Je spreekt over moslims. Dus gaat het over mij.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou
Maar goed, als het de Polen zijn dan moet er even een nieuwe theorie worden bedacht
JIJ DURFT HET PROBLEEM GEWOON NIET TE BENOEMEN, VUIG LINKSMENSCHquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je spreekt over moslims. Dus gaat het over mij.
Nuance is eng, dat weet je toch. Het is ontzettend verkeerd om te denken 'jemig, als het een aanslag was dan is het wel een klootzak en een debiel die heel erg zwaar berecht moet worden', maar niet meteen Ahmed en alleman op één hoop te gooien. Beter gewoon alles wat anders is op één lijn zetten met een of andere vuige extremist, gewoon, om zeker te zijn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik lees online meer kritiek op de islam dan de nuance. Vandaar mijn nuance.
Nee, jij voelt je alleen aangesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lol. Christen gone wild.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Negeer zulke atheïst idioten gewoon. Ze zijn losers en falende SJW'ers. Ze zijn minder waard dan afval op straat.
Das haben sie güt geschafft!quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef 1299 het volgende:
Verdächtiger festgenommen, Beifahrer tot.
Chanantquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
Voetbal Inside heeft ook gereageerd.
[ afbeelding ]
Nee, ze heeft t over moslims en ik ben er 1.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, jij voelt je alleen aangesproken.
Jarenlang werd kritiek uiten stelselmatig onderdrukt en nog steeds komen we er nog niet altijd aan toe. De problemen moeten toch wel eerst bloot op de tafel komen te liggen alvorens we er collectief iets mee kunnen doen. Zolang 'bepaalde figuren' het gesprek van de weg af duwen door het over 'links vs 'rechts', 'tokkie', 'racist', et cetera, kan je andere het niet kwalijk nemen in herhaling te vallen met het uiten van kritiek. Wat dat betreft is jouw houding een verademing overigens.quote:Op maandag 19 december 2016 21:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf ook genoeg kritiek op de islam. Maar kritiek uiten is niet het antwoord op de problemen.
Zie hier het probleem.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik mag toch aannemen dat jij hier geen afstand van gaat doen aangezien dit niks met de islam te maken heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iets te snel?quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Er is een verschil tussen de islamiet en de islamitische extremist, een verschil die de meeste politieke partijen gelukkig nog wel zien.quote:Op maandag 19 december 2016 21:41 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Maar wel de eerste stap. Een stap die je in Nederland je vrijheid kan kosten. Een stap die de meeste politieke partijen niet durven.
NPO1 was al live, nu niet meer. #oplettenquote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef Razor21 het volgende:
https://twitter.com/steefl/status/810948211456311296
Een flinke aanslag in berlijn maar op npo1, 2 en 3 spoorloos, een muziekprogramma en een quiz. #faal #schandelijk #Berlijn #taaknpo
quote:Op maandag 19 december 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |