twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:31:55Bij verdachte zouden geen kruitsporen of sporen die op een gevecht duiden, gevonden zijn. https://t.co/am6Rc6oYYe reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:32:33Polizeipresident: onzeker of de verdachte de bestuurder vd vrachtwagen was reageer retweet
Jammer. Ik was wel benieuwd hoe iemand aan zou tonen dat islamitisch geweld niets met de islam te maken heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, dat moet je maar even aan degene vragen die er oorspronkelijk mee kwam, xa1pt dus. Maar ik heb ze in een wat verder verleden zeker wel voorbij zien komen, dergelijke politiek-correcte "onderzoeken".
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, dat de dader nog rondloopt.. Unfucking believable...
Wat een door en door slecht nieuwsberichtquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
http://www.ad.nl/buitenla(...)od-geweest~a7711786/
Die 'dader' maar rennen en denken, he zit die rare man me nou nog steeds te achtervolgen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus die getuige die heel Berlijn is doorgerend om de "dader" te volgen en daardoor een held werd zat achter de verkeerde aan?![]()
Wat een kwaliteitskrant toch, dat AD...quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
dat verhaal over die vrachtwagenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Wat een kutartikel zeg :pquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooftquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus die getuige die heel Berlijn is doorgerend om de "dader" te volgen en daardoor een held werd zat achter de verkeerde aan?![]()
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.quote:
Beetje het niveau van, ja mijn collega is drie jaar geleden ook in Duitsland geweest, het komt wel héél dichtbij zo hoor!quote:
Godverdomme, die "ik zag een kerstboom staan laatst, het komt zo wel erg dichtbij" mensen bestaan nog echt ookquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Dat die mensen zo denken is nog ergens te begrijpen. Maar dat het AD het gewoon ook echt plaatst....quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.²
Of wil voorkomen dat de Duitsers een slecht beeld krijgen over vluchtelingenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooft
Liever zolang mogelijk onduidelijkheid creëren over de achtergrond van de dader dan meteen duidelijk maken dat het om een asielzoeker gaat. Vergelijkbaar met Keulen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooft
Je bent nu internationaal gegaan met je legend ipv legendarisch?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.²
(aanslagen Parijs)quote:Op woensdag 18 november 2015 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu op Nieuwsuur. Ze doen behoorlijk legendarisch.²
En die bansheeboy schijnt dus ouder dan 30 jaar te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent nu internationaal gegaan met je legend ipv legendarisch?
[..]
(aanslagen Parijs)
In elk topic na een aanslag zit hij altijd stront te sproeien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En die bansheeboy schijnt dus ouder dan 30 jaar te zijn.
Niet te geloven.
Nou, het is nog niet zeker dat ze de dader hebben. De conclusie dat het 'm sowieso niet is, is niet getrokken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het onmens is dus nog op vrije voeten?
Vochtig gelaat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In elk topic na een aanslag zit hij altijd stront te sproeien.
Ik wacht nog op een post over een vochtig gezicht en we hebben bingo.
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch (mee) wegkomen???quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het onmens is dus nog op vrije voeten?
Really? As er tientallen mensen op de grond liggen te creperen, denk jij dan dat veel burgers de (mogelijk vuurwapengevaarlijke) dader achterna gaan rennen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch wegkomen???²
Hahaha, wat een pure bagger. Gisteravond stond er ook al zo'n artikel op ad.nl over een meisje + vriend. Die waren 45 min voor het gebeurde daar nog geweest. Die 2 vonden ook dat ze bijna dood waren....te kansloos. Er zat 45 min tussen...bijna dood ben je als je daar op dat moment was en die vrachtwagen enkele meters voor je langs schietquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Als er overal paniek is kan dat prima natuurlijk. Misschien wel hulp gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch (mee) wegkomen???²
Gevoelsmatig zeg ik dat ze er in Frankrijk korter op zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als er overal paniek is kan dat prima natuurlijk. Misschien wel hulp gekregen.
Moet zeggen dat het wel iets meer binnenkomt als het op een plek gebeurd waar je wel eens geweest bent. Ik ken dat plein ook goed dus toen ik op Google Maps de locatie zag schrok ik daar wel van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Hahaha, wat een pure bagger. Gisteravond stond er ook al zo'n artikel op ad.nl over een meisje + vriend. Die waren 45 min voor het gebeurde daar nog geweest. Die 2 vonden ook dat ze bijna dood waren....te kansloos. Er zat 45 min tussen...bijna dood ben je als je daar op dat moment was en die vrachtwagen enkele meters voor je langs schiet
Volgens mij is dit ook onmogelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
Miljarden gaan er naar terrorisme bestrijding maar de juiste persoon oppakken ho maar![]()
![]()
x merkel
Haha, wat verwacht jij wel niet allemaal van Merkel?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
Miljarden gaan er naar terrorisme bestrijding maar de juiste persoon oppakken ho maar![]()
![]()
x merkel
Bij de aanrandingen in Keulen blonk de Duitse politie ook al niet bepaald uit in competentie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
![]()
x merkel
Allemaal het gebruikelijke geleuter joh. "Slechte sociaal-economische omstandigheden, weinig kansen, geen stageplekken" en meer van dat domme geleuter, waar we onderhand echt wel klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer. Ik was wel benieuwd hoe iemand aan zou tonen dat islamitisch geweld niets met de islam te maken heeft.
Het komt wel erg dichtbij zo...quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat verhaal over die vrachtwagen
"hoe vind je dat nou"
Hoe kun je dit posten? Ben je een troubadour?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
![]()
x merkel
Wat het aanslag gedeelte of het oppakken van de juiste persoonquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook onmogelijk te voorkomen.
Ze zei dat ze het wel zou schaffen. Dat blijkt niet bepaald uit dit incident en de aanpak daarvan tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dit posten? Ben je een troubadour?
Hoe kun je denken dat Merkel hier alleen voor verantwoordelijk is?²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef agter het volgende:
Alle vluchtelingen vrachtwagens een enkelband.
Beide. Genoeg mensen met dit soort plannen die er doorheen glippen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Wat het aanslag gedeelte of het oppakken van de juiste persoon
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef agter het volgende:
Alle Allah vluchtelingen een enkelband.
Die hebben er inmiddels al wat meer ervaring mee dan de Duitsers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik dat ze er in Frankrijk korter op zitten.²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Ok Henkquote:De Pakistaanse man die de politie ervan verdenkt de chauffeur van de vrachtwagen te zijn geweest, zat daar in de opvang. ,,Daar waren we eerder deze week dus ook!" roept Elizabeth uit. ,,En ik weet nog, toen we daar liepen, stond er die grote vrachtwagen. Met een Pools nummerbord! GD stond er op, en ik weet dat die letters staan voor de stad waar de auto vandaan komt. Deze kwam dus uit Gdansk. Het was dezelfde vrachtwagen! Hoe vind je dat nou?"
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het wel zou schaffen. Dat blijkt niet bepaald uit dit incident en de aanpak daarvan tot nu toe.
Volgend jaarquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:51 schreef skysherrif het volgende:
wanneer zijn de verkiezingen in Duitsland eigenlijk.
Ja, ik ook. Ik ben daar in Augustus nog geweest. So what? Het maakt het echt niet erger. Ik was toendertijd zelf in Londen ten tijde van de aanslagen, ik maakte daar niet zo'n drama van als dit soort mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel iets meer binnenkomt als het op een plek gebeurd waar je wel eens geweest bent. Ik ken dat plein ook goed dus toen ik op Google Maps de locatie zag schrok ik daar wel van.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef superniger het volgende:
BREAKING
http://nos.nl/artikel/214(...)van-vrachtwagen.html
Geen incident, vorige week nog iemand opgepakt die ook een aanslag op Duitse kerstmarkt wilde plegen en het hele jaar zijn er voortdurend invallen geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.²
Ik vind van wel. Bovendien deed het veiligheidsapparaat het daar ook niet bepaald soepeltjes rond oud en nieuw met alle aanrandingen en berovingen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.²
Ja, dat is dus jouw fout. Slecht uitgangspunt, vooral onrealistisch. Als ze 100 aanslagen voorkomen en er komt er toch 1 door. Maar goed, dan begeef je je in de gure wereld des aannames. Laten we dat maar niet doen. Ik ben geen troubadour.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Met wir schaffen das ga je er vanuit dat je mensen oppakt zonder dat er incidenten zijn. Ze schaffte het niet.
Het is al heel 2016 raak in Europa. Van Brussel tot Berlijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is dus jouw fout. Slecht uitgangspunt, vooral onrealistisch. Als ze 100 aanslagen voorkomen en er komt er toch 1 door. Maar goed, dan begeef je je in de gure wereld des aannames. Laten we dat maar niet doen. Ik ben geen troubadour.²
Ja want hoeveel moorden na Theo zijn er in NL gepleegd uit naam van de Islam?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is al heel 2016 raak in Europa. Van Brussel tot Berlijn.
Dicht die grenzen en iedereen die nu nog in de procedure zit terugsturen.
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
O je was eerder :pquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.
Nou RIP aan de nabestaanden dan alvast maarquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Gutmensch het volgende:
Net op Schonefeld aangekomen. Er is niet eens politie te zien hier, alles rustig en normaal.
Geboren en getogen, maar opgegroeid met de cultuur van hun immigranten ouders. De daders van Parijs zijn trouwens als vluchteling (weer opnieuw) binnengekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?
Zie België en Frankrijk.
Je zaait gewoon angst voor vluchtelingen, een oplossing is t niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou RIP aan de nabestaanden dan alvast maar
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zaait gewoon angst tegen vluchtelingen, een oplossing is t niet.
Je hebt een diepliggende badkamer?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.
Dat is een compleet kunstmatig onderscheid. Je deelt de Moslims op in twee groepen, en vervolgens zeg je dat de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep wordt gepleegd en daardoor de kleinere groep geen probleem is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?
Zie België en Frankrijk.
Je zaait gewoon angst tegen vluchtelingen, een oplossing is t niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is een compleet kunstmatig onderscheid. Je deelt de Moslims op in twee groepen, en vervolgens zeg je dat de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep wordt gepleegd en daardoor de kleinere groep geen probleem is.
Natuurlijk wordt de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep gepleegd, ze zijn met meer. Dat betekent niet automatisch dat de kleinere groep dan geen probleem heeft mbt aanslagen veroorzaken.
Straks was het een AfD'er.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Dus het is nog steeds niet duidelijk of de dader een MOSLIM is?
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
FOK! had uiteraard de primeur
http://www.telegraaf.nl/b(...)k-foto_Merkel__.html
En dan is je probleem opgelost?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt. Reden temeer om het beleid ten aanzien van religieuze import drastisch te wijzigen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Natuurlijk, mensen die zich hier al jaren mee bezighouden kunnen daar helemaal geen legitieme uitspraken over doen.quote:
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Nee, het is hartstikke raar dat die mensen daar hier de samenleving proberen te ontwrichten en angst willen creëren onder de bevolking. Gelukkig trappen ze er hier niet in.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Alleen dacht ik niet dat Duitsland sinds 1945 in enige oorlog betrokken is geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
Dus omdat enkelingen aanslagen plegen doe je uitspraken over honderdduizenden mensen? Seems legit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt.
Pffffff....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Mensen moeten vooral op Wilders stemmen als ze zich daar goed bij voelen hoor. Heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoe
En wa's daar mis mee? Is het "Henk en Ingrid" gehalte iets te hoog bij "de bezoekers van Duitse Weihnachtmarkten".quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Ja gewoon dat gallemagallema weetjewel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:10 schreef fixatoman het volgende:
[..]
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.
60 kerstmarkten dicht.twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:20:58#Berlin Interior Senator: police presence to be stepped up. Request for over 60 #Christmas markets to close today. https://t.co/tPkMrmis6E reageer retweet
Pakistanen zijn oorlogsvluchtelingen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gewoon dat gallemagallema weetjewel.
Goh, waarom zegt hij dat nou niet over de leider van de Europese fractie waar de D66 bijzit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eens.
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Hij is de enige die hier iets over durft te zeggen, de rest in Den Haag zijn bang om iets te zeggen, anders kunnen zij ook alleen nog maar met beveiliging de straat op, want in zo`n wereld leven wij nu helaas..quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen moeten vooral op Wilders stemmen als ze zich daar goed bij voelen hoor. Heb ik geen problemen mee.
https://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_American_internmentquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dit ja. De terroristen krijgen nogmaals hun zin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef Nintex het volgende:
60 kerstmarkten dicht.twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:20:58#Berlin Interior Senator: police presence to be stepped up. Request for over 60 #Christmas markets to close today. https://t.co/tPkMrmis6E reageer retweet
De Duitsers zwichten voor Islam terreur. Knettergek.
Dumb as fuck.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja gewoon dat gallemagallema weetjewel.
De VS had er anders ook geen moeite mee elke Japanner op hun bodem in een interneringskamp te flikkeren na Pearl.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat waren geen vluchtelingen maar staatsburgers van de vijand.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:15 schreef fixatoman het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_American_internment
Dat doen wij ook met Islamitische Staters.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
De VS had er anders ook geen moeite mee elke Japanner op hun bodem in een interneringskamp te flikkeren na Pearl.
Het grootste gedeelte zal niet toegeven banden met IS te hebben. Uit voorzorg kun je dus beter gewoon je grenzen dichtgooien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat waren geen vluchtelingen maar staatsburgers van de vijand.
Hier pakken we ook iedereen op die uit de IS komt.
Wat? Lees die tekst anders even.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Kostte ze uiteindelijk 1,6 miljard aan schadevergoedingen omdat het onwettig was, trouwens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
De VS had er anders ook geen moeite mee elke Japanner op hun bodem in een interneringskamp te flikkeren na Pearl.
Hetgeen weer zorgt voor radicalisatie van die kamelenjockeys die hier al zittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte zal niet toegeven banden met IS te hebben. Uit voorzorg kun je dus beter gewoon je grenzen dichtgooien.
Da's nog niet duurquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kostte ze uiteindelijk 1,6 miljard aan schadevergoedingen omdat het onwettig was, trouwens.
Ja, en een mensenrechtenverdrag bestond toen ook nog nauwelijks.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kostte ze uiteindelijk 1,6 miljard aan schadevergoedingen omdat het onwettig was, trouwens.
Ja, natuurlijk. Mensen oppakken vanwege hun etniciteit was zelfs in het Amerika van toen al absurd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je niets meer toelaat en alle gekkies die er al zijn één voor één opruimt is het over een aantal jaren weer veilig. Werkt stukken beter dan onbeperkt gekkies toelaten en maar kijken hoe de toekomst eruit gaat zien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Hetgeen weer zorgt voor radicalisatie van die kamelenjockeys die hier al zitten
Wat een smerig engnekje is dat toch. Bah.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Goh, waarom zegt hij dat nou niet over de leider van de Europese fractie waar de D66 bijzit.twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Tja, 'staatsburgers van de vijand' is in de moderne 'oorlog' wat lastiger te definiëren natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd.quote:Sixty-two percent of the internees were United States citizens.
Ook stijlloos, maar wel even een paar slagen minder ranzig dan die van Wilders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Goh, waarom zegt hij dat nou niet over de leider van de Europese fractie waar de D66 bijzit.twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Zo werkt forum moderatie toch ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Alle extremisten uitroeien en dan slotje...
Ja!! Het is de religie op zich die deze ellende veroorzaakt. Het discriminerende en totalitaire karakter van deze religie leidt onvermijdelijk tot geweld. Een karakter dat wordt uitgedragen door verreweg de meeste moslims ondanks dat deze zich niet te buiten gaan aan geweld. Vergeet niet dat deze religie halsstarrig weigert om aan de verlichting te beginnen en zich beslist niet aanpast aan onze waarde en normen. Kijk alleen maar naar de islamitische landen die zonder uitzondering te maken hebben met onderdrukking, armoede, terreur, conflicten, mensenrechtenschendingen enz. Dat is geen toeval maar dat ligt ergens aan. Als we hier partijen verbieden (bv CP´86) voor een paar leuzen op stickertjes dan is het vreemd dat een religie die aan de lopende band levens eist, onrust veroorzaakt en enorme tweedeling zaait ongestoord zijn gang kan blijven gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus omdat enkelingen aanslagen plegen doe je uitspraken over honderdduizenden mensen? Seems legit.
Da's waar.quote:
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:23:29BREAKING: Jihad's Manic Monday leaves bloody trail of terror from Ankara 2 Berlin; #ISIS goes into Xmas attack modehttps://t.co/Nu0XJgZKNi reageer retweet
Waarschijnlijk omdat ze te weinig bewijs hebben tegen een ontkennende verdachte.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's waar.
Ben benieuwd op grond waarvan ze de huidige verdachte mogelijk geloven op zijn claim er niet bij betrokken te zijn. Is daar al meer over bekend?
Las ergens een quote dat hij geen 'kruidsporen' en andere sporen van betrokkenheid had?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's waar.
Ben benieuwd op grond waarvan ze de huidige verdachte mogelijk geloven op zijn claim er niet bij betrokken te zijn. Is daar al meer over bekend?
Maak er nou "Winter attack mode" van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:26 schreef Nintex het volgende:
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:23:29BREAKING: Jihad's Manic Monday leaves bloody trail of terror from Ankara 2 Berlin; #ISIS goes into Xmas attack modehttps://t.co/Nu0XJgZKNi reageer retweet
En het is nog niet eens kerst. Zal wel meer staan te gebeuren. Maar ach, hoe sneller mensen het zat worden en hoe meer winst rechts zal boeken volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:26 schreef Nintex het volgende:
'Kruidsporen' ja?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Las ergens een quote dat hij geen 'kruidsporen' en andere sporen van betrokkenheid had?
Kleding intact e.d.
twitter:AD_Amsterdam1 twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:15:16Kerstmarkt Museumplein extra beveiligd met betonblokken https://t.co/JHkLehu6zC reageer retweet
De kerstmarkten blijven dicht uit respect, niet uit angst he aluhoedje.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit ja. De terroristen krijgen nogmaals hun zin.
Ja, in het Amerika van 1945 mochten negers met een Amerikaans paspoort ook niet stemmen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:21 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Tja, 'staatsburgers van de vijand' is in de moderne 'oorlog' wat lastiger te definiëren natuurlijk.
[..]
[..]
Leuk geprobeerd.
Geen shoarma, geen dader. Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kent die tenthoofden hè, altijd potje shoarmakruiden op zak
Dat zouden ze nu met progressieven moeten doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, in het Amerika van 1945 mochten negers met een Amerikaans paspoort ook niet stemmen.
Als jij een stuk in een vrachtauto rijdt, dan laat jij altijd DNA-sporen achter. Het onderzoek naar die sporen zal alleen tijd kosten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Da's waar.
Ze leveren anders behoorlijk wat wapentuigquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alleen dacht ik niet dat Duitsland sinds 1945 in enige oorlog betrokken is geweest.
Dat lijkt me verstandig idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Infection het volgende:
twitter:AD_Amsterdam1 twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:15:16Kerstmarkt Museumplein extra beveiligd met betonblokken https://t.co/JHkLehu6zC reageer retweet
Ik denk kruit. Kruiden gebruiken ze meestal wel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Las ergens een quote dat hij geen 'kruidsporen' en andere sporen van betrokkenheid had?
Kleding intact e.d.
Waar is nu het hele stokpaardje gebleven dat mensen ('linksen', dan hè) nu eenmaal moeten accepteren dat er mensen ('rechtsen') zijn die een andere mening over dit geheel hebben? Dat geldt niet andersom?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nu met progressieven moeten doen.
Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op wat wachten we?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Geeft de essentie wel zo ongeveer weer.
Maar ooit zullen ook de medeplichtigen hun verdiende loon krijgen. Wacht maar af.
Wát??quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap hoe dat soort onderzoek werkt, daarom vraag ik me af of er al meer bekend is waarom ze naar buiten hebben gebracht dat ze mogelijk de verkeerde verdachte vast hebben zittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als jij een stuk in een vrachtauto rijdt, dan laat jij altijd DNA-sporen achter. Het onderzoek naar die sporen zal alleen tijd kosten.
Acceptatie dat er mensen zijn met een andere mening werkt maar één kant op, jeweettoch.quote:
Inderdaad, nog meer oorlog wat uiteindelijk alleen ellende heeft gebrachtquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:30 schreef Nintex het volgende:
Good ol' George ging met een megafoon op de ruines van het WTC staan en riep dat ze het zouden herbouwen.
Dat is de mentaliteit die we nodig hebben.
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan maar een drukke winkelstraat in met de vrachtwagen ipv de kerstmarkt..quote:
Nee, dat is Galema ! Heul andersquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:15 schreef Gutmensch het volgende:
Ik dacht altijd dat Gallema een Friesche naam was.
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
zekerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit al voorbijgekomen?[ afbeelding ]twitter:
Verlaag je niet tot het niveau wat zij begrijpen joh.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
Wat een figuur is het ook zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tsja, het zijn altijd de dommen die zich laten opzwepen door volksmenners, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.
Want mensen met een andere politieke voorkeur dan jij het stemrecht laten ontnemen is goed? Nee, zo kom je inderdaad intelligent over, ga zo door BD2K.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
The Populist Online hè?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Echt hè, wat een idioot. Dit zal wel het gevolg zijn van jarenlang geïsoleerd leven. Jammer dat hij het rechtse spectrum gegijzeld houdt.quote:
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
quote:
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:52:23For your safety! In case of suspicious observations, please don't investigate on your own - it's our job. reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:34:08Ook de Engelstaligen worden door de politie v Berlijn opgeroepen tot waakzaamheid https://t.co/IgngQJGBBF reageer retweet
Groot gelijk. er kleeft bloed aan de handen van dat mens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godverdomme. Ik dacht dat de politieke correctheid z'n toppunt al bereikt had, maar...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mensen slaan wel door.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mijn god
Check.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:52:23For your safety! In case of suspicious observations, please don't investigate on your own - it's our job. reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:34:08Ook de Engelstaligen worden door de politie v Berlijn opgeroepen tot waakzaamheid https://t.co/IgngQJGBBF reageer retweet
Doe nog maar een aantal aanslagen dan. Misschien dat men eens wakker wordt dan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.
Ja zo kan je het ook uitleggen ja. Ik leg het uit als zwichten voor terreur en zo mag iedereen zijn eigen invulling hieraan geven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De kerstmarkten blijven dicht uit respect, niet uit angst he aluhoedje.
Nu Coca-Cola nog met hun vrachtwagenreclamesquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mijn god
Inderdaad. Zonder Wilders zijn er geen aanslagen meer in de wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.
Tja, de terroristen laten winnen en uit angst op Wilders stemmen met de gedachte een hele religie te laten uitbannen, dat is niet zo slim nee. Maar hij heeft ze nodig, anders was hij nergens. Puur angst en onderbuik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Coca cola ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"
Ik denk dat het gaat om dat zinnetje: "ergens in Nederland kan een vrachtwagen een straat inrijden" en niet zo zeer om de vrachtwagen an sich.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is er toch gebeurd in Nederland dat men niet meer de daders verantwoordelijk vindt maar andere mensen die niets wisten van de plannen van deze man.
Omdat er blijkbaar een zondebok nodig moet zijn, want het bloed zit altijd aan de handen van Rutte en Merkel. Triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is er toch gebeurd in Nederland dat men niet meer de daders verantwoordelijk vindt maar andere mensen die niets wisten van de plannen van deze man.
Mooi man, al die twitterdeugers die hier helemaal van slag van raken. Die kunnen de waarheid niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onzin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.
Amerikaanse taferelen. Wat zijn we toch hypergevoelig geworden de laatste 10 jaar. Een groot deel van de mensen kan niks meer hebben. Ik walg ervan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die blokken kun je beter heel hoog opstapelen aan de grenzen.
Zie hier nog een van de redenen waarom deze terroristen het blijven doen: ontwrichting. Met succes.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef richolio het volgende:
Tja, de terroristen laten winnen en uit angst op Wilders stemmen met de gedachte een hele religie te laten uitbannen, dat is niet zo slim nee. Maar hij heeft ze nodig, anders was hij nergens. Puur angst en onderbuik.
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?
Jammer van het fascisme verder, maar het begin is er.
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Ja, die moeten hun reclame ook gewoon uitzenden.quote:
Al zou het om die zin gaan, het is totale bullshit om dit te doen. Als mensen zich hier druk om maken dan hebben die echt tijd te veel en niets anders te doen. Stelletje kanslozenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om dat zinnetje: "ergens in Nederland kan een vrachtwagen een straat inrijden" en niet zo zeer om de vrachtwagen an sich.
Maarja, ik vind het ook bullshit om deze van de buis te halen.
100% waar. De deugers deugen helemaal niet, maar zijn medeplichtig aan al deze ellende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.
De VVD en het CDA noem jij links?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.
Hans Klok halveert het aantal trucs ook, las ik ergens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Net zo goed als jouw bewering. Als je automobilisten de weg op stuurt weet je ook dat er mensen gaan omkomen in het verkeer dat maakt de mensen die het autoverkeer mogelijk maken ook niet schuldig aan de doden. In Nederland worden ook moorden gepleegd dan is de politiek ook niet schuldig omdat die zorgen dat die mensen hier kunnen wonen.quote:
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Dat zeg ik ook niet? Wat de terroristen willen is angst creëeren. En dat lukt ze aardig, terwijl oorlog, terrorisme en moord al jaren afnemen. En dat zijn harde cijfers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.
Dit dus, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie hier nog een van de redenen waarom deze terroristen het blijven doen: ontwrichting. Met succes.
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.
John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Doe normaal man, idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Groot gelijk. er kleeft bloed aan de handen van dat mens.
Geen kruitsporen, geen bloed op kledij, geen wapen bij zich, geen vingerafdrukken in de wagen. En ze zullen natuurlijk z'n alibi nagaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Kleding intact e.d.
Dan moet je de afgelopen 50 jaar van de immigratie toch nog even doornemen.quote:
Dat sowieso, maar als jij op het station 150 zo naar binnen laat lopen om vervolgens de eerste moslimvrouw aan de kant te zetten voor extra controle, dan zijn hier de rapen gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.
Niets tegenin te brengen! Met strengere immigratieregels hadden Tristan van der Vlis en Anders Breivik nooit bij hun slachtoffers kunnen komen natuurlijk. Oh wacht...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Nintex het volgende:
D66:John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Net als in Turkije gister?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.²
Nu nog een statement dat ze op de radio voorlopig ook niet 'met de vlam in de pijp' van Henk Wijngaard gaan draaien. The hype is real.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Nederlandse militaire zijn ook met postnatale depressies of bipolaire stoornissen terug gekomen uit oorlogsgebieden, maar die plegen geen aanslagen. Is dus een slecht excuus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
postnatale depressie of bipolaire stoornis
Ja, ik zou absoluut niet willen dat we dat als voorbeeld gaan nemen.quote:
Leuk dat je hydraterend wilt overkomen. Maar zo vaak incidenten geweest (in Amerika) met militairen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nederlandse militaire zijn ook met postnatale depressies of bipolaire stoornissen terug gekomen uit oorlogsgebieden, maar die plegen geen aanslagen. Is dus een slecht excuus.
Klopt, dat werkt ook niet. Maar ik vrees dat veiligheid toch nummer 1 zal moeten worden. Dat is een andere vraag als wat de oorzaken zijn natuurlijk. maar zie het als werken in de industrie. Veiligheid staat op nummer 1. En dat zou nu ook in West-Europa moeten worden doorgevoerd. Of we moeten nog wachten op 5 van dat soort aanslagen? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als jij op het station 150 zo naar binnen laat lopen om vervolgens de eerste moslimvrouw aan de kant te zetten voor extra controle, dan zijn hier de rapen gaar.
Hier moet jij uit fatsoen uit die 150 man ook een oud vrouwtje met een rollator halen en een oude man met een stok.
Nee hoor de grens moet helemaal dicht en dan moet er in Nederland een gedachtenpolitie komen want men kan hier ook radicaliseren. 100% toezicht op alle mensen in Nederland, we moeten veilig zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef habitue het volgende:
Immigratiestop + 20 jaar lang campagne voeren over hoe retarded alle geloven zijn in europa.
Churchill: "Al right, we've made it through the blitz... time to bomb Berlin!"quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Niets tegenin te brengen! Met strengere immigratieregels hadden Tristan van der Vlis en Anders Breivik nooit bij hun slachtoffers kunnen komen natuurlijk. Oh wacht...
Dat mensen werkelijk denken dat een immigratiestop alles oplost is echt bizar.
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zou absoluut niet willen dat we dat als voorbeeld gaan nemen.²
Die komen er toch wel. Dan heb ik liever dat we normaal kunnen doen en blijven. Of zijn er geen aanslagen meer in Palestina?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?
Je wil autovrije steden bijvoorbeeld? Alles voor de veiligheid? Of vooral maatregelen die jou niet treffen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?
Als ik de afgelopen 10 topics doorlees is een groot gedeelte van Nederland al geradicaliseerdquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor de grens moet helemaal dicht en dan moet er in Nederland een gedachtenpolitie komen want men kan hier ook radicaliseren. 100% toezicht op alle mensen in Nederland, we moeten veilig zijn.
Wij hebben het hier over de Europese samenleven. Daar plegen namelijk ook de vluchtelingen de aanslagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk dat je hydraterend wilt overkomen. Maar zo vaak incidenten geweest (in Amerika) met militairen.²
quote:IS roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten
BERLIJN - Terreurbeweging Islamitische Staat roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten zoals die van maandagavond in Berlijn. Dat meldt het Duitse Bild. De krant baseert zich op interne communicatie van IS.
In een privékanaal op de berichtenservice Telegram zouden terroristen zich hardmaken voor meer aanslagen met vrachtwagens zoals in Nice en Berlijn, aldus Bild. Hoewel zulke aanslagen niet zijn uitgevonden door IS, worden deze sinds 2010 wel verheerlijkt door de terreurbeweging.
’Wie gaat de volgende doen?’
Een Duitse jihadist zou anderhalf uur na de aanslag op de Berlijnse kerstmarkt op Telegram hebben gezegd dat je niet meer dan een auto nodig hebt om zulk soort aanslagen te ploegen. „Dus wie gaat de volgende kerstmarkt doen.”
Deze man zou de afgelopen maanden al meerdere malen hebben opgeroepen om aanslagen te plegen in de stijl van Nice. Daar reed op 14 juli een vrachtwagen met hoge snelheid in op een mensenmassa op een boulevard. Daarbij vielen, met de dader meegerekend, 87 doden.
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat werkt ook niet. Maar ik vrees dat veiligheid toch nummer 1 zal moeten worden. Dat is een andere vraag als wat de oorzaken zijn natuurlijk. maar zie het als werken in de industrie. Veiligheid staat op nummer 1. En dat zou nu ook in West-Europa moeten worden doorgevoerd. Of we moeten nog wachten op 5 van dat soort aanslagen? Ik denk het niet.
En je punt is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Churchill: "Al right, we've made it through the blitz... time to bomb Berlin!"
Sr. SJW: "Please don't sir, the Germans have more than 1 city, surely bombing a single city won't win us the war"
Churchill: "Time to knock out of the war factories, off you go lad"
Tolerant Femninist: "Please don't sir, those are innocent people. They don't know those tanks are being used to right against us"
Sr. SWJ: "BY GOD MEN, the Germans are here with a massive army, landed right on our shores, where's Winston?'
Tolerant Feminist: "He left us a letter:
"Dear Sirs, since you wouldn't take action against Hitler and Germany our great empire has no fallen to a madman. I thank you and your tolerance. Good day sir"
Die vrouwelijke terroristen ook altijd weer....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het vreselijk om een hele religie of bevolkingsgroep hierop aan te kijken en te spreken terwijl in veel gevallen sprake is van een postnatale depressie of bipolaire stoornis.²
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:54 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over de Europese samenleven. Daar plegen namelijk ook de vluchtelingen de aanslagen.
Die is al vervangen door een kind met een sleequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu Coca-Cola nog met hun vrachtwagenreclames
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je wil autovrije steden bijvoorbeeld? Alles voor de veiligheid? Of vooral maatregelen die jou niet treffen?
Het zal meer onder vrouwen voor komen, maar ook mannen kunnen wel degelijk een bipolaire stoornis hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef grimselman het volgende:
[..]
Die vrouwelijke terroristen ook altijd weer....
Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die is al vervangen door een kind met een slee
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.
Dat is allemaal klein grut. De echte strijd is al gewonnen door de goeden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.
oja idd, wist Coca-Cola al meerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die is al vervangen door een kind met een slee
• Dat jouw verwijzing naar stoornissen om dit gedrag te verklaren belachelijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?²
Alhoewel het heel erg is voor betrokkenen is er door een behoorlijk aantal doden en gewonden op landelijke schaal niets aan de hand. We missen tegenwoordig Thatcher die in een speech kort na een bomaanslag zei:quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je kunt ook te tolerant zijn dat je er zelf aan onderdoor gaat.
http://www.britishpolitic(...)chive.htm?speech=130quote:Now it must be business as usual We must go on to discuss the things we have talked about during this conference, one or two matters of foreign affairs and after that two subjects I have selected for special consideration: unemployment and the miners’ strike.
Serieus? Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:01 schreef maan_man het volgende:
• Als een kleine meerderheid van de voetbalsupporters zich misdragen, dan nemen wij ook maatregelen die de hele groep treffen.
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.
Voetbal is niet verboden, je bent niet goed snik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voetbal is tegenwoordig verboden, heb je dat gemist?
Ik weet het niet. Zat, in feite ongerelateerd hieraan, vorige week de serie Okkupert te kijken, op Netflix, over om een lang verhaal kort te maken een soort bezetting van Rusland (ism EU) ivm olie en gas van Noorwegen ergens in de nabije toekomst, en in het begin zie je verzet van een aantal radicalen tegen die bezetting, maar langzaam zie je mensen, ook rustige en redelijke mensen, omslaan. Interessant proces is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:02:31Zichtbare maatregelen bij kerstmarkt op in Den Haag. Vrachtwagens moeten door zandzakken op toegangsweg vaart minde… https://t.co/eVK6jtUcy9 reageer retweet
Ja, dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Zolang deze rommel blijft door etteren zonder harde maatregelen te treffen zal extreemrechts vanzelf overal in Europa aan de macht komen. En dan zijn we pas echt ver van huis.
Waarom dan maatregelen treffen op basis van het vluchteling zijn en niet op basis van het mens zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:01 schreef maan_man het volgende:
• Als een kleine meerderheid van de voetbalsupporters zich misdragen, dan nemen wij ook maatregelen die de hele groep treffen. Waarom nu niet?
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.quote:
Leuk die symptoombestrijding. En de volgende keer gebruikt een aanslagpleger geen vrachtwagen maar weer gewoon een vuurwapen. Sta je dan met je zandzakken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:02:31Zichtbare maatregelen bij kerstmarkt op in Den Haag. Vrachtwagens moeten door zandzakken op toegangsweg vaart minde… https://t.co/eVK6jtUcy9 reageer retweet
Duitsland heeft een soort gelijke systeem als onze. Frankrijk kiezen rechtstreeks met twee rondesquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:06:27Wilders reageert op aanslag #Berlijn https://t.co/nK2wrILelg reageer retweet
Nee, klopt, lijkt nog wel een long shot, toch zal de impact van een PVV die bwvs 40 zetels haalt en veruit de grootste pp is in de TK groot zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.
Kunnen de hulpverleners weer niet te plaatse komen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuk die symptoombestrijding. En de volgende keer gebruikt een aanslagpleger geen vrachtwagen maar weer gewoon een vuurwapen. Sta je dan met je zandzakken.
Omdat de mens een te grote groep is. Als jij de mens gaat onderverdelen, dan blijkt dat sommige groepen een groter gevaar vormen dan anderen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom dan maatregelen treffen op basis van het vluchteling zijn en niet op basis van het mens zijn?²
Dan hebben de supporters niet genoeg afstand genomen van geweld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:23@20committee the problem is current european leaders have no clear strategy against muslim extremists. reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:40@ErikJonker or anything else reageer retweet
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:05:54@20committee true, they are somewhat lost... we will get over it, in time, i hope for everybody's sake reageer retweet
Dat mag wel hoor, je mag best kijken of je de opvang kunt verbeteren, je mag vrij veel doen zelfs om de veiligheid van mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.
Het overgrote deel van de Duitsers waren ook geen nazi's maar doordat mensen niks deden zijn er vele miljoenen mensen doodgegaan. Misschien moeten mensen daar iets meer aan denken in plaats van te hopen dat dit zich vanzelf oplost.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit forumgedoe.
doei.
Post dan ook niet dit, nutteloosquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit forumgedoe.
doei.
En de moslims ook niet. Dus je staat aan onze kant. Huldequote:Op dinsdag 20 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan hebben de supporters niet genoeg afstand genomen van geweld.
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:08 schreef Nintex het volgende:
Schindler vs. D66twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:23@20committee the problem is current european leaders have no clear strategy against muslim extremists. reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:40@ErikJonker or anything else reageer retweet
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:05:54@20committee true, they are somewhat lost... we will get over it, in time, i hope for everybody's sake reageer retweet
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.
Exact, ze reguleren alles. Als ik met een plastic pistooltje naar buiten loop waar geen rood dopje op zit, springen er 5 agenten op mijn rug.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.
Links complot tegen de blanke man!quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Exact, ze reguleren alles. Als ik met een plastic pistooltje naar buiten loop waar geen rood dopje op zit, springen er 5 agenten op mijn rug.
De Islam laten ze als een soort van Wild West door Europa waaien.
Nee, het zijn gewoon lafaards.quote:
Ja, nou zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon lafaards.
Ze druipen al af als Trump begint te schelden, kun je nagaan wat ze doen als een Jihadist moord en brand schreeuwt.
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is de naam Sylvana al voorbijgekomen?
Maar wat doe je dan als iemand toch in zo'n auto of dronken gaat rijden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.
De lafaards zijn de mensen die onschuldige mensen willen straffen omdat ze zelf bang zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon lafaards.
Ze druipen al af als Trump begint te schelden, kun je nagaan wat ze doen als een Jihadist moord en brand schreeuwt.
Alle ex-syriëgangers vastzetten lijkt mij al een prima eerste stap, tikkende tijdbommen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.
Je kunt iig er voor zorgen dat die auto's niet geïmporteerd mogen worden, bij de grens controleren of dit ook niet stiekem gebeurt en als ze wel illegaal ingevoerd worden en op de weg komen, dan kun je de auto van de weg halen en in een mooi pakje persen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als iemand toch in zo'n auto of dronken gaat rijden?
Vreemd, want er is een Syrieganger die nu colleges geeft. En hij zal vast niet de enige zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alle ex-syriëgangers vastzetten lijkt mij al een prima eerste stap, tikkende tijdbommen.
Je kunt auto's zelf onveilig maken hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je kunt iig er voor zorgen dat die auto's niet geïmporteerd mogen worden, bij de grens controleren of dit ook niet stiekem gebeurt en als ze wel illegaal ingevoerd worden en op de weg komen, dan kun je de auto van de weg halen en in een mooi pakje persen.
Nieuwe recruiten zijn inderdaad nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vreemd, want er is een Syrieganger die nu colleges geeft. En hij zal vast niet de enige zijn.
Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat je auto's die al onveilig zijn beter niet toe kunt laten. Dat scheelt al een stuk qua verkeersveiligheid. Maar volgens mij gaat dit wat offtopic.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt auto's zelf onveilig maken hoor.
Tuurlijk, Hillary Clinton dacht ook nog dat moslims tolerante en vredelievende mensen waren en dat ze niks te maken hebben met terrorisme.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen die zich hier al jaren mee bezighouden kunnen daar helemaal geen legitieme uitspraken over doen.
twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Nepnieuws?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:31 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hillary Clinton dacht ook nog dat moslims tolerante en vredelievende mensen waren en dat ze niks te maken hebben met terrorisme.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |