Deze woonde in Amsterdam en ging een relatie aan met een Pakistaan. Van de ene op de andere dag mocht er geen lege wijnfles meer in de keuken staan, droeg ze een hoofddoek, etcquote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb 3 weken rondgereisd in Polen tot aan de Russische grens en ben welgeteld 1 vreemdeling tegengekomen en die stapte in Auschwitz uit een buitenlandse toeristenbus.
Kan of mag hij niks zeggen ?quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
Tv: minister binnenlandse zaken kan ook nog niets bevestigen.. heeft wel alle verbindingen ook met landelijke politie..
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Lekker makkelijk bagataliseren zo. Dat verreweg de meeste recente aanslagen uit islamitische hoek komen is louter toeval.
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je begrijpt me echt verkeerd.
Als ik zou geloven in het Christendom en het gaat over 'christenen', dan hoef ik me toch niet te verantwoorden.
Je erkent dat religie door de mens is verzonnen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja uh exact. Dat is mijn punt.
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Religie is bijzonder gevaarlijk omdat iedere gek er zijn eigen draai aan kan geven. Dus ook al hebben veel mensen steun van een geloof, rationeel gezien is de mensheid beter af zonder al die sprookjes
Zijn noot meegegaan met de maatschappelijke ontwikkelingen. Islam en de meeste moslims. Wordt steeds erger. Indonesië wordt ook steeds extremerquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zat al wel redelijk in de Arabische cultuur van toen ja. Op zich verbied de islam onderzoek e.d. niet, maar door het absolutistische (Alle wegen leiden tot Allah) stagneert de behoefte aan creativiteit, intellectualisme, etc natuurlijk. Er is ook een kanteling geweest in de houding tov wetenschap/literatuur. Ben even de naam van de daarvoor verantwoordelijke islamitische wijsgeer kwijt. Sindsdien is het in elk geval echt berg afwaarts gegaan.
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb plannen om daar de jaarwisseling door te brengen, hotel en alles al geboekt.
Wat zou het nut van het leven moeten zijn dan? en als er wel wat ná is, wat is het nut daarvan dan?quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?
Godverdomme, dat gaan we hier ook nog krijgen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...
Ja maar dat boeit toch niet!quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.
En dat is slechts een momentopname. Kijk eens terug in de tijd.
Geen idee. Denk er niet teveel over na en geniet van iedere dag zou ik zeggenquote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar leven wij voor dan? Als er niets is wat is het nut van het leven?
Je hebt meer kans om dood te gaan door een punaise dan door een aanslag.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb plannen om daar de jaarwisseling door te brengen, hotel en alles al geboekt.
je realiseerd je toch wel dat je met tokkies en pvvers te maken hebt.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.
Nee, ik voel mij geen Nederlander meer dankzij dit soort types, maar doen alsof moslims dit even goed keurenFantastisch jongens, wat een genot dat er 9 doden zijn.
twitter:WashTimes twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:42:56UPDATE ... #ISIS takes credit for fatal truck attack on #Berlin Christmas market - https://t.co/6G23PZnm3B - @washtimes reageer retweet
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogjequote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb je net uitgelegd hoe de PVV, jeweetwel, van Henk en Ingrid, in wezen een neoliberale VVD light is die werkelijk niets voor Henk en Ingrid gaat betekenen maar wel van hun onvrede profiteert.
Dat komt omdat types als jij met 'links' strooien alsof het een ziekte is, terwijl het dankzij rechts beleid thans zo is dat Henk en Ingrid minder sociale zekerheden hebben, duurdere zorg en een flexibele arbeidsmarkt. Allemaal zegeningen van rechts. En daar gaat de PVV nog een scheppie bovenop doen.
Ondertussen blèren types als jij over 'links' en 'gutmenschen' zonder enig idee te hebben waar het echt over gaat.
Ah zo eentje. Say no morequote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Deze woonde in Amsterdam en ging een relatie aan met een Pakistaan. Van de ene op de andere dag mocht er geen lege wijnfles meer in de keuken staan, droeg ze een hoofddoek, etc
Kan nog niets zeggen... er is nog niets bekend..quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan of mag hij niks zeggen ?
Heb niet het idee dat je je erg kritisch opstelt ten opzichte van de islam.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef monkyyy het volgende:
twitter:TheSun twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:54:12ISIS has claimed responsibility for the attack in #Berlin, according to sources https://t.co/TmNW6qhFgL https://t.co/qqULSFUryI reageer retweet
Als je het zo stelt heb ik liever geen van beide in een samenleving.quote:Op maandag 19 december 2016 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Religie maakt wel voor een extra motivator, in de verkeerde handen. Net zoals wapens.
Ja en dat bevestigt alleen maar dat er een structureel probleem met de islam en de islamitische cultuur is.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.
En dat is slechts een momentopname. Kijk eens terug in de tijd.
Plus als ze tijdens de jaarwisseling nog een aanslag willen plannen dan zullen ze waarschijnlijk een andere stad uitzieken (of de aanslag uitstellen).quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Je weet niet hoe groot die stad is? Twee miljoen mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |