misdaad heeft begaan niet aan moet geven?
Vast wel. Maar nuttiger is hoe pak je dat dan aan?
pi_167521591
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:01 schreef Jane het volgende:
Timothy McVeigh :{

Maar goed, de afgelopen decennia komt terreur toch wel grotendeels uit de hoke der moslimdwazen.
pi_167521596
quote:

[..]

Dan niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 09:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Met doen alsof iedere moslim een terrorist is of het terrorisme steunt zal er niet veel verbeteren. Als je mensen naast je wil hebben in de strijd tegen terrorisme dan moet je niet steeds doen alsof ze alleen maar lijnrecht tegenover je kunnen staan.
Het maandenlange verblijf onderduiken van Abdeslam in Brusselse grotendeels-moslim wijken na de aanslagen dragen helaas niet echt bij aan dat beeld. Ook niet het bekogelen van politie en pers met stenen en flessen door het jongere volk aldaar toen ie weg werd gevoerd. Friends who teach the equivalent of high school seniors in the predominantly Muslim districts of Molenbeek and Schaerbeek told him that “90 percent of their students, 17, 18 years old, called them heroes,” he said.
Natuurlijk zijn er ook moslims genoeg die het afkeuren, maar daar ligt dan ook niet het probleem. En dan kun je de focus leggen op daar waar het probleem niet ligt, maar rara wat er zich dan wel in de blinde hoek bevind.

On a side note; Salah Abdeslam overladen met liefdesbrieven :')
pi_167521601
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook logisch. Jij bent net zo schuldig als zij zijn.
pi_167521626
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik stel een vraag. Maar het bestrijden van terrorisme waar dat ook vandaan komt is heel lastig. En eigenlijk onmogelijk. En in plaats van moslims aan te vallen zouden we ze eigenlijk moeten vragen om daar in te helpen. Ik lees bijvoorbeeld nergens dat er arabisten en meer tolken worden aangenomen. Maar dat er juist een tekort is.

En de EU en de lokale politiek zouden best wel wat strenger mogen zijn tegen landen als Tunesië bijvoorbeeld.
Het probleem was toch ook dat veel moslims hier ontkenden/ontkennen dat er een probleem is en was met radicalisering.
pi_167521657
Maar eh even terug ontopic:

Justitie wist van aanslagplan Amri

BERLIJN - Justitie in Duitsland wist al langere tijd dat de Tunesiër Anis Amri plannen had voor een aanslag.

Volgens de Duitse regionale krant WAZ werd zijn telefoon geruime tijd afgeluisterd. Daaruit werd duidelijk dat hij 'gericht' naar wapens en medeplichtigen zocht. Er was direct gevaar, zegt een anonieme bron tegen de krant. Waarom de veiligheidsdienst niet ingreep, is dan ook een compleet raadsel. De autoriteiten wilden 'om veiligheidsredenen' geen commentaar geven.

De Duitse politie heeft vier mensen opgepakt die door Duitse media worden omschreven als contactpersonen van de voortvluchtige Tunesiër Anis Amri. Die wordt ervan verdacht de aanslag te hebben gepleegd maandag op de kerstmarkt in Berlijn, waardoor twaalf mensen omkwamen.

De Duitse krant Bild meldt donderdag dat justitie de arrestatie van de vier heeft bevestigd. Dat zou zijn gebeurd door speciale politie-eenheden van de SEK. In Duitsland is een klopjacht gaande op de Tunesiër. In de vrachtwagen die bij de aanslag werd gebruikt, is een document werd gevonden met zijn naam er op.

Bron

Hoe dan?? Ongelofelijk wat een fout, wat doet zo n knuppel dan nog in je land...
  donderdag 22 december 2016 @ 11:14:50 #202
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het probleem was toch ook dat veel moslims hier ontkenden/ontkennen dat er een probleem is en was met radicalisering.
Erger is denk ik dat de mensen die er echt wat aan kunnen doen dit juist gedaan hebben. Waardoor de radicalisering vrij spel heeft gekregen. Als je ratten niet bestrijd nemen die in aantal toe. Dat is logisch denk ik.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:16:33 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_167521697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef WhateverWhatever het volgende:

BERLIJN - Justitie in Duitsland wist al langere tijd dat de Tunesiër Anis Amri plannen had voor een aanslag.

Volgens de Duitse regionale krant WAZ werd zijn telefoon geruime tijd afgeluisterd. Daaruit werd duidelijk dat hij 'gericht' naar wapens en medeplichtigen zocht. Er was direct gevaar, zegt een anonieme bron tegen de krant. Waarom de veiligheidsdienst niet ingreep, is dan ook een compleet raadsel. De autoriteiten wilden 'om veiligheidsredenen' geen commentaar geven.

De Duitse politie heeft vier mensen opgepakt die door Duitse media worden omschreven als contactpersonen van de voortvluchtige Tunesiër Anis Amri. Die wordt ervan verdacht de aanslag te hebben gepleegd maandag op de kerstmarkt in Berlijn, waardoor twaalf mensen omkwamen.

De Duitse krant Bild meldt donderdag dat justitie de arrestatie van de vier heeft bevestigd. Dat zou zijn gebeurd door speciale politie-eenheden van de SEK. In Duitsland is een klopjacht gaande op de Tunesiër. In de vrachtwagen die bij de aanslag werd gebruikt, is een document werd gevonden met zijn naam er op.

Bron

Hoe dan?? Ongelofelijk wat een fout, wat doet zo n knuppel dan nog in je land...
Het excuus is zeker dat er zóveel van dit soort lui zijn dat ze allemaal arresteren of actief in de gaten houden echt geen doen is
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 22 december 2016 @ 11:17:22 #204
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521714
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef WhateverWhatever het volgende:

Bron

De AIVD heeft eens berekend dat je om iemand in de gaten te houden dag en nacht ongeveer 20 mensen nodig hebt. Het is dus geen fout maar eerder een gebrek aan mensen.
pi_167521716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Erger is denk ik dat de mensen die er echt wat aan kunnen doen dit juist gedaan hebben. Waardoor de radicalisering vrij spel heeft gekregen. Als je ratten niet bestrijd nemen die in aantal toe. Dat is logisch denk ik.
Het is ook moeilijk aan te pakken. O.a. omdat je te maken hebt met vrijheden. Ik weet nog dat men een grote bijeenkomst had in Amsterdam met een extreme spreker uit de UK. Het animo van moslim kant was groot. Men kon het niet tegenhouden. In moskeeen had men ook eerder moeten inzien dat er zaken fout lopen. Dat ontkende men. Nu salafisten wél een probleem dreigen te worden voor hen zelf wil men wel hulp.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:21:00 #206
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521787
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk aan te pakken. O.a. omdat je te maken hebt met vrijheden. Ik weet nog dat men een grote bijeenkomst had in Amsterdam met een extreme spreker uit de UK. Het animo van moslim kant was groot. Men kon het niet tegenhouden. In moskeeen had men ook eerder moeten inzien dat er zaken fout lopen. Dat ontkende men. Nu salafisten wél een probleem dreigen te worden voor hen zelf wil men wel hulp.
De basis van dit probleem begint al veel eerder. Er zijn Turken en Marokkanen van de eerste en tweede generatie die nog steeds geen Nederlands spreken en alleen informatie van Arabische zenders tot zich krijgen. Dat heeft men jaren het beloop gelaten.
pi_167521815
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

De basis van dit probleem begint al veel eerder. Er zijn Turken en Marokkanen van de eerste en tweede generatie die nog steeds geen Nederlands spreken en alleen informatie van Arabische zenders tot zich krijgen. Dat heeft men jaren het beloop gelaten.
Zeker. Daar begon het ook. Maar daar is nu snel niets meer aan te doen. Vreemd is dat men nog steeds problemen heeft met integreren.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:26:36 #208
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167521901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker. Daar begon het ook. Maar daar is nu snel niets meer aan te doen. Vreemd is dat men nog steeds problemen heeft met integreren.
Gezien het jaren lange politiek correcte beleid is dat natuurlijk niet vreemd. Buurtvaders en dergelijke. En meer van dat soort slappe oplossingen die na een paar jaar weer verdwijnen. Of taal cursussen die niet werken.
pi_167521956
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gezien het jaren lange politiek correcte beleid is dat natuurlijk niet vreemd. Buurtvaders en dergelijke. En meer van dat soort slappe oplossingen die na een paar jaar weer verdwijnen. Of taal cursussen die niet werken.
Taalcursussen die men niet mocht verplichten voor oudkomers. Maar die wilden dus ook echt niet de taal leren. En zo krijg je een heel complex probleem met een hele groep. Een groep die niet wil integreren voor een deel. Die voor een deel in hun hoofd blijft hangen in Marokko en islam. Die dan kinderen raar in spagaat opvoeden. Wel moskee en islam maar ook steeds op straat spelen tussen tuig en de taal net leren. Het moet ook niet makkelijk zijn.
pi_167521989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

De AIVD heeft eens berekend dat je om iemand in de gaten te houden dag en nacht ongeveer 20 mensen nodig hebt. Het is dus geen fout maar eerder een gebrek aan mensen.
Nou, dan is de keuze toch helemaal simpel, deporteren! Weg ermee!
pi_167521992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik weet niet of daar de oorzaak zit.
Kijk naar ons eigen landje...
In NL hebben we 1 zo'n aanslag gehad met Mohammed B. En hij had gewoon zijn havo diploma. En toch radicaliseerde hij.
Wat kunnen we daar aan doen?
Make my day!
  donderdag 22 december 2016 @ 11:32:08 #212
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Taalcursussen die men niet mocht verplichten voor oudkomers. Maar die wilden dus ook echt niet de taal leren. En zo krijg je een heel complex probleem met een hele groep. Een groep die niet wil integreren voor een deel. Die voor een deel in hun hoofd blijft hangen in Marokko en islam. Die dan kinderen raar in spagaat opvoeden. Wel moskee en islam maar ook steeds op straat spelen tussen tuig en de taal net leren. Het moet ook niet makkelijk zijn.
Maar dat is het wel. Plus dat we een politie hebben dat op zijn gat ligt. En een buurthuis met een socioloog op een stage project die plannetjes bedenkt gaat niet helpen, Een pak rammel van de smeris wel.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:32:25 #213
1986 Jane
pi_167522010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:

Maar goed, de afgelopen decennia komt terreur toch wel grotendeels uit de hoke der moslimdwazen.
Maar dat komt ook omdat we Karst Tates, Tristan v.d. Vlis e.d. 'verwarde mannen' noemen, ipv terroristen, terwijl die wel meer slachtoffers gemaakt hebben dan moslimterroristen als je naar Nederland kijkt.
pi_167522012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Dat moet dus wel kunnen. Daar zit steeds het probleem. En voor iemand oppakken heb je ook harde bewijzen nodig.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:33:03 #215
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522026
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Krijgen we dat gelul weer. Het gaat vaak om Nederlandse staatsburgers die kun je niet deporteren.
pi_167522027
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:31 schreef agter het volgende:

[..]

In NL hebben we 1 zo'n aanslag gehad met Mohammed B. En hij had gewoon zijn havo diploma. En toch radicaliseerde hij.
Ingrijpen in de omgeving van dat soort mensen. Die creeren een sfeer waarin het allemaal kan.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:35:47 #217
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522085
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ingrijpen in de omgeving van dat soort mensen. Die creeren een sfeer waarin het allemaal kan.
Verbieden van import voorgangers voor in de Moskee zou al een stap zijn.
pi_167522137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:35 schreef Megumi het volgende:

[..]

Verbieden van import voorgangers voor in de Moskee zou al een stap zijn.
Ja. Maar dat had men ook weer veel eerder moeten doen. En die gemeenschap is daar vooral zelf schuldig aan. Er was volgens hen geen probleem. Net als je dubieuze moskeeen moet sluiten. Nu roept een burgemeester ouders op hun kinderen niet naar een bepaalde moskee te sturen. Men deed en doet dat wel. Dat is de volgende generatie die fout gaat.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:41:49 #219
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522203
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:38 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Maar dat had men ook weer veel eerder moeten doen. En die gemeenschap is daar vooral zelf schuldig aan. Er was volgens hen geen probleem. Net als je dubieuze moskeeen moet sluiten. Nu roept een burgemeester ouders op hun kinderen niet naar een bepaalde moskee te sturen. Men deed en doet dat wel. Dat is de volgende generatie die fout gaat.
Het is de politiek de het beleid maakt. Dus leg ik toch de schuld daar voornamelijk. Bij een eerste en tweede kamer waarvan de leden in Buitenveldert of de op Apololaan wonen en geen weet hebben van wat er in de buurten als de Schilderswijk gebeurt.
pi_167522267
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is de politiek de het beleid maakt. Dus leg ik toch de schuld daar voornamelijk. Bij een eerste en tweede kamer waarvan de leden in Buitenveldert of de op Apololaan wonen en geen weet hebben van wat er in de buurten als de Schilderswijk gebeurt.
Dat is ook zeker zo. Maar je moet wel iets kunnen met een groep. Als men op geen enkele manier wil meewerken stopt het ongeveer. Dan krijg je het verhaal van achter de voordeur komen. Maar dat slappe gelul vanuit een mooie buurt was krankzinnig. Ik woonde in een aso buurt tussen Marokkanen en kreeg eigenlijk te horen dat ik ook meer mijn best moest doen.
pi_167522286
BREAKING: German police arrest Berlin terror suspect Anis Amri's associates in dawn raids

http://www.express.co.uk/(...)ermany-arrest-police

Armed officers allegedly made four arrests
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167522310
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

En hier gaan veel mensen dus de fout in. Ik val geen individuele moslims aan, de meeste moslims (die ik ken) zijn prima mensen. Ik heb een probleem met de islam als religieuze en politieke stroming. De meeste mensen kunnen dat helaas niet los van elkaar zien.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:46:32 #223
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522313
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo. Maar je moet wel iets kunnen met een groep. Als men op geen enkele manier wil meewerken stopt het ongeveer. Dan krijg je het verhaal van achter de voordeur komen. Maar dat slappe gelul vanuit een mooie buurt was krankzinnig. Ik woonde in een aso buurt tussen Marokkanen en kreeg eigenlijk te horen dat ik ook meer mijn best moest doen.
Het is lastig want het is ook zo dat er Turken en Marokkanen zijn die verdomd goed hun best doen zonder dat er steun vanuit gemeente en overheid is die vaak niet thuis geven. Als een vader meld dat zijn zoon dreigt te radicaliseren bijvoorbeeld.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:47:24 #224
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522330
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:45 schreef StaceySinger het volgende:
BREAKING: German police arrest Berlin terror suspect Anis Amri's associates in dawn raids

http://www.express.co.uk/(...)ermany-arrest-police

[ afbeelding ]
Armed officers allegedly made four arrests
Nu de dader zelf nog.
pi_167522335
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Krijgen we dat gelul weer. Het gaat vaak om Nederlandse staatsburgers die kun je niet deporteren.
Ehm, het gaat hier toch om een Tunesiër?
pi_167522344
quote:

Bron

Wat wil je dan doen zolang hij nog niets gedaan heeft. het is net als bij vrouwen die een stalker hebben, ze komen er pas vanaf als het eigenlijk al te laat is.
pi_167522360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het is lastig want het is ook zo dat er Turken en Marokkanen zijn die verdomd goed hun best doen zonder dat er steun vanuit gemeente en overheid is die vaak niet thuis geven. Als een vader meld dat zijn zoon dreigt te radicaliseren bijvoorbeeld.
Dat gebeurt idd ook. Maar daar loop je ook weer tegen regels aan. Je kan niet zomaar een id kaart afpakken. Een ouder kan dat eerder doen. Daarnaast moet iemand strafbaar zijn om echt aan te pakken. Het komt uiteindelijk toch vaak neer op het de omgeving veranderen waarin men zit. Je radicaliseert niet uit jezelf.
pi_167522369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:33 schreef Megumi het volgende:

[..]

Als ze een dubbele nationaliteit hebben kan dat wel, als de wil er maar is.
pi_167522393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat kan nu niet.
pi_167522416
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:31 schreef agter het volgende:

[..]

Het gaat allemaal al mis met de opvoeding en dat zij daarom beinvloedbaar zijn door bijv een Haat Imam in de moskee
  donderdag 22 december 2016 @ 11:51:38 #231
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522423
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gelul. Was het maar zo makkelijk.
pi_167522428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan nu niet.
Nu niet nee. Maar verdragen kunnen we aanpassen om het wel mogelijk te maken, als de wil er maar is. En die ontbreekt.
pi_167522436
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gelul. Was het maar zo makkelijk.
Wie zegt dat het makkelijk is?
  donderdag 22 december 2016 @ 11:54:12 #234
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522475
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nu niet nee. Maar verdragen kunnen we aanpassen om het wel mogelijk te maken, als de wil er maar is. En die ontbreekt.
Je praat naast verdragen ook over wetgeving. En je moet ook maar aannemen dat de tegenpartij daar maar mee akkoord gaat. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de Marokkanen op tuig uit Amsterdam zitten te wachten.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:54:40 #235
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522487
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wie zegt dat het makkelijk is?
Het is zelfs erger het kan gewoon niet. Anders had men dat natuurlijk allang gedaan.
pi_167522490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat kan je pas vanaf zo'n dag invoeren. Je kan niet nu paspoorten/nationaliteit afnemen. Maar geef nieuwe bepaalde mensen idd maar gewoon een verblijfsvergunning.
pi_167522514
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:54 schreef Megumi het volgende:

[..]

Je praat naast verdragen ook over wetgeving. En je moet ook maar aannemen dat de tegenpartij daar maar mee akkoord gaat. Ik denk bijvoorbeeld niet dat de Marokkanen op tuig uit Amsterdam zitten te wachten.
En wat interesseert ons dat? Als Marokko zo dom is om iedereen die uit Marokkaanse ouders geboren wordt een paspoort te geven, ook als dat in het buitenland is, dan moeten wij daar handig gebruik van maken.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:56:14 #238
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:54 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat kan je pas vanaf zo'n dag invoeren. Je kan niet nu paspoorten/nationaliteit afnemen. Maar geef nieuwe bepaalde mensen idd maar gewoon een verblijfsvergunning.
Los dat het natuurlijk ook zal gaan om mensen die hier geboren zijn.
pi_167522539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zie echt niet in waarom het ontnemen van de nederlandse nationaliteit zo'n probleem moet zijn als mensen 2 nationaliteiten hebben.
Je mag iemand niet statenloos maken en dat gebeurt hier ook niet.
  donderdag 22 december 2016 @ 11:57:34 #240
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522540
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En wat interesseert ons dat? Als Marokko zo dom is om iedereen die uit Marokkaanse ouders geboren wordt een paspoort te geven, ook als dat in het buitenland is, dan moeten wij daar handig gebruik van maken.
Puur praktisch. Marokko werkt niet mee waarmee wil je ze dan dwingen?
pi_167522572
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Puur praktisch. Marokko werkt niet mee waarmee wil je ze dan dwingen?
Waarom zouden we ze moeten dwingen? Je zet iemand met een xxx paspoort op het vliegtuig naar xxx toe. Als het betreffende land ze niet accepteert, pech dan. Niet ons probleem meer.
pi_167522578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dat zou je kunnen veranderen. Als Marokko iemand ziet als staatsburger en je een paspoort geeft krijg je geen Nederlandse nationaliteit. Ik heb nichtjes wonen in New Zealand die ook gewoon alleen het Nederlands paspoort hebben en verder NZ zijn. Dat kan prima.
pi_167522579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:17 schreef Megumi het volgende:

[..]

Onzin. Men had dit heerschap gewoon het land uit moeten tiefen. Dat heeft niets met gebrek aan mensen te maken. Dat heeft met gebrek aan wil te maken.

Hopelijk gaan er politiek wat koppen rollen (figuurlijk he!)
pi_167522596
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:59 schreef Geralt het volgende:

Hopelijk gaan er politiek wat koppen rollen (figuurlijk he!)
Jammer, ik zou de guillotine graag eens in actie zien
  donderdag 22 december 2016 @ 12:02:01 #245
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522624
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zouden we ze moeten dwingen? Je zet iemand met een xxx paspoort op het vliegtuig naar xxx toe. Als het betreffende land ze niet accepteert, pech dan. Niet ons probleem meer.
Lastig vliegtuigen kunnen worden geweigerd en in een uiterst geval zelfs neergeschoten worden. Je lult dus maar weer wat.
pi_167522644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Men stuurt ze dan terug.
pi_167522653
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:56 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

En na crimi nummer 10 die bij hun gedropt wordt hakken ze die banden door. En dan?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:04:29 #248
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522662
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men stuurt ze dan terug.
Of erger.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:05:49 #249
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522691
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:03 schreef erodome het volgende:

[..]

En na crimi nummer 10 die bij hun gedropt wordt hakken ze die banden door. En dan?
Ik denk zelfs dat neerschieten dan een optie is met een vliegtuig vol met tuig uit Nederland. :')
pi_167522694
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:04 schreef Megumi het volgende:

[..]

Of erger.
Erger isdan misschien de oplossing. Maar die aanslagpleger in Duitsland werd bijv. niet erkend door Algerije. Tja. Dan heb je een probleem. Je kan dan wel zo'n land onder druk zetten. Dat zou ik ook zeker doen bij bijv. Marokko.
pi_167522718
Vraag aan een Marokkaan die in Nederland geboren is of hij/zij Nederlands is of Marokkaan? 100% antwoord dat hij/zij Marokkaans is, hoe hypocriet ben je dan, alleen de lusten en niet de lasten
  donderdag 22 december 2016 @ 12:07:02 #252
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522722
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:05 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Erger isdan misschien de oplossing. Maar die aanslagpleger in Duitsland werd bijv. niet erkend door Algerije. Tja. Dan heb je een probleem. Je kan dan wel zo'n land onder druk zetten. Dat zou ik ook zeker doen bij bijv. Marokko.
Helaas handel gaat voor.
pi_167522752
Aanslagen zullen blijven komen en bestaan en ik snap niet waarom men daar zich zo over verbaast, we hebben IS de oorlog verklaard en zij ons... Dan is het logisch dat zij ook bij ons slachtoffers proberen maken.
pi_167522754
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraag aan een Marokkaan die in Nederland geboren is of hij Nederlands is of Marokkaan? 100% antwoord dat hij Marokkaans is, hoe hypocriet ben je dan, alleen de lusten en niet de lasten
En zo wordt men dan dus ook gezien. Dat heeft men aan zichzelf te danken. En dat kon men zien aankomen. Wel sneu voor de welwillende Marokkanen.
pi_167522756
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:02 schreef Megumi het volgende:
Lastig vliegtuigen kunnen worden geweigerd en in een uiterst geval zelfs neergeschoten worden. Je lult dus maar weer wat.
Ja, want Tunesie gaat een Duits vliegtuig neerschieten.

Je kan die illegalen gewoon dumpen. De USA dumpt ook illegalen terug naar land van herkomst.
pi_167522763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Helaas handel gaat voor.
Is Marokko van belang voor ons?
  donderdag 22 december 2016 @ 12:08:43 #257
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vraag aan een Marokkaan die in Nederland geboren is of hij Nederlands is of Marokkaan? 100% antwoord dat hij Marokkaans is, hoe hypocriet ben je dan, alleen de lusten en niet de lasten
Ik zie dat ook bij andere buitenlanders die zich bijvoorbeeld Spaans, Schots voelen en dergelijke.
pi_167522773
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Aanslagen zullen blijven komen en bestaan en ik snap niet waarom men daar zich zo over verbaast, we hebben IS de oorlog verklaard en zij ons... Dan is het logisch dat zij ook bij ons slachtoffers proberen maken.
De verbazing zit in het feit dat de dreiging uit eigen land komt.
pi_167522803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zie dat ook bij andere buitenlanders die zich bijvoorbeeld Spaans, Schots voelen en dergelijke.
Klopt, maar als je in Nederland geboren bent ben je toch een Nederlander? :')
pi_167522813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:10 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Klopt, maar als je in Nederland geboren bent ben je toch een Nederlander? :')
Je kan je ook iets anders voelen.......naast Nederlander. Maar sommige mensen hebben dat duidelijk niet.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:11:59 #261
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Is Marokko van belang voor ons?
Gezien het slappe beleid tegen dat land blijkbaar wel.
pi_167522863
Het is trouwens op bijv. TV grappig om soms te zien hoe bepaalde bepaalde Marokkanen zich vastpraten in dat "maar wij zijn Nederlander" verhaal.
pi_167522880
In Nederland voel ik mezelf Marokkaans en in het buitenland voel ik me Nederlands.
pi_167522900
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
In Nederland voel ik mezelf Marokkaans en in het buitenland voel ik me Nederlands.
Ook een optie. En in Marokko voel je je?
  donderdag 22 december 2016 @ 12:13:58 #265
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De verbazing zit in het feit dat de dreiging uit eigen land komt.
Mij eigenlijk niet. En als het kalifaat straks verslagen is gaat het alleen maar erger worden. Als een deel van de Europese strijders dan weer terug gaat komen. En veel vertrouwen dat we die gaan tegenhouden heb ik niet.
pi_167522937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dan voel ik me echt Nederlands.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:14:55 #267
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167522947
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik voel me Schot als ik in het land van me vader ben?
pi_167522964
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan je ook iets anders voelen.......naast Nederlander. Maar sommige mensen hebben dat duidelijk niet.
Ja tuurlijk, maar bijv Marokkanen komen op mij niet over dat ze zichzelf toch nog een beetje trots voelen dat zij ook Nederlander zijn, alles behalve, maar wel (mis)gebruik maken van hoersubsidie, autkering, goede zorg enz... Daar zijn wij alleen maar goed voor....
pi_167522994
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:13 schreef Megumi het volgende:

[..]

Mij eigenlijk niet. En als het kalifaat straks verslagen is gaat het alleen maar erger worden. Als een deel van de Europese strijders dan weer terug gaat komen. En veel vertrouwen dat we die gaan tegenhouden heb ik niet.
Ik verbaas mij ook niet echt maar het is bevreemdend. En eng. Wat je dan ook meer gaat krijgen is dat men moslims op bepaalde posities gewoon niet meer gaat en kan vertrouwen.
pi_167522997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:12 schreef Jaroon het volgende:
Het is trouwens op bijv. TV grappig om soms te zien hoe bepaalde bepaalde Marokkanen zich vastpraten in dat "maar wij zijn Nederlander" verhaal.
Ja precies dit, gelegenheidsmarokkanen zijn dat.
pi_167523022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:14 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dan voel ik me echt Nederlands.
Ik zag dat ooit in een documentaire. Dat is ook een moeilijke spagaat. Maar juist dan is goed aarden in het land waar je woont van waarde.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:19:08 #272
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar bijv Marokkanen komen op mij niet over dat ze zichzelf toch nog een beetje trots voelen dat zij ook Nederlander zijn, alles behalve, maar wel (mis)gebruik maken van hoersubsidie, autkering, goede zorg enz... Daar zijn wij alleen maar goed voor....
Ik heb die indruk ook van Nederlandse tokkies die bij mij in de buurt wonen en de hele dag naar RTL7 kijken met een tafel vol met bier. Je zou zelfs kunnen zeggen dat wat dat aangaat de integratie met zulke voorbeelden dan prima heeft gewerkt. :') Mits het klopt wat je zegt.
pi_167523099
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik voel me Schot als ik in het land van me vader ben?
Nee. Maar je kan er wel een band mee hebben.
pi_167523155
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik heb die indruk ook van Nederlandse tokkies die bij mij in de buurt wonen en de hele dag naar RTL7 kijken met een tafel vol met bier. Je zou zelfs kunnen zeggen dat wat dat aangaat de integratie met zulke voorbeelden dan prima heeft gewerkt. :') Mits het klopt wat je zegt.
Die Nederlandse Tokkies zijn net zo erg idd. totaal nutteloos voor de maatschappij, het kost alleen maar geld en kopzorgen..
pi_167523173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:19 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus moeten we toegeven dat we een hele club tokkies hebben geimporteerd. En dat is ook zo.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:26:30 #276
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:24 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dus moeten we toegeven dat we een hele club tokkies hebben geimporteerd. En dat is ook zo.
Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek. Jammer is dat wetgeving om wanbeleid en incompetentie strafbaar te stellen nog lastiger is dan het bestrijden van terrorisme.
pi_167523246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek.
Men kwam gewoon om te werken. Niets mis mee. En dat laten blijven is achteraf gezien idd de meest domme beslissing ooit. Omdat veel mensen toen ook al duidelijk zagen dat dat problemen zou geven.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:29:06 #278
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Men kwam gewoon om te werken. Niets mis mee. En dat laten blijven is achteraf gezien idd de meest domme beslissing ooit. Omdat veel mensen toen ook al duidelijk zagen dat dat problemen zou geven.
Helemaal met je eens. Met de kleine kanttekening dat ik toch ook Turken en Marokkanen ken die het wel goed doen en dat die juist weggaan en dat juist de groep die problemen geeft blijft. Ook een kwalijke ontwikkeling denk ik.
pi_167523296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:29 schreef Megumi het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Met de kleine kanttekening dat ik toch ook Turken en Marokkanen ken die het wel goed doen en dat die juist weggaan en dat juist de groep die problemen geeft blijft.
Die groep is er ook. Maar je kijkt naar problemen en niet normaal gedrag.
pi_167523321
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:26 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek.
Toen waren het nog mensen die zich konden aanpassen aan onze cultuur, net als de Chinezen die wij nu kennen, langzaam zijn ze misbruik gaan maken en zijn zij erachter gekomen hoe soft en makkelijk wij eigenlijk zijn hier , maar pas op als je een mening hebt hoor want dan ben je een racist!
  donderdag 22 december 2016 @ 12:31:33 #281
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523342
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:29 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Die groep is er ook. Maar je kijkt naar problemen en niet normaal gedrag.
Kijken doen we zeker ook dat ben ik helemaal met je eens. Er liggen dikke rapporten in de bureaulades van de beleidsmakers. Nu de oplossingen nog hoop ik.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:32:25 #282
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523360
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:30 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Toen waren het nog mensen die zich konden aanpassen aan onze cultuur, net als de Chinezen die wij nu kennen, langzaam zijn ze misbruik gaan maken en zijn zij erachter gekomen hoe soft en makkelijk wij eigenlijk zijn hier , maar pas op als je een mening hebt hoor want dan ben je een racist!
Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen. En vergeet niet dat er veel ondergrondse criminaliteit is binnen die gemeenschap zoals afpersing en nog niet zo lang geleden de drugshandel.
pi_167523411
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen.
Zeker. Wel apart is dat jonge Chinesen vaak HEEL goed Nederlands spreken en het goed doen op school terwijl ze soms ouders hebben die tien woorden Nederlands spreken en zich verder ook niet aanpassen. Ik weet niet hoe men dat doet. In elk geval niet afzetten tegen de maatschappij.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:35:07 #284
452947 frietenstamp
pi_167523416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 03:02 schreef crystal_meth het volgende:
Een loze bewering, die ze in het artikel nergens onderbouwen. We hebben in de EU open grenzen, is dus niet alsof een ambtenaar/douanier/grenswacht "besloten" heeft hem binnen te laten. En ze wilden hem uitzetten maar konden niet omdat Tunesië hem niet wilde aanvaarden.

Helemaal geen loze bewering. Mijn mening is dat onze grenzen dicht en bewaakt moeten, dat we selectief moeten zijn bij de poort, wat elke welkomtrut ook bij d'r eigen buitendeuren doet cq laat doen door man, hek, alarmsysteem en hond. Het moet geen beleid zijn om elke klapmongool en godsdienstwaanzinnige binnen te laten. We're hiring, je mag solliciteren. Kwaliteit en compatibiliteit ipv kwantiteit mag door naar de volgende ronde. Hoe vaak ik wel niet islamophoob en xenofoob naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen om dit doodnormale standpunt. Ik lach ze allemaal uit maar dat soort debielen had dus ook al gewoon niet binnengelaten mogen worden.
pi_167523438
Is er geen nieuws meer? Deze discussie komt iedere keer voor in dergelijke topics na aanslagen en ben ik inmiddels wel een beetje beu :@

Zijn ze de dader al op het spoor?
Waarom geven de veiligheidsdiensten geen commentaar?
Is Merkel al ergens zielig en huilend in een hoekje gevonden?

Vragen vragen. :@
pi_167523491
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:32 schreef Megumi het volgende:

[..]

Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen. En vergeet niet dat er veel ondergrondse criminaliteit is binnen die gemeenschap zoals afpersing en nog niet zo lang geleden de drugshandel.
Klopt, zeg ik ook, alle buitenlanders zouden een voorbeeld aan deze mensen moeten nemen, zelfde als Polen, dat zijn tokiies en zuipen veel maar werken wel.
pi_167523507
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:02 schreef Megumi het volgende:

[..]

Gaat Marokko lijnvluchten uit de lucht schieten of weigeren. Mooie boel wordt dat.
pi_167523510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker. Wel apart is dat jonge Chinesen vaak HEEL goed Nederlands spreken en het goed doen op school terwijl ze soms ouders hebben die tien woorden Nederlands spreken en zich verder ook niet aanpassen. Ik weet niet hoe men dat doet. In elk geval niet afzetten tegen de maatschappij.
Dat zie je ook in China en Japan, mensen gehoorzamen en lopen binnen de lijnen, respect voor deze mensen
  donderdag 22 december 2016 @ 12:41:33 #289
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Gaat Marokko lijnvluchten uit de lucht schieten of weigeren. Mooie boel wordt dat.
Erger is dat Rutte daar waarschijnlijk niets aan zal doen blijkt wel uit een recente gebeurtenis. Dus dat neerschieten zal zeker geen probleem geven. Ook Internationaal gezien.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:42:30 #290
452947 frietenstamp
pi_167523565
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Dat zie je ook in China en Japan, mensen gehoorzamen en lopen binnen de lijnen, respect voor deze mensen
Moslims zijn ook mensen die gehoorzamen en binnen de lijnen lopen. Alleen niet de onze.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:44:03 #291
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Dan ben je toch echt in de war met Japan. In China zijn er zelfs mensen die op tegels hun nek breken omdat het daar normaal is om op straat te schijten en te rochelen. Dat laatste ook in winkels en dergelijke. Zo een net volk is dat niet. Zie ook incidenten met toeristen uit dat land en hun houding.
pi_167523602
Heb het idee dat "wij" in Nederland emotioneler reageren dan de Duitsers zelf op de recente aanslagen in Duitsland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 22 december 2016 @ 12:46:03 #293
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Heb het idee dat "wij" in Nederland emotioneler reageren dan de Duitsers zelf op de recente aanslagen in Duitsland.
Kan best maar de gevolgen zullen toch zijn dat Merkel het lastig gaat krijgen en zag op het nieuws best ook wel emotionele reacties en dergelijke.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:48:16 #294
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523671
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:42 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Moslims zijn ook mensen die gehoorzamen en binnen de lijnen lopen. Alleen niet de onze.
Nou als ik zo fiets en loop dan hebben die moslims dat toch dan weer echt van Nederlanders geleerd. _O- Tering hee Amsterdam is wat dat aangaat een ramp. Voor iedereen.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:48:17 #295
452947 frietenstamp
pi_167523672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Andersom. Het is emotioneel om je kop in het zand te steken en islamterreur met hartjes, liedjes en kaarsjes proberen te verdrijven.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:49:04 #296
452947 frietenstamp
pi_167523685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef Megumi het volgende:

[..]

Nou als ik zo fiets en loop dan hebben die moslims dat toch dan weer echt van Nederlanders geleerd. _O- Tering hee Amsterdam is wat dat aangaat een ramp. Voor iedereen.
Tot je in je bek wordt gespuugd.
  donderdag 22 december 2016 @ 12:50:03 #297
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523699
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:49 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Tot je in je bek wordt gespuugd.
Ook dat doen Nederlanders ook. _O- Spugen zelfs over iemand kotsen in de tram enz.
pi_167523724
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dan ben je toch echt in de war met Japan. In China zijn er zelfs mensen die op tegels hun nek breken omdat het daar normaal is om op straat te schijten en te rochelen. Dat laatste ook in winkels en dergelijke. Zo een net volk is dat niet. Zie ook incidenten met toeristen uit dat land en hun houding.
Ja klopt, detail :)
  donderdag 22 december 2016 @ 12:52:10 #299
452947 frietenstamp
pi_167523745
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:50 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ook dat doen Nederlanders ook. _O- Spugen zelfs over iemand kotsen in de tram enz.
Dat is ook echt hetzelfde als jonge vrouwen dagelijks in hun bek kwatten omdat het volgens je religie hoeren zijn en aangevallen moeten worden. Tering. :|W
pi_167523749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Andersom. Het is emotioneel om je kop in het zand te steken en islamterreur met hartjes, liedjes en kaarsjes proberen te verdrijven.
Angst, paniek, tweedeling zaaien en achter mensen als wilders aanrennen is precies wat dit soort groeperingen willen. Missie geslaagd zeg maar.

Dan is hartjes , liedjes , kaarsjes aansteken en verder gaan met het genieten van het goede leven en de vrijheden die we hier hebben toch echt een betere oplossing. Heeft niets met "kop in het zand" steken te maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 22 december 2016 @ 12:53:17 #301
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_167523762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 12:51 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ja klopt, detail :)
Nou aangezien steeds meer Chinezen zich een vakantie kunnen veroorloven best een probleem. Maar aangezien de staat aldaar dat wil verbeteren gaat dat zeker goed komen. Het is daar tenslotte geen democratie. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')