Wel 4 jaar voor gekregen, vraag is wanneer, en hoezo loopt-ie nu weer rond in Dld dan?quote:Op donderdag 22 december 2016 01:54 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Volgens mij was hij betrokken bij extreem gewelddadige oproer in een azc waar toen ook brand gesticht is en mensen gewond geraakt zijn.
[..]
Iets zegt me dat al die andere 25.000 Tunesiërs die tegelijk met hem op Lampedusa aangespoeld zijn, en de rest, ook niet teruggenomen worden door Tunesië.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begrijp dus dat hij al een behoorlijk strafblad had opgebouwd in Italie, en dat Tunesie hem daarom niet terug wil. Italie was hem ook zat, en sturen hem vervolgens de hort op, maakt niet uit verder waar hij terecht komt. En dat is het Europa van nu in een notendop.
Hier lopen er nog (tien)duizenden van los door Europa.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel 4 jaar voor gekregen, vraag is wanneer, en hoezo loopt-ie nu weer rond in Dld dan?
Wat een kutzooi is dit hè, je voelt aan je klompen gewoon aan dat dit overal faal-faal-faal is.
Het is een ramp.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:00 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hier lopen er nog (tien)duizenden van los door Europa.
Allemaal zielige vluchtelingen.
Diverse landen zijn domweg hun uitschot hier aan het dumpenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Iets zegt me dat al die andere 25.000 Tunesiërs die tegelijk met hem op Lampedusa aangespoeld zijn, en de rest, ook niet teruggenomen worden door Tunesië.
Europa is fucked.
Ja, als die geschiedenisboeken dan nog objectief zijn althans.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
We gaan de geschiedenisboeken in als de grootste randdebielen ooit.
Gaat niet gebeuren ogen uit hun kop schamen, dat weet je ook wel.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
Onze huidige beleidsbepalers zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen. Ik heb alleen weinig hoop dat ze dat ook ooit daadwerkelijk gaan doen.
quote:Op donderdag 22 december 2016 02:02 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Diverse landen zijn domweg hun uitschot hier aan het dumpen![]()
En terugnemen ho maar.
Eigenlijk zouden al die teringleijers gewoon op het schavot moeten.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
Onze huidige beleidsbepalers zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen. Ik heb alleen weinig hoop dat ze dat ook ooit daadwerkelijk gaan doen.
Arkin speelde Yosarian, Newhart was Maj. Major.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Slightly off then.
Alan Arkin mag overigens nooit dood gaan wmb.
Ik heb nog één oom maar, maar Alan Arkin zou ook mijn oom moeten zijn wmb. That's the nicest guy I know in Hollywood.
Arkin speelde in zo'n mooie film, we hebben die 3 x gezien.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Arkin speelde Yosarian, Newhart was Maj. Major.
Hmm, film staat niet op youtube (of staat er wel, in 12 delen, maar de helft ervan zijn blocked door Paramount). Audioboek wel:
Toch kun je je blijven afvragen waarom ze niet in willen zien wat ze veroorzaakt hebben. Totaal geen gezond verstand blijkbaarquote:Op donderdag 22 december 2016 02:04 schreef Hathor het volgende:
Waarin hij z'n zoons in bootje zet om als "Cubaanse vluchtelingen" te laten oppikken? Popi (1969) - IMDbquote:Op donderdag 22 december 2016 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Arkin speelde in zo'n mooie film, we hebben die 3 x gezien.
Ik weet niet meer welke. Arkin was een trikster die zijn familie bij elkaar wilde houden.
Man heeft echt mijn hart gegrepen, hij mag nooit dood gaan.
Altijd iemand in de contramine, ik hou daar van. Hè, dat is gewoon mooi.
Omdat ze dan verantwoordelijkheid zouden moeten gaan nemen.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Toch kun je je blijven afvragen waarom ze niet in willen zien wat ze veroorzaakt hebben. Totaal geen gezond verstand blijkbaar
Dan stopt het wel...quote:Op donderdag 22 december 2016 02:23 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Omdat ze dan verantwoordelijkheid zouden moeten gaan nemen.
Neuh zal even kijken...quote:Op donderdag 22 december 2016 02:22 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarin hij z'n zoons in bootje zet om als "Cubaanse vluchtelingen" te laten oppikken? Popi (1969) - IMDb
Allemaal oud nieuws.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:58 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Iets zegt me dat al die andere 25.000 Tunesiërs die tegelijk met hem op Lampedusa aangespoeld zijn, en de rest, ook niet teruggenomen worden door Tunesië.
Europa is fucked.
Mooie OP voor een topic, alleen weet niet waar.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:21 schreef Ryan3 het volgende:
Grappige is dat als je moslims hebt meegemaakt ben je een fabrieksarbeider en dan diskwalificeer je je op FOK! als een discussie-partner, je bent namelijk behept met een laag IQ, je staat immers aan een lopende band en dan mag je dus niets zeggen. Echter als je dus een hoofd-arbeider bent en doctoraal afgestudeerd dan maak je geen moslims mee en dan mag je dus ook niets zeggen over de islam, door het racisme heb je geen collega's die moslims zijn namelijk.
Om het kort te houden: je mag nooit wat zeggen over de islam, of moslims, alleen moslims mogen dat en die zeggen dat islam echt okee is.
Logica van veel moslim-FOK!kers, waaronder iemand als Xa1pt.
Soort Catch-22 dus.
Idiots.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:40 schreef frietenstamp het volgende:
Why was he allowed into Germany at all?
Because it would have been “Islamophobic” to keep him out.
https://www.jihadwatch.or(...)taly-police-lost-him
Het is toch overduidelijk dat deze 'leiders' en met name Merkel, zsm vervangen moeten worden door mensen met gezond verstand.quote:Op donderdag 22 december 2016 02:40 schreef frietenstamp het volgende:
Why was he allowed into Germany at all?
Because it would have been “Islamophobic” to keep him out.
https://www.jihadwatch.or(...)taly-police-lost-him
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |