Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)quote:Op maandag 19 december 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je bij zo'n aanslag iemand meenemen?
Leg me dat eens uit.
Denk dat heel veel 'incidenten' voorkomen kunnen worden door een wereldwijde ban op Wahabisme.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan is er vrede op aarde denk je? Is het niet religie, dan is het wel ideologie.
Tuurlijk. Weer een van de punten: het zelf invullen zoals het je het beste uitkomt. Chapeau! Je hebt zojuist je eigen onkunde laten zienquote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar jij en ik weten dat ik er helemaal niet naast zit.
fuck die mafklapper, bovendien is hij dood en tenzij je weet waar de botjes liggen kunnen we er moeilijk nog aankomen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.²
Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef hpeopjes het volgende:
Gohh wat gék nou.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het gaat over moslims, jij bent er 1. En je voelt je gelijk aangesproken.
Doet ze dat dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een 'goede' moslim, dan keur je dit toch af en associeer je jezelf niet met dit soort figuren?
Mwuah in de goeie ouwe tijd van de islam bracht het een boel voort, wiskunde, geneeskunde, astronomie etc.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef LelijKnap het volgende:
Als ik een jihadist was geweest had ik overigens wel de moeite genomen een IS-kenteken op de vrachtwagen te plakken. Misschien een symbool met graffiti op de zijkant. Maar ja, islam onderdrukt creativiteit.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.
Ooowwwhhhhh. Dank je.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.
Religie is niet het probleem, dat is de mens.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef Pek het volgende:
[..]
Het zal toch wel een stuk schelen als die kanker die religie heet is vernietigd, daarna kijken we wel verder.
En nu opnieuw weten we allebei hoe de vork echt in de steel zit. Je hebt écht geen idee wat de politiek betreft en papegaait een beetje GeenStijl en andere blogjes na.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Tuurlijk. Weer een van de punten: het zelf invullen zoals het je het beste uitkomt. Chapeau! Je hebt zojuist je eigen onkunde laten zien![]()
Je hebt jezelf inmiddels zo erg gediskwalificeerd zodat ik het niet meer hoef te doen.
Dat zou wel verklaren waarom ze al zo snel weten wie de bestuurder en wie de bijrijder was.quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)
Nee dus:quote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien heeft de dader de echte chauffeur doodgeschoten om zijn vrachtwagen te stelen. Dus dan zat er één dode Pool in (die ook slachtoffer is)
quote:Der zweite Insasse wurde vor Ort von Einsatzkräften der Polizei und Feuerwehr überwältigt. Er soll inzwischen gestorben sein.
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderenquote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef HPLC het volgende:
Hier wordt krachtig opgetreden, mijn complimenten aan de mods
Dat vind Saudi-Arabië niet leuk en aangezien we hun olie willen knijpen we graag een oogje toequote:Op maandag 19 december 2016 21:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk dat heel veel 'incidenten' voorkomen kunnen worden door een wereldwijde ban op Wahabisme.
waarom moet ik dat per se benadrukken ffs?quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een 'goede' moslim, dan keur je dit toch af en associeer je jezelf niet met dit soort figuren?
in hele gestoorde vormen inderdaadquote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Scientology bewijst wel dat religie in elke vorm opnieuw kan ontstaan.
Mooie tekening. Zou die al hebben liggen wachten op zo'n gebeurtenis of heeft iemand super snel getekend..vraag ik me af.quote:
Dan is de auto wellicht gejat, ja. Dus dan heeft het feit dat het een Poolse wagen was ook geen betekenis meer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Perrin het volgende:
De dode man schijnt in de slaapcabine gevonden te zijn.. ik vermoed de oorspronkelijke chauffeur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |