Si.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Yo, kan iemand de OP weer opengooien? Zo kan ik er geen updates inzetten..
Als het de moslims niet zijn, dan kunnen het verder alleen maar de kaboutertjes zijn geweest, inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nee, de kaboutertjes hebben het gedaan. Nou goed.
quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk.
Dan denk ik dat het een moslim was. Die praten altijd graag met andere moslims.
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En er is een grote groep moslims die extremisme vergoelijken zodra het slachtoffer iets 'naars' over de islam/profeet heeft gezegd over geschreven. Daarnaast is er nog een veel grotere groep die onze waarden verwerpt.
Daar baal je ook van dan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Zolderkamer het volgende:
Mogelijk is de vrachtwagen uitgeleend geweest..
Maar jij en ik weten dat ik er helemaal niet naast zit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Toch knap dat je er zo ontzettend naast kunt zitten. Alle moeite voor niets.
Sjieke tekening. Waar is die van?quote:
Mohammed is een pedofiel, vriendjes?quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.˛
Twee zaten in de cabine. Had er een moeten inzitten. Een iemand in de cabine gevonden, die was dood, een op de vlucht en we mogen misschien vermoeden dat dit de echte dader slash overvaller is en niet de Poolse chauffeur die waarschijnlijk dood is gevonden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:43 schreef tesssssssss het volgende:
Waarom zou een Pool dan een aanslag plegen?
Het zal toch wel een stuk schelen als die kanker die religie heet is vernietigd, daarna kijken we wel verder.quote:Op maandag 19 december 2016 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan is er vrede op aarde denk je? Is het niet religie, dan is het wel ideologie.
Scientology bewijst wel dat religie in elke vorm opnieuw kan ontstaan.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Dat mensen ook denken dat religie over 50 jaar niet meer bestaat..
Religie zal altijd blijven bestaan, in wat voor vorm dan ook
Het gaat over moslims, jij bent er 1. En je voelt je gelijk aangesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben jij dom? Zo kom je wel over.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet van onze profeet vrede zij met hem afblijven. Dan kunnen we écht wel fatsoenlijk met elkaar samenleven. Ben ik van overtuigd.˛
Kut Polen die hun spullen verhuren aan haatbaardenquote:Op maandag 19 december 2016 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar baal je ook van dan.
Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mensen slordig met mijn uitgeleende spullen omgaan.
Valt in het niet bij het werk van wijlen Don Lawrence.quote:
man man man, respectloos figuur.quote:Op maandag 19 december 2016 21:49 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mohammed is een pedofiel, vriendjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |