twitter:berlinerzeitung twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:21:13+++EILMELDUNG: LKW rast in Weihnachtsmarkt auf #Breitscheidplatz +++ https://t.co/HJySqNTzK1 reageer retweet
Tot nu toe bekend;twitter:BILD twitterde op maandag 19-12-2016 om 20:27:49Lkw rast in Weihnachtsmarkt in Berlin: https://t.co/RnyMXdmtNo reageer retweet
• Verdachte bestuurder opgepaktquote:A co-driver of the truck that plowed into the Berlin Christmas market died during the crash, a police spokesman said on N24 television, according to Reuters.
The other suspected driver was arrested near the scene, the AP reports.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2016 21:50:43 ]Ja doei.
Omdat 'ie gek is. Of dronken, of allebei. Wie weet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zou een Pool dan een aanslag plegen?
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef -Strawberry- het volgende: [..] Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.
Religie, een pot nat. Weg da mit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.
twitter:volkskrant twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:43:03Live: Politie Berlijn: 'vrachtwagen reed zigzaggend over kerstmarkt'; verdachte is gepakt, bijrijder dood https://t.co/eYv8XWuLBP reageer retweet
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:41:28Wir brauchen vor Ort alle Rettungswege. Bitte kommen Sie nicht zum #Breitscheidplatz. Bitte halten Sie die Straßen für uns frei. #danke. reageer retweet
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:37:28Wir arbeiten auf Hochtouren. Bitte twittern Sie uns nur mit @PolizeiBerlin_E an, wenn Sie wichtige Infos haben.#Breitscheidplatz#danke reageer retweet
In beide kampen is een breed draagvlak voor de radicale politieke islam.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef skysherrif het volgende:
Ik zat te denken
2 mensen uit de cabine duidt toch juist minder op een ongeluk?
Dan waren ze dus beide niet aan het opletten/dronken/slapen oid.
Niemand die terreurdaad bevestigt. Ben je wel helemaal lekker meteen te spreken over islam en terreurquote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?
Die van u? Dat lijkt me vrij logisch... de standaard politiek incorrecte GeenStijl/Jan Roos mengelmoes van oppervlakkige maar rotsvast aanwezige 'politieke betrokkenheid', die zich uit in ranzige xenofobie verpakt in oorlogszuchtige taal en een hang naar een goeie stevige oorlog tegen alles wat Mohammed heet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat is mijn gedachtegoed dan?
Ik doe ook een linksmensch truukje. Nergens antwoord op geven maar alleen maar irrelevante vragen stellen of te vertragen, te omzeilen en af te winken van het daadwerkelijke probleem. En de vraag 100x herhalen omdat dat de cirkel rond maakt
Je moet onderweg toch een beetje kunnen ouwehoeren enzoquote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?
Leg me dat eens uit.
Die zijn er ook al veelvuldig, trouwens. Omdat ze zich hier niet meer gewenst voelen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:40 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is buigen om een burgeroorlog te voorkomen. Dat maakt je chantabel en zwak.
Ik wens zeker geen burgeroorlog maar ik vrees hem ook niet. Diegene die hem zouden moeten vrezen zijn de anti westerse krachten in Europa. Overigens geloof ik niet dat die burgeroorlog er ooit komt. Mochten bepaalde groepen zover tegenover elkaar komen te staan en hun verblijf hier bijna onmogelijk wordt dan kiezen de meeste toch eieren voor hun geld en gaan weer terug naar hun vaderland. Waarom voor een oorlog in Europa kiezen met alle ellende van dien terwijl je gewoon terug kan naar bv Marokko en daar je leven verder leiden.
Heb je iemand om tegen te lullen als je richting de kerstmarkt gaat.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
Iedereen zit te wachten op nuance. Dat is toch echt wat een samenleving staande houdt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op jouw "nuance" direct na zo'n onmenselijke aanslag. Ben je eigenlijk wel helemaal lekker in je bovenkamer?
Daarnaast is één van de problemen dat veel moslims die nuance niet hebben of uitspreken. Ook de 'gematigden' niet. Dan zeggen ze dat ze zich niet aangesproken voelen als moslim. Zij wel blijkbaar.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
voor de gezelligheidquote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef Zolderkamer het volgende:
Verdachte is niet om de hoek aangehouden (eindje uit de buurt), geen nieuws over hoe ie aangehouden of gevonden is..
quote:Ein Polizeisprecher vor Ort sagte der Berliner Morgenpost, dass zwei Menschen in dem Lkw gesessen hätten. Nachdem der Lastwagen gehalten habe, seien beide aus dem Wagen gesprungen. Der eine sei in Richtung Tiergarten geflohen. Dort sei an der Siegessäule inzwischen eine verdächtige Person festgenommen worden. Ob es sich dabei um den Fahrer handelt, ist noch unklar.
quote:Die Polizei bestätigt, dass ein Insasse, vermutlich der Fahrer festgenommen wurde. Ein zweiter Insasse des Lkw sei am Unfallort verstorben.
Ben jij dom? Zo kom je wel over.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef BoneThugss het volgende:
Haha, het gaat hier over moslims. Is zegt dat ze 'echte moslims' zijn. En dan voelt iemand zich hier aangesproken.
Zodat de een nog verder kan sturen als de ander daar niet meer toe in staat is, zo maar een gedachte.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet onderweg toch een beetje kunnen ouwehoeren enzo
Duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb je iemand om tegen te lullen als je richting de kerstmarkt gaat.
Nee, de kaboutertjes hebben het gedaan. Nou goed.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niemand die terreurdaad bevestigt. Ben je wel helemaal lekker meteen te spreken over islam en terreur
Misschien waren er vervolgplannen waar 2 mensen voor nodig zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
Lijkt me een vrij goede strategie om zoveel mogelijk slachtoffers te maken. Derhalve zijn het geen idioten als dat hun doel was.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zigzaggend, dat was in Nice ook het geval. Stel idioten.
laat gaan joh.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij dom? Zo kom je wel over.
En er is een grote groep moslims die extremisme vergoelijken zodra het slachtoffer iets 'naars' over de islam/profeet heeft gezegd over geschreven. Daarnaast is er nog een veel grotere groep die onze waarden verwerpt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er word nog steeds op live tv gezegd dat er niet duidelijk is of het al dan niet om een aanslag gaatquote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op nuance. Dat is toch echt wat een samenleving staande houdt.
Dat weet ik ook niet. Enige rede die ik zo zou kunnen betekenen dat zo'n aanslag wellicht makkelijker te plegen is als men elkaar steunt in deze actie.quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
Ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef MagicIsland1 het volgende:
Mensen die zo aan het hopen zijn dat het een Pool/Christen is![]()
Normaal gesproken is de kans wel >90% zeker dat dit een Moslim extremist is.
Jezelf voor de gek proberen te houden/valse hoop proberen te geven is ook nergens voor nodig.
Toch knap dat je er zo ontzettend naast kunt zitten. Alle moeite voor niets.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die van u? Dat lijkt me vrij logisch... de standaard politiek incorrecte GeenStijl/Jan Roos mengelmoes van oppervlakkige maar rotsvast aanwezige 'politieke betrokkenheid', die zich uit in ranzige xenofobie verpakt in oorlogszuchtige taal en een hang naar een goeie stevige oorlog tegen alles wat Mohammed heet.
Compleet met een wereldbeeld gedomineerd door gutmenschen en hun morele superioriteit, die voor het gemak links worden genoemd omdat de messias Pim Fortuyn ooit iets zei over een kerk of zo. Verder heb je geen enkel benul van rechts en links, ga je ervan uit dat de PVV het land gaat redden zonder dat je je ook maar enige tijd hebt verdiept in het stemgedrag van de PVV waaruit blijkt dat deze partij voor Henk en Ingrid vooral een veredelde VVD is die het de gewone man alleen maar moeilijker heeft gemaakt en gaat maken.
Desalniettemin is de Islam het grootste probleem, en de knuffelende PvdA Gestapo die de arme blanke man monddood wil maken, omdat deze niet 'n(kker' mag zeggen wanneer 'ie daar zin in heeft.
Zoiets?
Komt er aanquote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Yo, kan iemand de OP weer opengooien? Zo kan ik er geen updates inzetten..
Ik zou het eerder formuleren als een verschil tussen de islamiet en de islamiet die daadwerkelijk aanslagen pleegt. Dat 'extremisme'-riedeltje is afkomstig van mensen die denken dat radicaal gedachtegoed zeldzaam is binnen de islamitische gemeenschap.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Si.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Yo, kan iemand de OP weer opengooien? Zo kan ik er geen updates inzetten..
Als het de moslims niet zijn, dan kunnen het verder alleen maar de kaboutertjes zijn geweest, inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, de kaboutertjes hebben het gedaan. Nou goed.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.
Dan denk ik dat het een moslim was. Die praten altijd graag met andere moslims.
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En er is een grote groep moslims die extremisme vergoelijken zodra het slachtoffer iets 'naars' over de islam/profeet heeft gezegd over geschreven. Daarnaast is er nog een veel grotere groep die onze waarden verwerpt.
Daar baal je ook van dan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Zolderkamer het volgende:
Mogelijk is de vrachtwagen uitgeleend geweest..
Maar jij en ik weten dat ik er helemaal niet naast zit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Toch knap dat je er zo ontzettend naast kunt zitten. Alle moeite voor niets.
Sjieke tekening. Waar is die van?quote:
Mohammed is een pedofiel, vriendjes?quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.²
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zou een Pool dan een aanslag plegen?
Het zal toch wel een stuk schelen als die kanker die religie heet is vernietigd, daarna kijken we wel verder.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan is er vrede op aarde denk je? Is het niet religie, dan is het wel ideologie.
Scientology bewijst wel dat religie in elke vorm opnieuw kan ontstaan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat mensen ook denken dat religie over 50 jaar niet meer bestaat..
Religie zal altijd blijven bestaan, in wat voor vorm dan ook
Het gaat over moslims, jij bent er 1. En je voelt je gelijk aangesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij dom? Zo kom je wel over.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.²
Kut Polen die hun spullen verhuren aan haatbaardenquote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar baal je ook van dan.
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen slordig met mijn uitgeleende spullen omgaan.
Valt in het niet bij het werk van wijlen Don Lawrence.quote:
man man man, respectloos figuur.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mohammed is een pedofiel, vriendjes?
Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leg me dat eens uit.
Denk dat heel veel 'incidenten' voorkomen kunnen worden door een wereldwijde ban op Wahabisme.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan is er vrede op aarde denk je? Is het niet religie, dan is het wel ideologie.
Tuurlijk. Weer een van de punten: het zelf invullen zoals het je het beste uitkomt. Chapeau! Je hebt zojuist je eigen onkunde laten zienquote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar jij en ik weten dat ik er helemaal niet naast zit.
fuck die mafklapper, bovendien is hij dood en tenzij je weet waar de botjes liggen kunnen we er moeilijk nog aankomen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gohh wat gék nou.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het gaat over moslims, jij bent er 1. En je voelt je gelijk aangesproken.
Doet ze dat dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een 'goede' moslim, dan keur je dit toch af en associeer je jezelf niet met dit soort figuren?
Mwuah in de goeie ouwe tijd van de islam bracht het een boel voort, wiskunde, geneeskunde, astronomie etc.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
Als ik een jihadist was geweest had ik overigens wel de moeite genomen een IS-kenteken op de vrachtwagen te plakken. Misschien een symbool met graffiti op de zijkant. Maar ja, islam onderdrukt creativiteit.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.
Ooowwwhhhhh. Dank je.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.
Religie is niet het probleem, dat is de mens.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Het zal toch wel een stuk schelen als die kanker die religie heet is vernietigd, daarna kijken we wel verder.
En nu opnieuw weten we allebei hoe de vork echt in de steel zit. Je hebt écht geen idee wat de politiek betreft en papegaait een beetje GeenStijl en andere blogjes na.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weer een van de punten: het zelf invullen zoals het je het beste uitkomt. Chapeau! Je hebt zojuist je eigen onkunde laten zien![]()
Je hebt jezelf inmiddels zo erg gediskwalificeerd zodat ik het niet meer hoef te doen.
Dat zou wel verklaren waarom ze al zo snel weten wie de bestuurder en wie de bijrijder was.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)
Nee dus:quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)
quote:Der zweite Insasse wurde vor Ort von Einsatzkräften der Polizei und Feuerwehr überwältigt. Er soll inzwischen gestorben sein.
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderenquote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
Hier wordt krachtig opgetreden, mijn complimenten aan de mods
Dat vind Saudi-Arabië niet leuk en aangezien we hun olie willen knijpen we graag een oogje toequote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk dat heel veel 'incidenten' voorkomen kunnen worden door een wereldwijde ban op Wahabisme.
waarom moet ik dat per se benadrukken ffs?quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een 'goede' moslim, dan keur je dit toch af en associeer je jezelf niet met dit soort figuren?
in hele gestoorde vormen inderdaadquote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scientology bewijst wel dat religie in elke vorm opnieuw kan ontstaan.
Mooie tekening. Zou die al hebben liggen wachten op zo'n gebeurtenis of heeft iemand super snel getekend..vraag ik me af.quote:
Dan is de auto wellicht gejat, ja. Dus dan heeft het feit dat het een Poolse wagen was ook geen betekenis meer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Perrin het volgende:
De dode man schijnt in de slaapcabine gevonden te zijn.. ik vermoed de oorspronkelijke chauffeur dan?
Op de Poolse tv is door de eigenaar blijkbaar aangegeven dat men het contact met de rijder vanmiddag is verloren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Perrin het volgende:
De dode man schijnt in de slaapcabine gevonden te zijn.. ik vermoed de oorspronkelijke chauffeur dan?
De mens, die religie heeft verzonnen, ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Religie is niet het probleem, dat is de mens.
Heb jij nu echt zo plank voor je kop? Je hebt echt geen inhoud hè? Triest.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu opnieuw weten we allebei hoe de vork echt in de steel zit. Je hebt écht geen idee wat de politiek betreft en papegaait een beetje GeenStijl en andere blogjes na.
quote:
De Islam is niet 1 geloof ofzo. Je hebt allerlei stromingen. Als zij bij de goede 'stroming' hoort. Waarom voel je je dan aangesproken?quote:
Ik hoorde op het duitse nieuws dat de vrachtwagen gehuurd is van een Pools bedrijf. Maar hoe recent dat is gebeurd weet ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is de auto wellicht gejat, ja. Dus dan heeft het feit dat het een Poolse wagen was ook geen betekenis meer.
Ach, het is niet alsof we deze reacties nog nooit hebben gelezen. Hetzelfde riedeltje wat we steeds weer lezenquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderen
Je verward FOK! met twitter..quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderen
grofweg 90% is soeniet 10% sjiiet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
De Islam is niet 1 geloof ofzo. Je hebt allerlei stromingen. Als zij bij de goede 'stroming' hoort. Waarom voel je je dan aangesproken?
Is dat zo? Ik heb 3 weken rondgereisd in Polen tot aan de Russische grens en ben welgeteld 1 vreemdeling tegengekomen en die stapte in Auschwitz uit een buitenlandse toeristenbus.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Overigens kende ik een pools islamitisch meisje. Een strenge ook.
Guns don't kill people. People kill people.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever banden met Iran en Rusland aanhalen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat vind Saudi-Arabië niet leuk en aangezien we hun olie willen knijpen we graag een oogje toe
nog niets over gehoord verder, getuigen spraken wel van een man met oosteuropees uiterlijk zei cnn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al wat bekend over de afkomst van de dader?
watquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mooie tekening. Zou die al hebben liggen wachten op zo'n gebeurtenis of heeft iemand super snel getekend..vraag ik me af.
Wel heel zielig als hij er niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op de Poolse tv is door de eigenaar blijkbaar aangegeven dat men het contact met de rijder vanmiddag is verloren.
En niet indirect?quote:
Gestolen Poolse vrachtwagen?twitter:consejeroPL twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:35:42@MisterQuadruple The company owner for @tvn24 now live: "My truck. Not my driver." reageer retweet
Lekker makkelijk bagataliseren zo. Dat verreweg de meeste recente aanslagen uit islamitische hoek komen is louter toeval.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de mens het probleemquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Pek het volgende:
[..]
De mens, die religie heeft verzonnen, ja.
Je begrijpt me echt verkeerd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom moet ik dat per se benadrukken ffs?
ach dat kan van alles zijn dusquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nog niets over gehoord verder, getuigen spraken wel van een man met oosteuropees uiterlijk zei cnn.
Dat zat al wel redelijk in de Arabische cultuur van toen ja. Op zich verbied de islam onderzoek e.d. niet, maar door het absolutistische (Alle wegen leiden tot Allah) stagneert de behoefte aan creativiteit, intellectualisme, etc natuurlijk. Er is ook een kanteling geweest in de houding tov wetenschap/literatuur. Ben even de naam van de daarvoor verantwoordelijke islamitische wijsgeer kwijt. Sindsdien is het in elk geval echt berg afwaarts gegaan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah in de goeie ouwe tijd van de islam bracht het een boel voort, wiskunde, geneeskunde, astronomie etc.
Of is dat meer Arabische cultuur in het algemeen.
Manquote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al wat bekend over de afkomst van de dader?
Laten we het met zn allen hopen. Mutti "The Destroyer of Europe" Merkel heeft bloed aan haar handen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef vigen98 het volgende:
Politiek is dit een doodvonnis voor Merkel![]()
Dat nieuws is dan best snel gegaan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op de Poolse tv is door de eigenaar blijkbaar aangegeven dat men het contact met de rijder vanmiddag is verloren.
Ja uh exact. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Pek het volgende:
[..]
De mens, die religie heeft verzonnen, ja.
Niet helemaal waar. Religie is bijzonder gevaarlijk omdat iedere gek er zijn eigen draai aan kan geven. Dus ook al hebben veel mensen steun van een geloof, rationeel gezien is de mensheid beter af zonder al die sprookjesquote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Der Lkw fuhr die Kantstraße entlang und fuhr in Höhe der Einmündung zur Budapester Straße auf den Weihnachtsmarkt. Dort legte er eine Strecke von 50 bis 80 Metern zurück. Der Lkw kam schließlich auf der Budapester Straße zu stehen.
Nou, dan benadruk je dat toch lekker niet? Weten we meteen aan welke kant je écht staat, aangezien dit soort onmenselijke aanslagen keer op keer uit naam van jouw "religie" gepleegd worden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom moet ik dat per se benadrukken ffs?
klopt.Alleen vind ik dat je door posts te verwijderen de touwtjes overneemt van de users.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, het is niet alsof we deze reacties nog nooit hebben gelezen. Hetzelfde riedeltje wat we steeds weer lezen
Ja, tenzij die moslimterrorist toch alcohol dronk.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen we de invloed van alcohol uitsluiten?²
Ik heb je net uitgelegd hoe de PVV, jeweetwel, van Henk en Ingrid, in wezen een neoliberale VVD light is die werkelijk niets voor Henk en Ingrid gaat betekenen maar wel van hun onvrede profiteert.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Heb jij nu echt zo plank voor je kop? Je hebt echt geen inhoud hè? Triest.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb plannen om daar de jaarwisseling door te brengen, hotel en alles al geboekt.
Ik zet 'm even op Facebook.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Voetbal Inside heeft ook gereageerd.
[ afbeelding ]
Dan is het nog steeds de mensquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Religie is bijzonder gevaarlijk omdat iedere gek er zijn eigen draai aan kan geven. Dus ook al hebben veel mensen steun van een geloof, rationeel gezien is de mensheid beter af zonder al die sprookjes
't komt amper tot nooit voor dat aanslagen op dezelfde plek in korte tijd voorkomen, dus wees gerust.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb plannen om daar de jaarwisseling door te brengen, hotel en alles al geboekt.
Nu komt het dichtbijquote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Denk hetquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
echt hequote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker makkelijk bagataliseren zo. Dat verreweg de meeste recente aanslagen uit islamitische hoek komen is louter toeval.
Idd, wat zijn sommige mensen toch grenzeloos naïefquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker makkelijk bagataliseren zo. Dat verreweg de meeste recente aanslagen uit islamitische hoek komen is louter toeval.
Klopt. Religie maakt wel voor een extra motivator, in de verkeerde handen. Net zoals wapens.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Guns don't kill people. People kill people.
Ze is nog steeds populair in Duitsland alleen dat is wel erg aan het afzakken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Laten we het met zn allen hopen. Mutti "The Destroyer of Europe" Merkel heeft bloed aan haar handen.
Deze woonde in Amsterdam en ging een relatie aan met een Pakistaan. Van de ene op de andere dag mocht er geen lege wijnfles meer in de keuken staan, droeg ze een hoofddoek, etcquote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb 3 weken rondgereisd in Polen tot aan de Russische grens en ben welgeteld 1 vreemdeling tegengekomen en die stapte in Auschwitz uit een buitenlandse toeristenbus.
Kan of mag hij niks zeggen ?quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Tv: minister binnenlandse zaken kan ook nog niets bevestigen.. heeft wel alle verbindingen ook met landelijke politie..
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je begrijpt me echt verkeerd.
Als ik zou geloven in het Christendom en het gaat over 'christenen', dan hoef ik me toch niet te verantwoorden.
Je erkent dat religie door de mens is verzonnen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja uh exact. Dat is mijn punt.
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Religie is bijzonder gevaarlijk omdat iedere gek er zijn eigen draai aan kan geven. Dus ook al hebben veel mensen steun van een geloof, rationeel gezien is de mensheid beter af zonder al die sprookjes
Zijn noot meegegaan met de maatschappelijke ontwikkelingen. Islam en de meeste moslims. Wordt steeds erger. Indonesië wordt ook steeds extremerquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zat al wel redelijk in de Arabische cultuur van toen ja. Op zich verbied de islam onderzoek e.d. niet, maar door het absolutistische (Alle wegen leiden tot Allah) stagneert de behoefte aan creativiteit, intellectualisme, etc natuurlijk. Er is ook een kanteling geweest in de houding tov wetenschap/literatuur. Ben even de naam van de daarvoor verantwoordelijke islamitische wijsgeer kwijt. Sindsdien is het in elk geval echt berg afwaarts gegaan.
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Wat zou het nut van het leven moeten zijn dan? en als er wel wat ná is, wat is het nut daarvan dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?
Godverdomme, dat gaan we hier ook nog krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...
Ja maar dat boeit toch niet!quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.
En dat is slechts een momentopname. Kijk eens terug in de tijd.
Geen idee. Denk er niet teveel over na en geniet van iedere dag zou ik zeggenquote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?
Je hebt meer kans om dood te gaan door een punaise dan door een aanslag.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
je realiseerd je toch wel dat je met tokkies en pvvers te maken hebt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.
Nee, ik voel mij geen Nederlander meer dankzij dit soort types, maar doen alsof moslims dit even goed keurenFantastisch jongens, wat een genot dat er 9 doden zijn.
twitter:WashTimes twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:42:56UPDATE ... #ISIS takes credit for fatal truck attack on #Berlin Christmas market - https://t.co/6G23PZnm3B - @washtimes reageer retweet
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogjequote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgelegd hoe de PVV, jeweetwel, van Henk en Ingrid, in wezen een neoliberale VVD light is die werkelijk niets voor Henk en Ingrid gaat betekenen maar wel van hun onvrede profiteert.
Dat komt omdat types als jij met 'links' strooien alsof het een ziekte is, terwijl het dankzij rechts beleid thans zo is dat Henk en Ingrid minder sociale zekerheden hebben, duurdere zorg en een flexibele arbeidsmarkt. Allemaal zegeningen van rechts. En daar gaat de PVV nog een scheppie bovenop doen.
Ondertussen blèren types als jij over 'links' en 'gutmenschen' zonder enig idee te hebben waar het echt over gaat.
Ah zo eentje. Say no morequote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Deze woonde in Amsterdam en ging een relatie aan met een Pakistaan. Van de ene op de andere dag mocht er geen lege wijnfles meer in de keuken staan, droeg ze een hoofddoek, etc
Kan nog niets zeggen... er is nog niets bekend..quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan of mag hij niks zeggen ?
Heb niet het idee dat je je erg kritisch opstelt ten opzichte van de islam.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
twitter:TheSun twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:54:12ISIS has claimed responsibility for the attack in #Berlin, according to sources https://t.co/TmNW6qhFgL https://t.co/qqULSFUryI reageer retweet
Als je het zo stelt heb ik liever geen van beide in een samenleving.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Religie maakt wel voor een extra motivator, in de verkeerde handen. Net zoals wapens.
Ja en dat bevestigt alleen maar dat er een structureel probleem met de islam en de islamitische cultuur is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat is slechts een momentopname. Kijk eens terug in de tijd.
Plus als ze tijdens de jaarwisseling nog een aanslag willen plannen dan zullen ze waarschijnlijk een andere stad uitzieken (of de aanslag uitstellen).quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.
Nee, ik voel mij geen Nederlander meer dankzij dit soort types, maar doen alsof moslims dit even goed keurenFantastisch jongens, wat een genot dat er 9 doden zijn.
achterlijken die denken dat alle nederlanders zo over alle moslims denkenquote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:56:20Der Beifahrer des LKW, der am #Breitscheidplatz in den Weihnachtsmarkt gefahren ist, verstarb vor Ort. reageer retweet
Hoe de fuck is dat relevant? Maakt dat het somehow voor niet-Moslims minder erg als ze slachtoffer zijn van Moslim terrorisme?quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
je realiseerd je toch wel dat je met tokkies en pvvers te maken hebt.
Laat gewoon gaan.
Ik heb het niet over JOU, ik heb het over de hele middenklasse. Typisch dat die voor jou gewoon kunnen doodvallen, zolang je maar op de Islam kunt schelden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogje
Je hebt gewoon écht totaal geen idee en je roept maar wat. Je herhaalt je punten tot in den treure zonder rekening te houden met je 'publiek'.
Je bent weer bezig met af te dwalen naar een punt wat jou beter uitkomt.
Dat zeiden die mensen die vandaag een Berlijnse kerstmarkt gingen bezoeken ook..quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je hebt meer kans om dood te gaan door een punaise dan door een aanslag.
De financieel onafhankelijke pistolentrekker en moslimslachterquote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogje
Je hebt gewoon écht totaal geen idee en je roept maar wat. Je herhaalt je punten tot in den treure zonder rekening te houden met je 'publiek'.
het is niet mijn schuld als christen dat 99% van de aanslagen Islamitisch zijnquote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je je erg kritisch opstelt ten opzichte van de islam.
Dat is het ding met de islam en de fundamentele interpretatie ervan, het kan, afhankelijk van context en generatie, zo opkomen, op zowel individueel als maatschappelijk niveau.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn noot meegegaan met de maatschappelijke ontwikkelingen. Islam en de meeste moslims. Wordt steeds erger. Indonesië wordt ook steeds extremer.
bullshit wijsneusquote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik vind niet dat 'normale' moslims zich perse publiekelijk moeten uitspreken. Dat je hetzelfde geloof deelt maakt geen bal uit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dr zijn best wel veel domme PVV stemmer die niet denkend zitten te kletsen uit hun nek over een volk/religie/ras.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
achterlijken die denken dat alle nederlanders zo over alle moslims denken
Snap je m?
Bij een beetje moslim wel.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Exact.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.
Iemand moet zich Nederlander voelen om in Nederland te wonen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.
Sorry dude. Je assimilatie pogingen hebben niet gewerkt. Daarnaast zit ik hier prima.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Broer woont ook in berlijn.. durf te wedden dat ie er nog niets van meegekregen heeft..quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Plus als ze tijdens de jaarwisseling nog een aanslag willen plannen dan zullen ze waarschijnlijk een andere stad uitzieken (of de aanslag uitstellen).
Dat doe ik nergens?quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.
quote:21.58 - De politie bevestigt dat de bijrijder ter plaatse is overleden. Wat er precies met hem is gebeurd blijft onduidelijk.
Leven in het paradijs.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zou het nut van het leven moeten zijn dan? en als er wel wat ná is, wat is het nut daarvan dan?
twitter:Joopjadieja twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:00:47'Co-driver died' at the scene https://t.co/clkYFjDbkl via @BBCNews reageer retweet
Cactus is haar gevoel voor dramatiek gelukkig nog niet verlorenquote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeiden die mensen die vandaag een Berlijnse kerstmarkt gingen bezoeken ook..
Wat is dit voor een opmerking in een topic over een zojuist gepleegde aanslag.
Niet in B.V. multikul NL, nee. In de Nederlandse staat van vrijheid en blijheid, jazeker wel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand moet zich Nederlander voelen om in Nederland te wonen?![]()
Nog een blikkie, Henk?
Het is niet alsof alle oorlogen uit het verleden (en dat waren er nogal wat) religieus georiënteerd waren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wehrmachtquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, tijd om de Bundeswehr uit het stof te halen
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.
Ik hoop dat je jezelf erg grappig vindt.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Man ik heb ook een kerstboom.. Komt wel dichtbij dit..
IS claimt wel heel erg veel. Dus dat zegt op dit moment nog niksquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
Ik hoopte niks, ik wachtte slechts af.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
Zo alle mensen die hoopten dat het een Pool of dronken bestuurder zou zijn kunnen weer naar een ander topic nu ISIS de aanslag heeft opgeëist![]()
.
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS claimt elke scheet wanneer hen dat uitkomt. Zegt helemaal niets.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
Zo alle mensen die hoopten dat het een Pool of dronken bestuurder zou zijn kunnen weer naar een ander topic nu ISIS de aanslag heeft opgeëist![]()
.
en er zijn best veel moslims die vinden dat alle niet moslims of zelfs moslims doe de koran anders interpreteren dood moeten. Achterlijken heb je overal en in elke vorm. Sommigen zijn alleen stukken beter georganiseerd en hebben het gevoel dat ze mogen moorden voor het grotere goed, en dan begint het echt eng te worden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dr zijn best wel veel domme PVV stemmer die niet denkend zitten te kletsen uit hun nek over een volk/religie/ras.
Je had het over mij in al je posts. Maar draai maar weer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over JOU, ik heb het over de hele middenklasse. Typisch dat die voor jou gewoon kunnen doodvallen, zolang je maar op de Islam kunt schelden.
Hypocriet.
Die eisen toch alles op? het liefst nog voor het gebeurt is?quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
.
Belgie aan de andere hand...hoe zit het met die situatie eigenlijk?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.
Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.
Wat een kneus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
AFD-politicus geeft Merkel de schuld:twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.
Oe ja, laten we daar nu zorgen over gaan makenquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Duitse neo-nazi's zullen wel weer wat gaan flikken nu.
Ik voel mij ook geen Nederlander, maar een Fin. Het is hier prima te doen, op politiek geneuzel na. Moet ik ook weg?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
een protestactie itt een terroristische aanslag?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Duitse neo-nazi's zullen wel weer wat gaan flikken nu.
Bron?quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet in B.V. multikul NL, nee. In de Nederlandse staat van vrijheid en blijheid, jazeker wel.
Het is allemaal zo oneerlijk. Ik eis een excuses van ISISquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer krijgen wij nou eens een aanslag? Worden steeds maar overgeslagen gvd
Die gaat (bijna letterlijk) over lijken zeg. Over politiek opportunisme gesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
AFD-politicus geeft Merkel de schuld:twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer krijgen wij nou eens een aanslag? Worden steeds maar overgeslagen gvd
Zeker.. een betere wereld begint bij jezelf..quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf erg grappig vindt.
Nog een keer... het ging over het politieke bestel en de invulling van rechts en links... jij strooit met de term links, geeft niet aan wat dat dan zou betekenen, maar koppelt er wel alle ellende in Nederland aan. DAAR gaat het over. JIJ gebruikt termen zonder door te hebben wat ze betekenen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je had het over mij in al je posts. Maar draai maar weer.
Dat jij dat hypocriet vind, prima jochie!
Nu, ja. En nog heeft het geen zin om daar de hele religie op af te rekenen (waarbinnen tig stromingen en interpretaties zijn).quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is niet mijn schuld als christen dat 99% van de aanslagen Islamitisch zijn
Jij moet gwn niet zulke domme vragen stellen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.
Beide mogelijk, maar ook nog onbekend.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is die chauffeur die nu bijrijder is ontvoerd dan? En waardoor is gij overleden?
Klopt.. het communisme en allerhande fijne ideologieën hebben ook hun steentje bijgedragen. Uiteindelijk is het gewoon de menselijke natuur die verrot isquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet alsof alle oorlogen uit het verleden (en dat waren er nogal wat) religieus georiënteerd waren.
Zal niet lang duren vrees ik...quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?
mee eensquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IS claimt wel heel erg veel. Dus dat zegt op dit moment nog niks
excuus als deze posting van mij veel te ver gaat
Er liep wel beveiligingquote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.
Degene die al die terroristen binnenhalen zijn mede verantwoordelijk en moeten voor hun daden de rechtbank in. Merkel dus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die gaat (bijna letterlijk) over lijken zeg. Over politiek opportunisme gesproken.
ik neem aan dat die al extra beveiligd waren aangezien isis eerser gemeldt heeft deze markten te willen gebruiken voor een aanslag.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.
JIJ doet aannames.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een keer... het ging over het politieke bestel en de invulling van rechts en links... jij strooit met de term links, geeft niet aan wat dat dan zou betekenen, maar koppelt er wel alle ellende in Nederland aan. DAAR gaat het over. JIJ gebruikt termen zonder door te hebben wat ze betekenen.
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.
NL neemt geen duidelijk standpunt over bepaalde zaken. Misschien daarom?quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?
De religie (en culturele achtergrond) buiten beschouwing laten is inderdaad wegkijken ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu, ja. En nog heeft het geen zin om daar de hele religie op af te rekenen (waarbinnen tig stromingen en interpretaties zijn).
Goed, dit zal wel weer wegkijken zijn.![]()
Omdat er zonder broederschap geen van beide is. Dan leef je in continue (mentaal) conflict met je eigen omgeving. Ongezond en leid af van datgene waarop gefocust moet worden om de maatschappij vrij en blij te houden. In b.v. Nederland gaat het alleen om de groei van het BNP - alle menselijke zaken zijn daarin niet relevant.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.
Ontkenning in 3 2 1quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Hoezo?quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Rutte beslist weer voor het hele volk
Anti-semiet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zeker.. een betere wereld begint bij jezelf..
Wauw.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Want de gemiddelde moslim in NL heeft zoveel met het kalifaat denk je?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja en dat bevestigt alleen maar dat er een structureel probleem met de islam en de islamitische cultuur is.
Jij doet aannames dat ik niet weet wat links of rechts is. Ik ben niet zo'n draaier.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, dus links heeft er nu weer niets mee te maken?
twitter:F_Retman twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:51:31@MarQs__ 3/3 wife tried to call the driver at 4p.m. to no avail. (truck was waiting to be unloaded) Looks like truck was hijacked... reageer retweet
twitter:F_Retman twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:47:50@MarQs__ firm owner says on TVN24 that they lost contact with the driver (his cousin)in the afternoon,on 12 he said that the area was unsafe reageer retweet
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want de gemiddelde moslim in NL heeft zoveel met het kalifaat denk je?
Dat blijkt ook wel ja...quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij doet aannames dat ik niet weet wat links of rechts is.
IS, toch?quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef wickedmen het volgende:
Dus zijn we er al over uit wie we de schuld gaan geven?
Ja, gedaan. Dat heeft verder niets met de achterlijkheid van je post te maken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De opkomst van IS, verdiep je erin zou ik zeggen.
Dit horen we al 15 jaar natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zal niet lang duren vrees ik...
Man man. Met je 'legend'.quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu doe je legend. Vind ik maar niks.²
Merkel blijkbaarquote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef wickedmen het volgende:
Dus zijn we er al over uit wie we de schuld gaan geven?
Ja, 't is mijn schuld wat er allemaal gebeurd is en daarom moet ik dood.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga toch heen, die zieke ideologie erachter vermoord net zo goed alle andersdenkenden.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De gemiddelde moslim is iemand die in de waarheid van de Koran gelooft toch?quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want de gemiddelde moslim in NL heeft zoveel met het kalifaat denk je?
Ja, dat heb ik aan mijzelf te danken? Jeetje...quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De opkomst van IS, verdiep je erin zou ik zeggen.
Dat zal ze leren.quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef Zolderkamer het volgende:
Op twitter is #prayforberlin al in volle gang..
Het is weer wachten wat hij nu te zeggen heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Rutte beslist weer voor het hele volk
Idioot. Gevaarlijke onware uitspraak.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut.
'ons' vooral zo letterlijk nemen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik aan mijzelf te danken? Jeetje...
Nog al ja. Sowieso alle religie.quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die heb een klap op zn kop gehad (ongeluk), die knul is niet meer helemaal lekker in zn bovenkamer, maar daar kan hij zelf ook niks aan doen, dus val hem er niet op aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef JanCees het volgende:
Dveniemand betichten van kleineren terwijl hij mij net een kinderneuker noemt
PRAAT nog wat aanslagen goed joh gek
Alles is het schuld van het westenquote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is IS opgekomen? Serieus. Waaruit is het onstaan? Vast niks met Bush te maken denk je?quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Idioot. Gevaarlijke onware uitspraak.
Duitse pers spreekt over twee daders. Bijrijder zou gestorven zijn nadat ie overmeesterd werd door politie en brandweer. (dat was althans de versie om 21:29)quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is die chauffeur die nu bijrijder is ontvoerd dan? En waardoor is gij overleden?
Girl pls. Deze mensem begrijpen niet dat het Westen heeft geholpen om IS zo groot te krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moslims er ook strijden tegen IS?
Er zou pas iets aan de hand zijn, als IS het niet meteen claimt!quote:Op maandag 19 december 2016 22:08 schreef skysherrif het volgende:
ik lees allemaal posts dat ISIS het claimed.
Heeft iemand hier een goede bron van.
Geen dailymail aub.
Hahaha, ga zo doorquote:Op maandag 19 december 2016 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is IS opgekomen? Serieus. Waaruit is het onstaan? Vast niks met Bush te maken denk je?
Ja wel een transparante he? Dan kan ie over mn foto heen..quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal ze leren.
Nu nog even een Duitse vlag posten op facebook en dan is het afwachten op de volgende aanslag.
Mwah, niet zoveel. Alleen de shiaquote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moslims er ook strijden tegen IS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |