Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek. Jammer is dat wetgeving om wanbeleid en incompetentie strafbaar te stellen nog lastiger is dan het bestrijden van terrorisme.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus moeten we toegeven dat we een hele club tokkies hebben geimporteerd. En dat is ook zo.
Men kwam gewoon om te werken. Niets mis mee. En dat laten blijven is achteraf gezien idd de meest domme beslissing ooit. Omdat veel mensen toen ook al duidelijk zagen dat dat problemen zou geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek.
Helemaal met je eens. Met de kleine kanttekening dat ik toch ook Turken en Marokkanen ken die het wel goed doen en dat die juist weggaan en dat juist de groep die problemen geeft blijft. Ook een kwalijke ontwikkeling denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men kwam gewoon om te werken. Niets mis mee. En dat laten blijven is achteraf gezien idd de meest domme beslissing ooit. Omdat veel mensen toen ook al duidelijk zagen dat dat problemen zou geven.
Die groep is er ook. Maar je kijkt naar problemen en niet normaal gedrag.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Met de kleine kanttekening dat ik toch ook Turken en Marokkanen ken die het wel goed doen en dat die juist weggaan en dat juist de groep die problemen geeft blijft.
Toen waren het nog mensen die zich konden aanpassen aan onze cultuur, net als de Chinezen die wij nu kennen, langzaam zijn ze misbruik gaan maken en zijn zij erachter gekomen hoe soft en makkelijk wij eigenlijk zijn hier , maar pas op als je een mening hebt hoor want dan ben je een racist!quote:Op donderdag 22 december 2016 12:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou ze zijn hier na toe gehaald om juist hard te werken. Maar heeft men niet rekening gehouden met het feit dat die mensen zouden blijven. Kortom zoals zo vaak een incompetente politiek.
Kijken doen we zeker ook dat ben ik helemaal met je eens. Er liggen dikke rapporten in de bureaulades van de beleidsmakers. Nu de oplossingen nog hoop ik.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die groep is er ook. Maar je kijkt naar problemen en niet normaal gedrag.
Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen. En vergeet niet dat er veel ondergrondse criminaliteit is binnen die gemeenschap zoals afpersing en nog niet zo lang geleden de drugshandel.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Toen waren het nog mensen die zich konden aanpassen aan onze cultuur, net als de Chinezen die wij nu kennen, langzaam zijn ze misbruik gaan maken en zijn zij erachter gekomen hoe soft en makkelijk wij eigenlijk zijn hier , maar pas op als je een mening hebt hoor want dan ben je een racist!
Zeker. Wel apart is dat jonge Chinesen vaak HEEL goed Nederlands spreken en het goed doen op school terwijl ze soms ouders hebben die tien woorden Nederlands spreken en zich verder ook niet aanpassen. Ik weet niet hoe men dat doet. In elk geval niet afzetten tegen de maatschappij.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen.
Helemaal geen loze bewering. Mijn mening is dat onze grenzen dicht en bewaakt moeten, dat we selectief moeten zijn bij de poort, wat elke welkomtrut ook bij d'r eigen buitendeuren doet cq laat doen door man, hek, alarmsysteem en hond. Het moet geen beleid zijn om elke klapmongool en godsdienstwaanzinnige binnen te laten. We're hiring, je mag solliciteren. Kwaliteit en compatibiliteit ipv kwantiteit mag door naar de volgende ronde. Hoe vaak ik wel niet islamophoob en xenofoob naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen om dit doodnormale standpunt. Ik lach ze allemaal uit maar dat soort debielen had dus ook al gewoon niet binnengelaten mogen worden.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:02 schreef crystal_meth het volgende:
Een loze bewering, die ze in het artikel nergens onderbouwen. We hebben in de EU open grenzen, is dus niet alsof een ambtenaar/douanier/grenswacht "besloten" heeft hem binnen te laten. En ze wilden hem uitzetten maar konden niet omdat Tunesië hem niet wilde aanvaarden.
Klopt, zeg ik ook, alle buitenlanders zouden een voorbeeld aan deze mensen moeten nemen, zelfde als Polen, dat zijn tokiies en zuipen veel maar werken wel.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Chinezen zijn niet lastig. Maar aangepast aan onze cultuur zou ik nou ook niet zeggen. En vergeet niet dat er veel ondergrondse criminaliteit is binnen die gemeenschap zoals afpersing en nog niet zo lang geleden de drugshandel.
Gaat Marokko lijnvluchten uit de lucht schieten of weigeren. Mooie boel wordt dat.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lastig vliegtuigen kunnen worden geweigerd en in een uiterst geval zelfs neergeschoten worden. Je lult dus maar weer wat.
Dat zie je ook in China en Japan, mensen gehoorzamen en lopen binnen de lijnen, respect voor deze mensenquote:Op donderdag 22 december 2016 12:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker. Wel apart is dat jonge Chinesen vaak HEEL goed Nederlands spreken en het goed doen op school terwijl ze soms ouders hebben die tien woorden Nederlands spreken en zich verder ook niet aanpassen. Ik weet niet hoe men dat doet. In elk geval niet afzetten tegen de maatschappij.
Erger is dat Rutte daar waarschijnlijk niets aan zal doen blijkt wel uit een recente gebeurtenis. Dus dat neerschieten zal zeker geen probleem geven. Ook Internationaal gezien.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gaat Marokko lijnvluchten uit de lucht schieten of weigeren. Mooie boel wordt dat.
Moslims zijn ook mensen die gehoorzamen en binnen de lijnen lopen. Alleen niet de onze.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zie je ook in China en Japan, mensen gehoorzamen en lopen binnen de lijnen, respect voor deze mensen
Dan ben je toch echt in de war met Japan. In China zijn er zelfs mensen die op tegels hun nek breken omdat het daar normaal is om op straat te schijten en te rochelen. Dat laatste ook in winkels en dergelijke. Zo een net volk is dat niet. Zie ook incidenten met toeristen uit dat land en hun houding.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zie je ook in China en Japan, mensen gehoorzamen en lopen binnen de lijnen, respect voor deze mensen
Kan best maar de gevolgen zullen toch zijn dat Merkel het lastig gaat krijgen en zag op het nieuws best ook wel emotionele reacties en dergelijke.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Heb het idee dat "wij" in Nederland emotioneler reageren dan de Duitsers zelf op de recente aanslagen in Duitsland.
Nou als ik zo fiets en loop dan hebben die moslims dat toch dan weer echt van Nederlanders geleerd.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:42 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moslims zijn ook mensen die gehoorzamen en binnen de lijnen lopen. Alleen niet de onze.
Andersom. Het is emotioneel om je kop in het zand te steken en islamterreur met hartjes, liedjes en kaarsjes proberen te verdrijven.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef venomsnake het volgende:
Heb het idee dat "wij" in Nederland emotioneler reageren dan de Duitsers zelf op de recente aanslagen in Duitsland.
Tot je in je bek wordt gespuugd.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nou als ik zo fiets en loop dan hebben die moslims dat toch dan weer echt van Nederlanders geleerd.Tering hee Amsterdam is wat dat aangaat een ramp. Voor iedereen.
Ook dat doen Nederlanders ook.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:49 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Tot je in je bek wordt gespuugd.
Ja klopt, detailquote:Op donderdag 22 december 2016 12:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt in de war met Japan. In China zijn er zelfs mensen die op tegels hun nek breken omdat het daar normaal is om op straat te schijten en te rochelen. Dat laatste ook in winkels en dergelijke. Zo een net volk is dat niet. Zie ook incidenten met toeristen uit dat land en hun houding.
Dat is ook echt hetzelfde als jonge vrouwen dagelijks in hun bek kwatten omdat het volgens je religie hoeren zijn en aangevallen moeten worden. Tering.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:50 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ook dat doen Nederlanders ook.Spugen zelfs over iemand kotsen in de tram enz.
Angst, paniek, tweedeling zaaien en achter mensen als wilders aanrennen is precies wat dit soort groeperingen willen. Missie geslaagd zeg maar.quote:Op donderdag 22 december 2016 12:48 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Andersom. Het is emotioneel om je kop in het zand te steken en islamterreur met hartjes, liedjes en kaarsjes proberen te verdrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |