Straks was het een AfD'er.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Dus het is nog steeds niet duidelijk of de dader een MOSLIM is?
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
FOK! had uiteraard de primeur
http://www.telegraaf.nl/b(...)k-foto_Merkel__.html
En dan is je probleem opgelost?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt. Reden temeer om het beleid ten aanzien van religieuze import drastisch te wijzigen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Natuurlijk, mensen die zich hier al jaren mee bezighouden kunnen daar helemaal geen legitieme uitspraken over doen.quote:
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Nee, het is hartstikke raar dat die mensen daar hier de samenleving proberen te ontwrichten en angst willen creëren onder de bevolking. Gelukkig trappen ze er hier niet in.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Alleen dacht ik niet dat Duitsland sinds 1945 in enige oorlog betrokken is geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
Dus omdat enkelingen aanslagen plegen doe je uitspraken over honderdduizenden mensen? Seems legit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt.
Pffffff....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Mensen moeten vooral op Wilders stemmen als ze zich daar goed bij voelen hoor. Heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoe
En wa's daar mis mee? Is het "Henk en Ingrid" gehalte iets te hoog bij "de bezoekers van Duitse Weihnachtmarkten".quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
http://www.ad.nl/buitenla(...)od-geweest~a7711786/
Ja gewoon dat gallemagallema weetjewel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:10 schreef fixatoman het volgende:
[..]
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.
60 kerstmarkten dicht.twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:20:58#Berlin Interior Senator: police presence to be stepped up. Request for over 60 #Christmas markets to close today. https://t.co/tPkMrmis6E reageer retweet
Pakistanen zijn oorlogsvluchtelingen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |