Op de Poolse tv is door de eigenaar blijkbaar aangegeven dat men het contact met de rijder vanmiddag is verloren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef Perrin het volgende:
De dode man schijnt in de slaapcabine gevonden te zijn.. ik vermoed de oorspronkelijke chauffeur dan?
De mens, die religie heeft verzonnen, ja.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Religie is niet het probleem, dat is de mens.
Heb jij nu echt zo plank voor je kop? Je hebt echt geen inhoud hè? Triest.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En nu opnieuw weten we allebei hoe de vork echt in de steel zit. Je hebt écht geen idee wat de politiek betreft en papegaait een beetje GeenStijl en andere blogjes na.
quote:
De Islam is niet 1 geloof ofzo. Je hebt allerlei stromingen. Als zij bij de goede 'stroming' hoort. Waarom voel je je dan aangesproken?quote:
Ik hoorde op het duitse nieuws dat de vrachtwagen gehuurd is van een Pools bedrijf. Maar hoe recent dat is gebeurd weet ik ook nietquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is de auto wellicht gejat, ja. Dus dan heeft het feit dat het een Poolse wagen was ook geen betekenis meer.
Ach, het is niet alsof we deze reacties nog nooit hebben gelezen. Hetzelfde riedeltje wat we steeds weer lezenquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderen
Je verward FOK! met twitter..quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja idd. Het vrije woord afschieten door posts te verwijderen
grofweg 90% is soeniet 10% sjiiet.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
De Islam is niet 1 geloof ofzo. Je hebt allerlei stromingen. Als zij bij de goede 'stroming' hoort. Waarom voel je je dan aangesproken?
Is dat zo? Ik heb 3 weken rondgereisd in Polen tot aan de Russische grens en ben welgeteld 1 vreemdeling tegengekomen en die stapte in Auschwitz uit een buitenlandse toeristenbus.quote:Op maandag 19 december 2016 21:46 schreef LelijKnap het volgende:
Overigens kende ik een pools islamitisch meisje. Een strenge ook.
Guns don't kill people. People kill people.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Liever banden met Iran en Rusland aanhalen.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat vind Saudi-Arabië niet leuk en aangezien we hun olie willen knijpen we graag een oogje toe
nog niets over gehoord verder, getuigen spraken wel van een man met oosteuropees uiterlijk zei cnn.quote:Op maandag 19 december 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al wat bekend over de afkomst van de dader?
watquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mooie tekening. Zou die al hebben liggen wachten op zo'n gebeurtenis of heeft iemand super snel getekend..vraag ik me af.
Wel heel zielig als hij er niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Op de Poolse tv is door de eigenaar blijkbaar aangegeven dat men het contact met de rijder vanmiddag is verloren.
En niet indirect?quote:
Gestolen Poolse vrachtwagen?twitter:consejeroPL twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:35:42@MisterQuadruple The company owner for @tvn24 now live: "My truck. Not my driver." reageer retweet
Lekker makkelijk bagataliseren zo. Dat verreweg de meeste recente aanslagen uit islamitische hoek komen is louter toeval.quote:Op maandag 19 december 2016 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan is nog steeds de mens het probleemquote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Pek het volgende:
[..]
De mens, die religie heeft verzonnen, ja.
Je begrijpt me echt verkeerd.quote:Op maandag 19 december 2016 21:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
waarom moet ik dat per se benadrukken ffs?
ach dat kan van alles zijn dusquote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nog niets over gehoord verder, getuigen spraken wel van een man met oosteuropees uiterlijk zei cnn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |