Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:15 schreef Bastoenie het volgende:
Politie Berlijn: Werkelijke dader aanslag loopt nog vrij en bewapend rond http://nu.nl/buitenland/4(...)n-bewapend-rond.html (via @NUnl)
Wat ben jij een mongool zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Merkel was niet tevreden met de uitkomst dat het een "vluchteling" was dus deze is snel vrijgelaten.
Volgende bericht zal wel zijn dat het gewoon een Duitser was.
Interesting.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:15 schreef Bastoenie het volgende:
Politie Berlijn: Werkelijke dader aanslag loopt nog vrij en bewapend rond http://nu.nl/buitenland/4(...)n-bewapend-rond.html (via @NUnl)
Waarom is de islam niet het probleem ?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er problemen, maar de oplossing ligt niet in het bestrijden van de islam want de islam is niet het probleem.
Nee hoor, soms is een simpele ruzie om wat geld al voldoende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misschien omdat er voor moord meer nodig is dan alleen haat.
MI5 says there is evidence that a well-established religious identity actually protects against violent radicalisation.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan moet je het maar opnieuw lezen.
O, en anders gewoon dit: had Bin Laden een sterke religieuze identiteit?
Dat insinueer ik toch nergens?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:17 schreef Igen het volgende:
Dat je niet wil dat de dader wordt gepakt maar het per se wil aangrijpen om de eerste de beste moslim te bestraffen, ook als die onschuldig is.
Of de overige 39 willen het op een andere manier doen dan met een dergelijke coalitie?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws:
NWS / 18 van 57 moslim landen voor coalitie UN tegen IS
Het probleem van de Islam mooi samengevat. Slechts 18 van de 57 moslimlanden willen iets doen aan IS.
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:15 schreef Bastoenie het volgende:
Kijk maar naar dit topic, de diverse onderzoeken die zijn gedaan omtrent radicalisering en terrorisme. Als je er wat verder op inzoomt is het probleem veel te complex om de islam de schuld te geven, er blijken juist factoren een grotere rol te spelen die niets met de islam te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:18 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Waarom is de islam niet het probleem ?
Allemaal policor onderzoekjes uitgevoerd door leden van de Linkse Kerk. Die hebben geen enkele waarde.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kijk maar naar dit topic, de diverse onderzoeken die zijn gedaan omtrent radicalisering en terrorisme. Als je er wat verder op inzoomt is het probleem veel te complex om de islam de schuld te geven, er blijken juist factoren een grotere rol te spelen die niets met de islam te maken hebben.
Ik vond het al vreemd dat een gewapende dude (hij heeft immers die Poolse chauffeur doodgeschoten) die kennelijk zoveel mogelijk slachtoffers wil maken zich zo makkelijk op laat pakken. Ben benieuwd wat de Duitsers verder nog te wachten staat.quote:
DNA onderzoek kan uitkomst bieden, maar goed...wie weet is de dader alweer de grens over, dan zie je hem nooit meer terug.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:20 schreef SeLang het volgende:
Nou zie zie de echte dader nu nog maar te vinden.
Dat lijkt me bijna niet te doen
De Aziatische moslim landen hebben er geen zin in.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:17 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws:
NWS / 18 van 57 moslim landen voor coalitie UN tegen IS
Het probleem van de Islam mooi samengevat. Slechts 18 van de 57 moslimlanden willen iets doen aan IS.
Inderdaad, de mensen die de terreurdaden van de Islam goedpraten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Kijk maar naar dit topic, de diverse onderzoeken die zijn gedaan omtrent radicalisering en terrorisme. Als je er wat verder op inzoomt is het probleem veel te complex om de islam de schuld te geven, er blijken juist factoren een grotere rol te spelen die niets met de islam te maken hebben.
Dat kunnen ze wel schudden denk ik. Eng idee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:20 schreef SeLang het volgende:
Nergens is nog bevestigd dat dit een daad uit naam van de islam is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker. Aangezien het hier een moslim betreft die uit naam van zijn geloof deze aanslag gepleegd heeft. Net als al die andere aanslagen uit naam van de Islam gepleegd worden. Dan kan je niet ontkennen dat daar een probleem zit. Roeptoeteren dat dit geen echte vrome moslims zijn die de koran verkeerd interpreteren doet niets aan het probleem af. Er zijn extremisten die kennelijk dat boek op die manier interpreteren dat dit soort moreel verwerpelijke daden gerechtvaardigd zijn volgens hen.
Mja, het zou ook zo als met de Tsarnaev broers af kunnen lopen. Een klopjacht en mogelijk nog meer slachtoffers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:21 schreef Hathor het volgende:
DNA onderzoek kan uitkomst bieden, maar goed...wie weet is de dader alweer de grens over, dan zie je hem nooit meer terug.
Rot toch op man, al het gezeik in het nieuws zoals, Syrie, Turkije enz enz allemaal radicale moslims, om gek van te worden wat heeft het leven voor waarde voor zo iemand, zonde van het zuurstof dat deze mensen op deze wereld levenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Correct.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens is nog bevestigd dat dit een daad uit naam van de islam is?
Zal wel richting Nederland al zijnquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:20 schreef SeLang het volgende:
Nou vooruit, voordeel van de twijfel dan in dit geval, maar mijn relaas gaat gewoon op voor de andere aanslagen van de laatste jaren die bewezen zijn uit naam van Islam.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nergens is nog bevestigd dat dit een daad uit naam van de islam is?
Fucked!quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:15 schreef Bastoenie het volgende:
Vooral Geert Wilders.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat volk staat stiekem te juichen bij dit soort gebeurtenissen.
Genoeg kerstmarkten om uit te kiezen zou ik zeggenquote:
Nee, maar wat je roept (nl. je aluhoedjesverhaal dat de melding dat de dader nog gewapend vrij rondloopt een leugen is om het vluchtelingenbeleid te beschermen en een Duitser te zoeken die de schuld in de schoenen wordt geschoven) komt er feitelijk gezien wel op neer.quote:
Uit naam van de Islam ben ik elke dag een voortreffelijk (wereld)burger. Als je toch van de statistieken bent, dit geldt voor 99% van de Moslims. Dus daar zou je in alle oprechtheid en overdosis aan vocht meer mee moeten doen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou vooruit, voordeel van de twijfel dan in dit geval, maar mijn relaas gaat gewoon op voor de andere aanslagen van de laatste jaren die bewezen zijn uit naam van Islam.
Well-established. Dat betekent niet 'hoe geloviger, hoe kleiner de kans op radicalisering'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
MI5 says there is evidence that a well-established religious identity actually protects against violent radicalisation.
Net zoals we nog niet weten wie de dader is, weten we ook niet waarom die originele suspect was opgepakt. Beetje voorbarig dus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:24 schreef Stimorol- het volgende:
Lekker dan. Aangehouden omdat je een allochtoon bent.
Ok. Niets aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou vooruit, voordeel van de twijfel dan in dit geval, maar mijn relaas gaat gewoon op voor de andere aanslagen van de laatste jaren die bewezen zijn uit naam van Islam.
Dat kan toch ook gewoon? Noord Frankrijk is nou niet bepaald Berlijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuke berichten weer. Was ik net voornemens mijn zwager met winkeltje in Noord-Frankrijk te bezoeken. Het wordt me allemaal te spannend.²
Die komt nu natuurlijk naar Nederland. Kan hij hetzelfde truukje nog een keer uithalen. Met dank aan de deugers!quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Fucked!
Dat is erg, was juist zo "blij" dat ze de dader snel te pakken hadden. Nu maar hopen dat de werkelijke dader niet met de noorderzon is verdwenen, of erger, nog een kans pakt.
Onzin. Die onderzoeken bestaan niet eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Allemaal policor onderzoekjes uitgevoerd door leden van de Linkse Kerk. Die hebben geen enkele waarde.
Sowieso onzin natuurlijk. Die Abu-Bakr is een hele slimme man die allemaal graden heeft in islamitische studies. Die weet wel wat islam is, hij heeft een ''well-established'' religieuze identiteit, en wat hij aan het doen is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Well-established. Dat betekent niet 'hoe geloviger, hoe kleiner de kans op radicalisering'.
Inderdaad. Verder zal "well-established" wel correleren met bijvoorbeeld een stabiel leven en mogelijk ook betere socioeconomische positie. E.g. vrouwen, kinderen, inkomen en dus meer te verliezen als alles wordt opgegeven voor terreur.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:24 schreef Jigzoz het volgende:
Well-established. Dat betekent niet 'hoe geloviger, hoe kleiner de kans op radicalisering'.
Hey ik ben Geralt the Witcher; ik BEN een true legendquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wees een true legend en geloof in jezelf.
Exact.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:26 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Inderdaad. Verder zal "well-established" wel correleren met bijvoorbeeld een stabiel leven en mogelijk ook betere socioeconomische positie. E.g. vrouwen, kinderen, inkomen en dus meer te verliezen als alles wordt opgegeven voor terreur.
Je kortzichtigheid spreekt boekdelen. Waarom ga je er niet inhoudelijk op in?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Leuke berichten weer. Was ik net voornemens mijn zwager met winkeltje in Noord-Frankrijk te bezoeken. Het wordt me allemaal te spannend.²
Bij de vorige aanslag. Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Bansheeboy hier al gespot? Heeft hij toevallig nog een zwager/oom/neef/nicht met een broodjes/kebabzaak daar vlakbij?
Als hij in de cabine van de LKW heeft gezeten dan moeten er DNA sporen van hem zijn. Ontbreken die dan is dat een sterke aanwijzing dat hij er niet in gezeten heeft nietwaar ?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat zo zeker? Omdat ie niet bekent?
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Bij de vorige aanslag. Voorspelbaar.
Ze bestaan wel, maar worden inmiddels louter nog door joop.nl-achtige types nog serieus genomen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:25 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Onzin. Die onderzoeken bestaan niet eens.
Niemand heeft hier uiteindelijk voordeel van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:26 schreef agter het volgende:
We kunnen natuurlijk wel hypothetisch kijken wie er voordeel bij een aanslag door Moslims heeft.
Wat een malloot. Ik ben t met je eens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kortzichtigheid spreekt boekdelen. Waarom ga je er niet inhoudelijk op in?
Kan men tegenwoordig zo snel (binnen 1 dag) DNA sporen controleren?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als hij in de cabine van de LKW heeft gezeten dan moeten er DNA sporen van hem zijn. Ontbreken die dan is dat een sterke aanwijzing dat hij er niet in gezeten heeft nietwaar ?
Kun je me dan 1 zo'n onderzoekje wijzen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar worden inmiddels louter nog door joop.nl-achtige types nog serieus genomen.
Ow ok. Dan is het duidelijk. Ik dacht dat je het er niet mee eens was omdat ik het over moslims had.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een malloot. Ik ben t met je eens.
Kortzichtig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow ok. Dan is het duidelijk. Ik dacht dat je het er niet mee eens was omdat ik het over moslims had.
Dankje
Nee. Wedden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kun je me dan 1 zo'n onderzoekje wijzen?
Nee. Je had ook gewoon eerder al aan kunnen geven het met me eens te zijn, maar dat deed je niet. Omdat ik het over moslims had.quote:
Ok man. Prima.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee. Je had ook gewoon eerder al aan kunnen geven het met me eens te zijn, maar dat deed je niet. Omdat ik het over moslims had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |