Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:39 schreef richolio het volgende:
Tja, de terroristen laten winnen en uit angst op Wilders stemmen met de gedachte een hele religie te laten uitbannen, dat is niet zo slim nee. Maar hij heeft ze nodig, anders was hij nergens. Puur angst en onderbuik.
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, is er eindelijk tot het PVV-kamp doorgedrongen dat 'links' een totaal verouderde term is?
Jammer van het fascisme verder, maar het begin is er.
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Ja, die moeten hun reclame ook gewoon uitzenden.quote:
Al zou het om die zin gaan, het is totale bullshit om dit te doen. Als mensen zich hier druk om maken dan hebben die echt tijd te veel en niets anders te doen. Stelletje kanslozenquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om dat zinnetje: "ergens in Nederland kan een vrachtwagen een straat inrijden" en niet zo zeer om de vrachtwagen an sich.
Maarja, ik vind het ook bullshit om deze van de buis te halen.
100% waar. De deugers deugen helemaal niet, maar zijn medeplichtig aan al deze ellende.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Mensen die de daders binnen gelaten hebben zijn net zo verantwoordelijk. Is hetzelfde als iemand die de deuren van een TBS-kliniek openzet waarna er een moord- en verkrachtingsgolf volgt.
De VVD en het CDA noem jij links?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Ach die linkse aanvallen op de term `links´ zijn totaal verouderd en werkt niet. Links wil zich ontdoen van haar oude en kwalijke imago en probeert nu links/rechts woordspelletjes te spelen om verwarring te zaaien. Jullie willen gewoon af van die stempel en daarmee ook van de verantwoordelijkheid die links draagt ten opzichte van de massa immigratie en alle ellende die daarmee samenhangt. Het beestje moet toch een naam hebben en daarom houden we het gewoon op ´links´.
Hans Klok halveert het aantal trucs ook, las ik ergens.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
Net zo goed als jouw bewering. Als je automobilisten de weg op stuurt weet je ook dat er mensen gaan omkomen in het verkeer dat maakt de mensen die het autoverkeer mogelijk maken ook niet schuldig aan de doden. In Nederland worden ook moorden gepleegd dan is de politiek ook niet schuldig omdat die zorgen dat die mensen hier kunnen wonen.quote:
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik weer sceptisch of dat je vrijwaart van dit soort aanslagen en dan dus betonblokken bij evenementen niet nodig zouden zijn. Ik denk dat je toch een beetje in de leer moet gaan bij Israël. En ook die hebben lang niet alles onder controle.
Dat zeg ik ook niet? Wat de terroristen willen is angst creëeren. En dat lukt ze aardig, terwijl oorlog, terrorisme en moord al jaren afnemen. En dat zijn harde cijfers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Really? Jij bepaalt even dat de terroristen winnen als mensen uit angst Wilders stemmen? Hoe weet jij nou wat de terroristen willen? Ik denk dat de gemiddelde terrorist geen ruk om Wilders geeft.
Dit dus, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie hier nog een van de redenen waarom deze terroristen het blijven doen: ontwrichting. Met succes.
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Israël. Wat mij daar opviel: als wij hun manier van handelen willen overnemen, dan moeten wij ten eerste stoppen met dat gezeur over etnisch profileren. Anders kunnen wij er niet zo goed niet aan beginnen.
John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Doe normaal man, idioot.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:36 schreef Nintex het volgende:
[..]
Groot gelijk. er kleeft bloed aan de handen van dat mens.
Geen kruitsporen, geen bloed op kledij, geen wapen bij zich, geen vingerafdrukken in de wagen. En ze zullen natuurlijk z'n alibi nagaan.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Las ergens een quote dat hij geen 'kruidsporen' en andere sporen van betrokkenheid had?
Kleding intact e.d.
Dan moet je de afgelopen 50 jaar van de immigratie toch nog even doornemen.quote:
Dat sowieso, maar als jij op het station 150 zo naar binnen laat lopen om vervolgens de eerste moslimvrouw aan de kant te zetten voor extra controle, dan zijn hier de rapen gaar.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat advies zullen ze wel geven idd. Daarnaast moet je rond elk evenement een perimeter aanleggen met bewapende beveiliging. Maar in Israël heeft iedereen onder de wapenen gezeten en wordt ook regelmatig opgeroepen voor herhaling, dus daar ligt de boel sws anders dan hier.
Niets tegenin te brengen! Met strengere immigratieregels hadden Tristan van der Vlis en Anders Breivik nooit bij hun slachtoffers kunnen komen natuurlijk. Oh wacht...quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Nintex het volgende:
D66:John Schindlertwitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:31:43@20committee how would reducing tolerance stop a single man driving a truck into a crowd? reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 14:42:32.@ErikJonker maybe don't let mass murderers into the country in the first place? reageer retweet
Net als in Turkije gister?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je Palestina als voorbeeld gaat nemen ben je ver heen. Die schieten eerst iemand dood en checken daarna pas of het terecht was.²
Nu nog een statement dat ze op de radio voorlopig ook niet 'met de vlam in de pijp' van Henk Wijngaard gaan draaien. The hype is real.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef byah het volgende:
Mijn god
Postcode Loterij zendt minder 'vrachtwagenreclames' uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |