Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef richolio het volgende:
Tja, de terroristen laten winnen en uit angst op Wilders stemmen met de gedachte een hele religie te laten uitbannen, dat is niet zo slim nee. Maar hij heeft ze nodig, anders was hij nergens. Puur angst en onderbuik.
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?
Jammer van het fascisme verder, maar het begin is er.
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Ja, die moeten hun reclame ook gewoon uitzenden.quote:
Al zou het om die zin gaan, het is totale bullshit om dit te doen. Als mensen zich hier druk om maken dan hebben die echt tijd te veel en niets anders te doen. Stelletje kanslozenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om dat zinnetje: "ergens in Nederland kan een vrachtwagen een straat inrijden" en niet zo zeer om de vrachtwagen an sich.
Maarja, ik vind het ook bullshit om deze van de buis te halen.
100% waar. De deugers deugen helemaal niet, maar zijn medeplichtig aan al deze ellende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.
De VVD en het CDA noem jij links?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.
Hans Klok halveert het aantal trucs ook, las ik ergens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
Net zo goed als jouw bewering. Als je automobilisten de weg op stuurt weet je ook dat er mensen gaan omkomen in het verkeer dat maakt de mensen die het autoverkeer mogelijk maken ook niet schuldig aan de doden. In Nederland worden ook moorden gepleegd dan is de politiek ook niet schuldig omdat die zorgen dat die mensen hier kunnen wonen.quote:
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Dat zeg ik ook niet? Wat de terroristen willen is angst creëeren. En dat lukt ze aardig, terwijl oorlog, terrorisme en moord al jaren afnemen. En dat zijn harde cijfers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.
Dit dus, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie hier nog een van de redenen waarom deze terroristen het blijven doen: ontwrichting. Met succes.
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.
John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Doe normaal man, idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Groot gelijk. er kleeft bloed aan de handen van dat mens.
Geen kruitsporen, geen bloed op kledij, geen wapen bij zich, geen vingerafdrukken in de wagen. En ze zullen natuurlijk z'n alibi nagaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Las ergens een quote dat hij geen 'kruidsporen' en andere sporen van betrokkenheid had?
Kleding intact e.d.
Dan moet je de afgelopen 50 jaar van de immigratie toch nog even doornemen.quote:
Dat sowieso, maar als jij op het station 150 zo naar binnen laat lopen om vervolgens de eerste moslimvrouw aan de kant te zetten voor extra controle, dan zijn hier de rapen gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.
Niets tegenin te brengen! Met strengere immigratieregels hadden Tristan van der Vlis en Anders Breivik nooit bij hun slachtoffers kunnen komen natuurlijk. Oh wacht...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Nintex het volgende:
D66:John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Net als in Turkije gister?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.²
Nu nog een statement dat ze op de radio voorlopig ook niet 'met de vlam in de pijp' van Henk Wijngaard gaan draaien. The hype is real.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
Nederlandse militaire zijn ook met postnatale depressies of bipolaire stoornissen terug gekomen uit oorlogsgebieden, maar die plegen geen aanslagen. Is dus een slecht excuus.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
postnatale depressie of bipolaire stoornis
Ja, ik zou absoluut niet willen dat we dat als voorbeeld gaan nemen.quote:
Leuk dat je hydraterend wilt overkomen. Maar zo vaak incidenten geweest (in Amerika) met militairen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
Nederlandse militaire zijn ook met postnatale depressies of bipolaire stoornissen terug gekomen uit oorlogsgebieden, maar die plegen geen aanslagen. Is dus een slecht excuus.
Klopt, dat werkt ook niet. Maar ik vrees dat veiligheid toch nummer 1 zal moeten worden. Dat is een andere vraag als wat de oorzaken zijn natuurlijk. maar zie het als werken in de industrie. Veiligheid staat op nummer 1. En dat zou nu ook in West-Europa moeten worden doorgevoerd. Of we moeten nog wachten op 5 van dat soort aanslagen? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als jij op het station 150 zo naar binnen laat lopen om vervolgens de eerste moslimvrouw aan de kant te zetten voor extra controle, dan zijn hier de rapen gaar.
Hier moet jij uit fatsoen uit die 150 man ook een oud vrouwtje met een rollator halen en een oude man met een stok.
Nee hoor de grens moet helemaal dicht en dan moet er in Nederland een gedachtenpolitie komen want men kan hier ook radicaliseren. 100% toezicht op alle mensen in Nederland, we moeten veilig zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef habitue het volgende:
Immigratiestop + 20 jaar lang campagne voeren over hoe retarded alle geloven zijn in europa.
Churchill: "Al right, we've made it through the blitz... time to bomb Berlin!"quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef Operc het volgende:
[..]
Niets tegenin te brengen! Met strengere immigratieregels hadden Tristan van der Vlis en Anders Breivik nooit bij hun slachtoffers kunnen komen natuurlijk. Oh wacht...
Dat mensen werkelijk denken dat een immigratiestop alles oplost is echt bizar.
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zou absoluut niet willen dat we dat als voorbeeld gaan nemen.²
Die komen er toch wel. Dan heb ik liever dat we normaal kunnen doen en blijven. Of zijn er geen aanslagen meer in Palestina?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?
Je wil autovrije steden bijvoorbeeld? Alles voor de veiligheid? Of vooral maatregelen die jou niet treffen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
iig veiligheid zal nummer 1 moeten worden. Of wil je nog eerst 5 van dit soort aanslagen?
Als ik de afgelopen 10 topics doorlees is een groot gedeelte van Nederland al geradicaliseerdquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee hoor de grens moet helemaal dicht en dan moet er in Nederland een gedachtenpolitie komen want men kan hier ook radicaliseren. 100% toezicht op alle mensen in Nederland, we moeten veilig zijn.
Wij hebben het hier over de Europese samenleven. Daar plegen namelijk ook de vluchtelingen de aanslagen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leuk dat je hydraterend wilt overkomen. Maar zo vaak incidenten geweest (in Amerika) met militairen.²
quote:IS roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten
BERLIJN - Terreurbeweging Islamitische Staat roept op tot meer aanslagen op kerstmarkten zoals die van maandagavond in Berlijn. Dat meldt het Duitse Bild. De krant baseert zich op interne communicatie van IS.
In een privékanaal op de berichtenservice Telegram zouden terroristen zich hardmaken voor meer aanslagen met vrachtwagens zoals in Nice en Berlijn, aldus Bild. Hoewel zulke aanslagen niet zijn uitgevonden door IS, worden deze sinds 2010 wel verheerlijkt door de terreurbeweging.
’Wie gaat de volgende doen?’
Een Duitse jihadist zou anderhalf uur na de aanslag op de Berlijnse kerstmarkt op Telegram hebben gezegd dat je niet meer dan een auto nodig hebt om zulk soort aanslagen te ploegen. „Dus wie gaat de volgende kerstmarkt doen.”
Deze man zou de afgelopen maanden al meerdere malen hebben opgeroepen om aanslagen te plegen in de stijl van Nice. Daar reed op 14 juli een vrachtwagen met hoge snelheid in op een mensenmassa op een boulevard. Daarbij vielen, met de dader meegerekend, 87 doden.
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, dat werkt ook niet. Maar ik vrees dat veiligheid toch nummer 1 zal moeten worden. Dat is een andere vraag als wat de oorzaken zijn natuurlijk. maar zie het als werken in de industrie. Veiligheid staat op nummer 1. En dat zou nu ook in West-Europa moeten worden doorgevoerd. Of we moeten nog wachten op 5 van dat soort aanslagen? Ik denk het niet.
En je punt is?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:53 schreef Nintex het volgende:
[..]
Churchill: "Al right, we've made it through the blitz... time to bomb Berlin!"
Sr. SJW: "Please don't sir, the Germans have more than 1 city, surely bombing a single city won't win us the war"
Churchill: "Time to knock out of the war factories, off you go lad"
Tolerant Femninist: "Please don't sir, those are innocent people. They don't know those tanks are being used to right against us"
Sr. SWJ: "BY GOD MEN, the Germans are here with a massive army, landed right on our shores, where's Winston?'
Tolerant Feminist: "He left us a letter:
"Dear Sirs, since you wouldn't take action against Hitler and Germany our great empire has no fallen to a madman. I thank you and your tolerance. Good day sir"
Die vrouwelijke terroristen ook altijd weer....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het vreselijk om een hele religie of bevolkingsgroep hierop aan te kijken en te spreken terwijl in veel gevallen sprake is van een postnatale depressie of bipolaire stoornis.²
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:54 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wij hebben het hier over de Europese samenleven. Daar plegen namelijk ook de vluchtelingen de aanslagen.
Die is al vervangen door een kind met een sleequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu Coca-Cola nog met hun vrachtwagenreclames
Waar staat dat?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:54 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je wil autovrije steden bijvoorbeeld? Alles voor de veiligheid? Of vooral maatregelen die jou niet treffen?
Het zal meer onder vrouwen voor komen, maar ook mannen kunnen wel degelijk een bipolaire stoornis hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef grimselman het volgende:
[..]
Die vrouwelijke terroristen ook altijd weer....
Echt?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die is al vervangen door een kind met een slee
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.
Dat is allemaal klein grut. De echte strijd is al gewonnen door de goeden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.
oja idd, wist Coca-Cola al meerquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die is al vervangen door een kind met een slee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |