Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat zouden ze nu met progressieven moeten doen.
Op wat wachten we?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Mooi plaatje. Geeft de essentie wel zo ongeveer weer.
Maar ooit zullen ook de medeplichtigen hun verdiende loon krijgen. Wacht maar af.
Wát??quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik snap hoe dat soort onderzoek werkt, daarom vraag ik me af of er al meer bekend is waarom ze naar buiten hebben gebracht dat ze mogelijk de verkeerde verdachte vast hebben zittenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als jij een stuk in een vrachtauto rijdt, dan laat jij altijd DNA-sporen achter. Het onderzoek naar die sporen zal alleen tijd kosten.
Acceptatie dat er mensen zijn met een andere mening werkt maar één kant op, jeweettoch.quote:
Inderdaad, nog meer oorlog wat uiteindelijk alleen ellende heeft gebrachtquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:30 schreef Nintex het volgende:
Good ol' George ging met een megafoon op de ruines van het WTC staan en riep dat ze het zouden herbouwen.
Dat is de mentaliteit die we nodig hebben.
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan maar een drukke winkelstraat in met de vrachtwagen ipv de kerstmarkt..quote:
Nee, dat is Galema ! Heul andersquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:15 schreef Gutmensch het volgende:
Ik dacht altijd dat Gallema een Friesche naam was.
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
zekerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit al voorbijgekomen?[ afbeelding ]twitter:
Verlaag je niet tot het niveau wat zij begrijpen joh.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of met mensen met een IQ onder de 80; wèg PVV.
Wat een figuur is het ook zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tsja, het zijn altijd de dommen die zich laten opzwepen door volksmenners, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De IQ-kaart spelen vind ik altijd wat jammer, relmof.
Want mensen met een andere politieke voorkeur dan jij het stemrecht laten ontnemen is goed? Nee, zo kom je inderdaad intelligent over, ga zo door BD2K.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
The Populist Online hè?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Ingolstadt het volgende:
Waar blijft het bericht over Wilders?twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:04:58EU-icoon Guy Verhofstadt misbruikt bloedige aanslag Berlijn voor EU-propaganda https://t.co/VzN84VWNdw reageer retweet
Echt hè, wat een idioot. Dit zal wel het gevolg zijn van jarenlang geïsoleerd leven. Jammer dat hij het rechtse spectrum gegijzeld houdt.quote:
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
quote:
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:52:23For your safety! In case of suspicious observations, please don't investigate on your own - it's our job. reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:34:08Ook de Engelstaligen worden door de politie v Berlijn opgeroepen tot waakzaamheid https://t.co/IgngQJGBBF reageer retweet
Groot gelijk. er kleeft bloed aan de handen van dat mens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godverdomme. Ik dacht dat de politieke correctheid z'n toppunt al bereikt had, maar...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mensen slaan wel door.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mijn god
Check.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:52:23For your safety! In case of suspicious observations, please don't investigate on your own - it's our job. reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:34:08Ook de Engelstaligen worden door de politie v Berlijn opgeroepen tot waakzaamheid https://t.co/IgngQJGBBF reageer retweet
Doe nog maar een aantal aanslagen dan. Misschien dat men eens wakker wordt dan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.
Ja zo kan je het ook uitleggen ja. Ik leg het uit als zwichten voor terreur en zo mag iedereen zijn eigen invulling hieraan geven.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De kerstmarkten blijven dicht uit respect, niet uit angst he aluhoedje.
Nu Coca-Cola nog met hun vrachtwagenreclamesquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Mijn god
Inderdaad. Zonder Wilders zijn er geen aanslagen meer in de wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wilders heeft de aanslagen nodig, de terroristen hebben Wilders nodig. Het is net yin yang.
Tja, de terroristen laten winnen en uit angst op Wilders stemmen met de gedachte een hele religie te laten uitbannen, dat is niet zo slim nee. Maar hij heeft ze nodig, anders was hij nergens. Puur angst en onderbuik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Coca cola ook?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"
Ik denk dat het gaat om dat zinnetje: "ergens in Nederland kan een vrachtwagen een straat inrijden" en niet zo zeer om de vrachtwagen an sich.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Wat een bullshit....gewoon die reclame vertonen. Niets mis mee. En voor de mensen die zich hier druk om maken "get a life"
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is er toch gebeurd in Nederland dat men niet meer de daders verantwoordelijk vindt maar andere mensen die niets wisten van de plannen van deze man.
Omdat er blijkbaar een zondebok nodig moet zijn, want het bloed zit altijd aan de handen van Rutte en Merkel. Triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
Wat is er toch gebeurd in Nederland dat men niet meer de daders verantwoordelijk vindt maar andere mensen die niets wisten van de plannen van deze man.
Mooi man, al die twitterdeugers die hier helemaal van slag van raken. Die kunnen de waarheid niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onzin.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.
Amerikaanse taferelen. Wat zijn we toch hypergevoelig geworden de laatste 10 jaar. Een groot deel van de mensen kan niks meer hebben. Ik walg ervan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die blokken kun je beter heel hoog opstapelen aan de grenzen.
Zie hier nog een van de redenen waarom deze terroristen het blijven doen: ontwrichting. Met succes.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef Wespensteek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |