abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167471117
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:01 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Het is eigenaardig, maar het gebeurt. Je ziet het zelf. Al het islamitische tuig uit de hele wereld komt momenteel hier naartoe en wordt met open armen door de Gutleut ontvangen. "Welkom, welkom in mijn land."
Dat is idd wel de oorzaak uiteindelijk; de wees welkom rite die ontstaan is. Voor een deel althans.
Zijn helaas ook veel moslims die ineens de kolder in hun kop krijgen.
I´m back.
pi_167471121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:31 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik zie jou vaker in dit soort topics reageren en je reacties zijn bijna altijd retorische vragen of oneliners.

Een vraag van mij vanuit oprechte interesse; Is er geen probleem met mensen met een islamitische achtergrond, en wat is de oplossing voor dat probleem ?
Natuurlijk zijn er problemen, maar de oplossing ligt niet in het bestrijden van de islam want de islam is niet het probleem.
pi_167471129
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:59 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Simpel. Beetje zoals je oneliners.
Ga toch gewoon weg als het je niet bevalt, meisje. Weg uit dat ellendige Nederland
pi_167471132
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 12:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik verdedig mijzelf en mijn geliefden. Niet per se de islam.
Maar, als je dat wil verdedigen, moet je dat niet dan juist doen tegen de mensen die die daden plegen uit naam van de islam?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_167471141
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Lees het topic maar. Vanaf 1.
Ja en ik lees telkens jou berichten..
Overigens geen enkel bericht waarbij mensen jou familie aanvallen..

Waarom kan je niet openlijk erkennen dat dit een moslim is die iets slechts heeft gedaan?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_167471147
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er problemen, maar de oplossing ligt niet in het bestrijden van de islam want de islam is niet het probleem.
Islam is zeer zeker onderdeel van het probleem.
pi_167471149
quote:
Hard maar waar. Als Merkel rechtlijnig is, dan valt dit iig onder iets wat we moeten 'schaffen', het is niet dat dit niet te verwachten viel met de grote instroom van asielzoekers. Dit moet gewoon ingecalculeerd zijn bij de dames en heren politici die dit zouden 'schaffen'.
pi_167471181

:( :N :r
pi_167471187
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:03 schreef agter het volgende:

[..]

Dan valt het aantal aanslagen toch nog best wel mee.. als we 'al het islamitisch tuig uit de hele wereld' hier naartoe halen. :+
Het gaat natuurlijk niet alleen om aanslagen, maar ook om moorden, verkrachtingen en allerlei andere vormen van zware, tegen autochtonen gerichte criminaliteit. De kranten staan er vol mee, Opsporing Verzocht draait overuren. Dus nee, het valt echt niet mee.
  dinsdag 20 december 2016 @ 13:07:45 #210
220317 24Fan
Ik ben 12, wat is dit?
pi_167471189
quote:

[..]

Dan ben je echt te dom om te poepen als je dit denkt. Wtf.
₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ ₂₄fᵃⁿ₂₄fᵃⁿ
pi_167471193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:05 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hard maar waar. Als Merkel rechtlijnig is, dan valt dit iig onder iets wat we moeten 'schaffen', het is niet dat dit niet te verwachten viel met de grote instroom van asielzoekers. Dit moet gewoon ingecalculeerd zijn bij de dames en heren politici die dit zouden 'schaffen'.
En dat is ook verwerpelijk. De bestuurders van een land zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van haar burgers. Als de ene keus is kans op aanslag zo goed als nihil en de andere keus is een ongecontroleerde vluchtelingenstroom op gang helpen waarbij de kans op een aanslag zeer wel te verwachten gaat zijn dan snap ik niet dat men in heel de EU voor die laatste keuze gaat.

Merkel heeft wel degelijk bloed aan haar handen met dat open deuren wir schaffen das beleid van haar.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167471201
quote:

[..]

De islam is voor een groot deel van de wereld de motivatie voor het schenden van mensenrechten, de islam is voor islamitische terroristen reden om zoveel mogelijk onschuldigen af te willen slachten, maar diezelfde islam is niet het probleem. Niet eens een beetje, er is gewoon niets mis mee.

Ik begrijp echt helemaal niets van deze logica.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2016 13:08:51 ]
pi_167471202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Islam is zeer zeker onderdeel van het probleem.
Toch vreemd want in de topics hierover is er nog niemand in staat geweest om het probleem te duiden. Het blijkt als je er wat verder op inzoomt juist veel te complex te zijn. Sterker nog, als we de Mi5 mogen geloven is een sterke religieuze identiteit juist een bescherming tegen radicalisering.
pi_167471206
welt twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:07:24 🔴 BREAKING: Berliner Polizei – “Wir haben den falschen Mann“ #Anschlag #Berlin https://t.co/z4lP4BFXUB https://t.co/i4ezhxlHbx reageer retweet
pi_167471223
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:08 schreef Houtenbeen het volgende:
welt twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:07:24 🔴 BREAKING: Berliner Polizei – “Wir haben den falschen Mann“ #Anschlag #Berlin https://t.co/z4lP4BFXUB https://t.co/i4ezhxlHbx reageer retweet
Hoe weten ze dat zo zeker? Omdat ie niet bekent? 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_167471227
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Toch vreemd want in de topics hierover is er nog niemand in staat geweest om het probleem te duiden. Het blijkt als je er wat verder op inzoomt juist veel te complex te zijn. Sterker nog, als we de Mi5 mogen geloven is een sterke religieuze identiteit juist een bescherming tegen radicalisering.
Nee, dat zegt Mi5 niet. Niet eens een beetje.
pi_167471228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De islam is voor een groot deel van de wereld de motivatie voor het schenden van mensenrechten, de islam is voor islamitische terroristen reden om zoveel mogelijk onschuldigen af te willen slachten, maar met diezelfde islam is niet het probleem. Niet eens een beetje, er is gewoon niets mis mee.

Ik begrijp echt helemaal niets van deze logica.
Als de islam reden is om mensen af te slachten hoe komt het dan dat juist het overgrote merendeel van moslims geen mensen afslacht?
pi_167471239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, dat zegt Mi5 niet. Niet eens een beetje.
Jawel, 2e punt van de opsomming die ik je eerder gaf.
pi_167471240
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:09 schreef Geralt het volgende:

[..]

Hoe weten ze dat zo zeker? Omdat ie niet bekent? 8)7
Omdat het een ''vluchteling'' is, die doen zo iets niet.
pi_167471242
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als de islam reden is om mensen af te slachten hoe komt het dan dat juist het overgrote merendeel van moslims geen mensen afslacht?
En waarom komt er geen bericht van afschuw uit die hoek? Blijkbaar vindt men het toch niet zo erg..
pi_167471243
quote:
Als roken de oorzaak van longkanker is, hoe komt het dan dat het overgrote merendeel van rokers geen longkanker krijgt? Wat een ontzettend domme vraag Xa1pt.
pi_167471247
quote:

[..]

Is dat serieus de logica?

Als racisme niet aanzet tot haat, hoe kan het dan dat de meeste racisten nog nooit iemand vermoordden?
pi_167471250
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

En waarom komt er geen bericht van afschuw uit die hoek? Blijkbaar vindt men het toch niet zo erg..
Dan let je niet goed op.
pi_167471255
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan let je niet goed op.
#moslimmoe
pi_167471269
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Jawel, 2e punt van de opsomming die ik je eerder gaf.
Dan moet je het maar opnieuw lezen.

O, en anders gewoon dit: had Bin Laden een sterke religieuze identiteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')