twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
Foto's van het incident in de spoilerquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:31:55Bij verdachte zouden geen kruitsporen of sporen die op een gevecht duiden, gevonden zijn. https://t.co/am6Rc6oYYe reageer retweet
twitter:JeroenAkkermans twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:32:33Polizeipresident: onzeker of de verdachte de bestuurder vd vrachtwagen was reageer retweet
Jammer. Ik was wel benieuwd hoe iemand aan zou tonen dat islamitisch geweld niets met de islam te maken heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:32 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, dat moet je maar even aan degene vragen die er oorspronkelijk mee kwam, xa1pt dus. Maar ik heb ze in een wat verder verleden zeker wel voorbij zien komen, dergelijke politiek-correcte "onderzoeken".
Hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, dat de dader nog rondloopt.. Unfucking believable...
Wat een door en door slecht nieuwsberichtquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
http://www.ad.nl/buitenla(...)od-geweest~a7711786/
Die 'dader' maar rennen en denken, he zit die rare man me nou nog steeds te achtervolgen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus die getuige die heel Berlijn is doorgerend om de "dader" te volgen en daardoor een held werd zat achter de verkeerde aan?![]()
Wat een kwaliteitskrant toch, dat AD...quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
dat verhaal over die vrachtwagenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Wat een kutartikel zeg :pquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooftquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dus die getuige die heel Berlijn is doorgerend om de "dader" te volgen en daardoor een held werd zat achter de verkeerde aan?![]()
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.quote:
Beetje het niveau van, ja mijn collega is drie jaar geleden ook in Duitsland geweest, het komt wel héél dichtbij zo hoor!quote:
Godverdomme, die "ik zag een kerstboom staan laatst, het komt zo wel erg dichtbij" mensen bestaan nog echt ookquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Dat die mensen zo denken is nog ergens te begrijpen. Maar dat het AD het gewoon ook echt plaatst....quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.²
Of wil voorkomen dat de Duitsers een slecht beeld krijgen over vluchtelingenquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooft
Liever zolang mogelijk onduidelijkheid creëren over de achtergrond van de dader dan meteen duidelijk maken dat het om een asielzoeker gaat. Vergelijkbaar met Keulen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het zou me echt niets verbazen als dit wel gewoon de dader is en de Duitse politie hem op z'n woord gelooft
Je bent nu internationaal gegaan met je legend ipv legendarisch?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mensen, ze doen er alles aan om een beetje legend te zijn. Soms moet ik er van overgeven.²
(aanslagen Parijs)quote:Op woensdag 18 november 2015 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu op Nieuwsuur. Ze doen behoorlijk legendarisch.²
En die bansheeboy schijnt dus ouder dan 30 jaar te zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent nu internationaal gegaan met je legend ipv legendarisch?
[..]
(aanslagen Parijs)
In elk topic na een aanslag zit hij altijd stront te sproeien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En die bansheeboy schijnt dus ouder dan 30 jaar te zijn.
Niet te geloven.
Nou, het is nog niet zeker dat ze de dader hebben. De conclusie dat het 'm sowieso niet is, is niet getrokken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het onmens is dus nog op vrije voeten?
Vochtig gelaat.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In elk topic na een aanslag zit hij altijd stront te sproeien.
Ik wacht nog op een post over een vochtig gezicht en we hebben bingo.
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch (mee) wegkomen???quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het onmens is dus nog op vrije voeten?
Really? As er tientallen mensen op de grond liggen te creperen, denk jij dan dat veel burgers de (mogelijk vuurwapengevaarlijke) dader achterna gaan rennen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch wegkomen???²
Hahaha, wat een pure bagger. Gisteravond stond er ook al zo'n artikel op ad.nl over een meisje + vriend. Die waren 45 min voor het gebeurde daar nog geweest. Die 2 vonden ook dat ze bijna dood waren....te kansloos. Er zat 45 min tussen...bijna dood ben je als je daar op dat moment was en die vrachtwagen enkele meters voor je langs schietquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Als er overal paniek is kan dat prima natuurlijk. Misschien wel hulp gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel me te volwassen om nu al false flag te roepen. Maar hoe kan iemand hier nou toch (mee) wegkomen???²
Gevoelsmatig zeg ik dat ze er in Frankrijk korter op zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als er overal paniek is kan dat prima natuurlijk. Misschien wel hulp gekregen.
Moet zeggen dat het wel iets meer binnenkomt als het op een plek gebeurd waar je wel eens geweest bent. Ik ken dat plein ook goed dus toen ik op Google Maps de locatie zag schrok ik daar wel van.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:44 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Hahaha, wat een pure bagger. Gisteravond stond er ook al zo'n artikel op ad.nl over een meisje + vriend. Die waren 45 min voor het gebeurde daar nog geweest. Die 2 vonden ook dat ze bijna dood waren....te kansloos. Er zat 45 min tussen...bijna dood ben je als je daar op dat moment was en die vrachtwagen enkele meters voor je langs schiet
Volgens mij is dit ook onmogelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
Miljarden gaan er naar terrorisme bestrijding maar de juiste persoon oppakken ho maar![]()
![]()
x merkel
Haha, wat verwacht jij wel niet allemaal van Merkel?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
Miljarden gaan er naar terrorisme bestrijding maar de juiste persoon oppakken ho maar![]()
![]()
x merkel
Bij de aanrandingen in Keulen blonk de Duitse politie ook al niet bepaald uit in competentie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
![]()
x merkel
Allemaal het gebruikelijke geleuter joh. "Slechte sociaal-economische omstandigheden, weinig kansen, geen stageplekken" en meer van dat domme geleuter, waar we onderhand echt wel klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer. Ik was wel benieuwd hoe iemand aan zou tonen dat islamitisch geweld niets met de islam te maken heeft.
Het komt wel erg dichtbij zo...quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat verhaal over die vrachtwagen
"hoe vind je dat nou"
Hoe kun je dit posten? Ben je een troubadour?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef LievePoetin het volgende:
![]()
x merkel
Wat het aanslag gedeelte of het oppakken van de juiste persoonquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook onmogelijk te voorkomen.
Ze zei dat ze het wel zou schaffen. Dat blijkt niet bepaald uit dit incident en de aanpak daarvan tot nu toe.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je dit posten? Ben je een troubadour?
Hoe kun je denken dat Merkel hier alleen voor verantwoordelijk is?²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef agter het volgende:
Alle vluchtelingen vrachtwagens een enkelband.
Beide. Genoeg mensen met dit soort plannen die er doorheen glippen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Wat het aanslag gedeelte of het oppakken van de juiste persoon
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef agter het volgende:
Alle Allah vluchtelingen een enkelband.
Die hebben er inmiddels al wat meer ervaring mee dan de Duitsers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gevoelsmatig zeg ik dat ze er in Frankrijk korter op zitten.²
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Ok Henkquote:De Pakistaanse man die de politie ervan verdenkt de chauffeur van de vrachtwagen te zijn geweest, zat daar in de opvang. ,,Daar waren we eerder deze week dus ook!" roept Elizabeth uit. ,,En ik weet nog, toen we daar liepen, stond er die grote vrachtwagen. Met een Pools nummerbord! GD stond er op, en ik weet dat die letters staan voor de stad waar de auto vandaan komt. Deze kwam dus uit Gdansk. Het was dezelfde vrachtwagen! Hoe vind je dat nou?"
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het wel zou schaffen. Dat blijkt niet bepaald uit dit incident en de aanpak daarvan tot nu toe.
Volgend jaarquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:51 schreef skysherrif het volgende:
wanneer zijn de verkiezingen in Duitsland eigenlijk.
Ja, ik ook. Ik ben daar in Augustus nog geweest. So what? Het maakt het echt niet erger. Ik was toendertijd zelf in Londen ten tijde van de aanslagen, ik maakte daar niet zo'n drama van als dit soort mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel iets meer binnenkomt als het op een plek gebeurd waar je wel eens geweest bent. Ik ken dat plein ook goed dus toen ik op Google Maps de locatie zag schrok ik daar wel van.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef superniger het volgende:
BREAKING
http://nos.nl/artikel/214(...)van-vrachtwagen.html
Geen incident, vorige week nog iemand opgepakt die ook een aanslag op Duitse kerstmarkt wilde plegen en het hele jaar zijn er voortdurend invallen geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.²
Ik vind van wel. Bovendien deed het veiligheidsapparaat het daar ook niet bepaald soepeltjes rond oud en nieuw met alle aanrandingen en berovingen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Troubadour praat. Dit is een incident. Zegt helemaal NIKS over de aanpak of het ingezette beleid.²
Ja, dat is dus jouw fout. Slecht uitgangspunt, vooral onrealistisch. Als ze 100 aanslagen voorkomen en er komt er toch 1 door. Maar goed, dan begeef je je in de gure wereld des aannames. Laten we dat maar niet doen. Ik ben geen troubadour.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:53 schreef skysherrif het volgende:
Met wir schaffen das ga je er vanuit dat je mensen oppakt zonder dat er incidenten zijn. Ze schaffte het niet.
Het is al heel 2016 raak in Europa. Van Brussel tot Berlijn.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is dus jouw fout. Slecht uitgangspunt, vooral onrealistisch. Als ze 100 aanslagen voorkomen en er komt er toch 1 door. Maar goed, dan begeef je je in de gure wereld des aannames. Laten we dat maar niet doen. Ik ben geen troubadour.²
Ja want hoeveel moorden na Theo zijn er in NL gepleegd uit naam van de Islam?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is al heel 2016 raak in Europa. Van Brussel tot Berlijn.
Dicht die grenzen en iedereen die nu nog in de procedure zit terugsturen.
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:56 schreef Nintex het volgende:
[..]
O je was eerder :pquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat de meeste van die aanslagen gepleegd zijn door in Europa geboren gasten.
Nou RIP aan de nabestaanden dan alvast maarquote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Gutmensch het volgende:
Net op Schonefeld aangekomen. Er is niet eens politie te zien hier, alles rustig en normaal.
Geboren en getogen, maar opgegroeid met de cultuur van hun immigranten ouders. De daders van Parijs zijn trouwens als vluchteling (weer opnieuw) binnengekomen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?
Zie België en Frankrijk.
Je zaait gewoon angst voor vluchtelingen, een oplossing is t niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou RIP aan de nabestaanden dan alvast maar
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je zaait gewoon angst tegen vluchtelingen, een oplossing is t niet.
Je hebt een diepliggende badkamer?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.
Dat is een compleet kunstmatig onderscheid. Je deelt de Moslims op in twee groepen, en vervolgens zeg je dat de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep wordt gepleegd en daardoor de kleinere groep geen probleem is.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:00 schreef NanKing het volgende:
Wat heeft het voor nut om de grenzen te sluiten als de daders van aanslagen meestal geboten en getogen zijn in het betreffende land?
Zie België en Frankrijk.
Je zaait gewoon angst tegen vluchtelingen, een oplossing is t niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat is een compleet kunstmatig onderscheid. Je deelt de Moslims op in twee groepen, en vervolgens zeg je dat de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep wordt gepleegd en daardoor de kleinere groep geen probleem is.
Natuurlijk wordt de meerderheid van de aanslagen door de grotere groep gepleegd, ze zijn met meer. Dat betekent niet automatisch dat de kleinere groep dan geen probleem heeft mbt aanslagen veroorzaken.
Straks was het een AfD'er.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Dus het is nog steeds niet duidelijk of de dader een MOSLIM is?
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
FOK! had uiteraard de primeur
http://www.telegraaf.nl/b(...)k-foto_Merkel__.html
En dan is je probleem opgelost?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als mijn badkamer overstroomt draai ik eerst de kraan dicht en ga ik daarna met een emmer hozen.
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt. Reden temeer om het beleid ten aanzien van religieuze import drastisch te wijzigen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Natuurlijk, mensen die zich hier al jaren mee bezighouden kunnen daar helemaal geen legitieme uitspraken over doen.quote:
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Nee, het is hartstikke raar dat die mensen daar hier de samenleving proberen te ontwrichten en angst willen creëren onder de bevolking. Gelukkig trappen ze er hier niet in.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef pokkerdepok het volgende:
vele mensen realiseren zich geloof ik niet, dat we een oorlog aan het voeren zijn tegen IS.
is toch logisch, dat ze ook wel eens wat terug doen hier.... verschikkelijk natuurlijk, maar wel logisch.
Alleen dacht ik niet dat Duitsland sinds 1945 in enige oorlog betrokken is geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Precies. Dit is de consequentie van het voeren van oorlog, dat de tegenstander je ook op je eigen grondgebied probeert te treffen.
Dus omdat enkelingen aanslagen plegen doe je uitspraken over honderdduizenden mensen? Seems legit.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:08 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Wat enkel en alleen aantoont dat integratie niet werkt.
Pffffff....quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een laffe poging van Pechtold om het bloed van zijn eigen handen te wassen.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoequote:Op dinsdag 20 december 2016 14:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
D66-leider Pechtold reageert direct: 'Een ranzige poging politiek gewin te halen over de rug van slachtoffers van een laffe terreurdaad'.
Eens.
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik zou als ik de Duitse politie was eens goed naar de herkomst van dat filmpje direct na de aanslag kijken. Ik meende te horen dat de maker(s) daarvan ook moslims praatte.
Mensen moeten vooral op Wilders stemmen als ze zich daar goed bij voelen hoor. Heb ik geen problemen mee.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Die kiezers had hij toch al, door dit soort nieuws elke dag weer komen er alleen maar kiezers bij elke dag, mensen zijn het zat en worden moslimmoe
En wa's daar mis mee? Is het "Henk en Ingrid" gehalte iets te hoog bij "de bezoekers van Duitse Weihnachtmarkten".quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:35 schreef RipCity het volgende:
Dit soort mensen.....
Ja gewoon dat gallemagallema weetjewel.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslim praten. Is dat een nieuwe taal ofzo?
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:10 schreef fixatoman het volgende:
[..]
En wat doe je tijdens een echte oorlog? Miljoenen potentiële vijanden binnenhalen? Misschien moet je nog eens opzoeken hoe er met Duitse vluchtelingen werd omgegaan tijdens WO2.
60 kerstmarkten dicht.twitter:SkyNews twitterde op dinsdag 20-12-2016 om 13:20:58#Berlin Interior Senator: police presence to be stepped up. Request for over 60 #Christmas markets to close today. https://t.co/tPkMrmis6E reageer retweet
Pakistanen zijn oorlogsvluchtelingen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oorlogsvluchtelingen opvangen. Dat deden het VK en de VS ook in WO2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |