• Dat jouw verwijzing naar stoornissen om dit gedrag te verklaren belachelijk is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?²
Alhoewel het heel erg is voor betrokkenen is er door een behoorlijk aantal doden en gewonden op landelijke schaal niets aan de hand. We missen tegenwoordig Thatcher die in een speech kort na een bomaanslag zei:quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:57 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je kunt ook te tolerant zijn dat je er zelf aan onderdoor gaat.
http://www.britishpolitic(...)chive.htm?speech=130quote:Now it must be business as usual We must go on to discuss the things we have talked about during this conference, one or two matters of foreign affairs and after that two subjects I have selected for special consideration: unemployment and the miners’ strike.
Serieus? Hoe dan?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:01 schreef maan_man het volgende:
• Als een kleine meerderheid van de voetbalsupporters zich misdragen, dan nemen wij ook maatregelen die de hele groep treffen.
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog 5 aanslagen voor verkiezingen in NL, Fr, Dld volgend jaar en dan komen er mensen aan de macht waarvan je je kunt afvragen hoe zij bepaalde dingen willen oplossen of gaan oplossen of wat hun verkiezingsoverwinning voor een impact krijgt.
Voetbal is niet verboden, je bent niet goed snik.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voetbal is tegenwoordig verboden, heb je dat gemist?
Ik weet het niet. Zat, in feite ongerelateerd hieraan, vorige week de serie Okkupert te kijken, op Netflix, over om een lang verhaal kort te maken een soort bezetting van Rusland (ism EU) ivm olie en gas van Noorwegen ergens in de nabije toekomst, en in het begin zie je verzet van een aantal radicalen tegen die bezetting, maar langzaam zie je mensen, ook rustige en redelijke mensen, omslaan. Interessant proces is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dan 5 aanslagen moeten volgen voordat dit besef er is. Het fatsoen is nog teveel aan de macht.
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:02:31Zichtbare maatregelen bij kerstmarkt op in Den Haag. Vrachtwagens moeten door zandzakken op toegangsweg vaart minde… https://t.co/eVK6jtUcy9 reageer retweet
Ja, dat denk ik ook idd.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:05 schreef Mani89 het volgende:
Zolang deze rommel blijft door etteren zonder harde maatregelen te treffen zal extreemrechts vanzelf overal in Europa aan de macht komen. En dan zijn we pas echt ver van huis.
Waarom dan maatregelen treffen op basis van het vluchteling zijn en niet op basis van het mens zijn?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:01 schreef maan_man het volgende:
• Als een kleine meerderheid van de voetbalsupporters zich misdragen, dan nemen wij ook maatregelen die de hele groep treffen. Waarom nu niet?
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.quote:
Leuk die symptoombestrijding. En de volgende keer gebruikt een aanslagpleger geen vrachtwagen maar weer gewoon een vuurwapen. Sta je dan met je zandzakken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:02:31Zichtbare maatregelen bij kerstmarkt op in Den Haag. Vrachtwagens moeten door zandzakken op toegangsweg vaart minde… https://t.co/eVK6jtUcy9 reageer retweet
Duitsland heeft een soort gelijke systeem als onze. Frankrijk kiezen rechtstreeks met twee rondesquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.
twitter:alexanderbakker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:06:27Wilders reageert op aanslag #Berlijn https://t.co/nK2wrILelg reageer retweet
Nee, klopt, lijkt nog wel een long shot, toch zal de impact van een PVV die bwvs 40 zetels haalt en veruit de grootste pp is in de TK groot zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Andere landen ken ik het politieke systeem niet goed genoeg. Maar ik verwacht niet dat Wilders aan de macht komt. Al moeten 8 andere partijen een coalitie vormen om dat te voorkomen, dan doen ze doen. En al komt hij aan de macht, dan wordt alles afgeschoten in de eerste kamer.
Kunnen de hulpverleners weer niet te plaatse komen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Leuk die symptoombestrijding. En de volgende keer gebruikt een aanslagpleger geen vrachtwagen maar weer gewoon een vuurwapen. Sta je dan met je zandzakken.
Omdat de mens een te grote groep is. Als jij de mens gaat onderverdelen, dan blijkt dat sommige groepen een groter gevaar vormen dan anderen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom dan maatregelen treffen op basis van het vluchteling zijn en niet op basis van het mens zijn?²
Dan hebben de supporters niet genoeg afstand genomen van geweld.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:23@20committee the problem is current european leaders have no clear strategy against muslim extremists. reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:40@ErikJonker or anything else reageer retweet
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:05:54@20committee true, they are somewhat lost... we will get over it, in time, i hope for everybody's sake reageer retweet
Dat mag wel hoor, je mag best kijken of je de opvang kunt verbeteren, je mag vrij veel doen zelfs om de veiligheid van mensen te verbeteren.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:06 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard, kleine minderheid. Maar als er een kans bestaat dat een x-aantal mensen gaan vecht, dan wordt de combiregeling voor iedereen verplicht gesteld. Iedereen valt onder die regeling vanwege het feit dat men supporter is. Als x-aantal vluchtelingen iets gaat doen, mag jij geen maatregelen nemen tegen de hele groep want discriminatie.
Het overgrote deel van de Duitsers waren ook geen nazi's maar doordat mensen niks deden zijn er vele miljoenen mensen doodgegaan. Misschien moeten mensen daar iets meer aan denken in plaats van te hopen dat dit zich vanzelf oplost.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de vluchtelingen doet dit niet. Dus wat is je punt?²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit forumgedoe.
doei.
Post dan ook niet dit, nutteloosquote:Op dinsdag 20 december 2016 15:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi
Ik ga mijn tijd niet verdoen aan dit forumgedoe.
doei.
En de moslims ook niet. Dus je staat aan onze kant. Huldequote:Op dinsdag 20 december 2016 15:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan hebben de supporters niet genoeg afstand genomen van geweld.
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:08 schreef Nintex het volgende:
Schindler vs. D66twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:23@20committee the problem is current european leaders have no clear strategy against muslim extremists. reageer retweet
twitter:20committee twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:04:40@ErikJonker or anything else reageer retweet
twitter:ErikJonker twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 15:05:54@20committee true, they are somewhat lost... we will get over it, in time, i hope for everybody's sake reageer retweet
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.
Exact, ze reguleren alles. Als ik met een plastic pistooltje naar buiten loop waar geen rood dopje op zit, springen er 5 agenten op mijn rug.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.
Links complot tegen de blanke man!quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Exact, ze reguleren alles. Als ik met een plastic pistooltje naar buiten loop waar geen rood dopje op zit, springen er 5 agenten op mijn rug.
De Islam laten ze als een soort van Wild West door Europa waaien.
Nee, het zijn gewoon lafaards.quote:
Ja, nou zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon lafaards.
Ze druipen al af als Trump begint te schelden, kun je nagaan wat ze doen als een Jihadist moord en brand schreeuwt.
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is de naam Sylvana al voorbijgekomen?
Maar wat doe je dan als iemand toch in zo'n auto of dronken gaat rijden?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar je kunt die zakken wel verminderen, bijvoorbeeld onveilige auto's niet toelaten op de weg.
De lafaards zijn de mensen die onschuldige mensen willen straffen omdat ze zelf bang zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon lafaards.
Ze druipen al af als Trump begint te schelden, kun je nagaan wat ze doen als een Jihadist moord en brand schreeuwt.
Alle ex-syriëgangers vastzetten lijkt mij al een prima eerste stap, tikkende tijdbommen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk hebben we daar geen oplossing voor. Net zomin als er een oplossing is voor dodelijke auto ongelukken, medische missers, mishandelingen en verkrachtingen.
Je kunt iig er voor zorgen dat die auto's niet geïmporteerd mogen worden, bij de grens controleren of dit ook niet stiekem gebeurt en als ze wel illegaal ingevoerd worden en op de weg komen, dan kun je de auto van de weg halen en in een mooi pakje persen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als iemand toch in zo'n auto of dronken gaat rijden?
Vreemd, want er is een Syrieganger die nu colleges geeft. En hij zal vast niet de enige zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alle ex-syriëgangers vastzetten lijkt mij al een prima eerste stap, tikkende tijdbommen.
Je kunt auto's zelf onveilig maken hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je kunt iig er voor zorgen dat die auto's niet geïmporteerd mogen worden, bij de grens controleren of dit ook niet stiekem gebeurt en als ze wel illegaal ingevoerd worden en op de weg komen, dan kun je de auto van de weg halen en in een mooi pakje persen.
Nieuwe recruiten zijn inderdaad nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vreemd, want er is een Syrieganger die nu colleges geeft. En hij zal vast niet de enige zijn.
Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat je auto's die al onveilig zijn beter niet toe kunt laten. Dat scheelt al een stuk qua verkeersveiligheid. Maar volgens mij gaat dit wat offtopic.quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je kunt auto's zelf onveilig maken hoor.
Tuurlijk, Hillary Clinton dacht ook nog dat moslims tolerante en vredelievende mensen waren en dat ze niks te maken hebben met terrorisme.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen die zich hier al jaren mee bezighouden kunnen daar helemaal geen legitieme uitspraken over doen.
twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
Nepnieuws?quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:31 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Tuurlijk, Hillary Clinton dacht ook nog dat moslims tolerante en vredelievende mensen waren en dat ze niks te maken hebben met terrorisme.twitter:HillaryClinton twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:57:14"Let’s be clear: Islam is not our adversary. Muslims are peaceful and tolerant people and have nothing whatsoever to do with terrorism." reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |