Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nu met progressieven moeten doen.
Op wat wachten we?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Geeft de essentie wel zo ongeveer weer.
Maar ooit zullen ook de medeplichtigen hun verdiende loon krijgen. Wacht maar af.
Wát??quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap hoe dat soort onderzoek werkt, daarom vraag ik me af of er al meer bekend is waarom ze naar buiten hebben gebracht dat ze mogelijk de verkeerde verdachte vast hebben zittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als jij een stuk in een vrachtauto rijdt, dan laat jij altijd DNA-sporen achter. Het onderzoek naar die sporen zal alleen tijd kosten.
Acceptatie dat er mensen zijn met een andere mening werkt maar één kant op, jeweettoch.quote:
Inderdaad, nog meer oorlog wat uiteindelijk alleen ellende heeft gebrachtquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:30 schreef Nintex het volgende:
Good ol' George ging met een megafoon op de ruines van het WTC staan en riep dat ze het zouden herbouwen.
Dat is de mentaliteit die we nodig hebben.
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan maar een drukke winkelstraat in met de vrachtwagen ipv de kerstmarkt..quote:
Nee, dat is Galema ! Heul andersquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:15 schreef Gutmensch het volgende:
Ik dacht altijd dat Gallema een Friesche naam was.
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
zekerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit al voorbijgekomen?[ afbeelding ]twitter:
Verlaag je niet tot het niveau wat zij begrijpen joh.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
Wat een figuur is het ook zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit al voorbijgekomen?[ afbeelding ]twitter:
Tsja, het zijn altijd de dommen die zich laten opzwepen door volksmenners, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.
Want mensen met een andere politieke voorkeur dan jij het stemrecht laten ontnemen is goed? Nee, zo kom je inderdaad intelligent over, ga zo door BD2K.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
The Populist Online hè?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Echt hè, wat een idioot. Dit zal wel het gevolg zijn van jarenlang geïsoleerd leven. Jammer dat hij het rechtse spectrum gegijzeld houdt.quote:
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |