Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.
Nee, ik voel mij geen Nederlander meer dankzij dit soort types, maar doen alsof moslims dit even goed keurenFantastisch jongens, wat een genot dat er 9 doden zijn.
achterlijken die denken dat alle nederlanders zo over alle moslims denkenquote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel dus. Fuckers hier denken dat alle moslims issues hebben met integratie en niet moslims dood willen. Gtfo met dat gezeik.
Nee, ik voel mij geen Nederlander meer dankzij dit soort types, maar doen alsof moslims dit even goed keurenFantastisch jongens, wat een genot dat er 9 doden zijn.
twitter:PolizeiBerlin_E twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:56:20Der Beifahrer des LKW, der am #Breitscheidplatz in den Weihnachtsmarkt gefahren ist, verstarb vor Ort. reageer retweet
Hoe de fuck is dat relevant? Maakt dat het somehow voor niet-Moslims minder erg als ze slachtoffer zijn van Moslim terrorisme?quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
De meeste slachtoffers van terrorisme zijn nog altijd moslims zelf.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
je realiseerd je toch wel dat je met tokkies en pvvers te maken hebt.
Laat gewoon gaan.
Ik heb het niet over JOU, ik heb het over de hele middenklasse. Typisch dat die voor jou gewoon kunnen doodvallen, zolang je maar op de Islam kunt schelden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogje
Je hebt gewoon écht totaal geen idee en je roept maar wat. Je herhaalt je punten tot in den treure zonder rekening te houden met je 'publiek'.
Je bent weer bezig met af te dwalen naar een punt wat jou beter uitkomt.
Dat zeiden die mensen die vandaag een Berlijnse kerstmarkt gingen bezoeken ook..quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je hebt meer kans om dood te gaan door een punaise dan door een aanslag.
De financieel onafhankelijke pistolentrekker en moslimslachterquote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet Henk ben, en financieel onafhankelijk ben. Daar gaat je betoogje
Je hebt gewoon écht totaal geen idee en je roept maar wat. Je herhaalt je punten tot in den treure zonder rekening te houden met je 'publiek'.
het is niet mijn schuld als christen dat 99% van de aanslagen Islamitisch zijnquote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat je je erg kritisch opstelt ten opzichte van de islam.
Dat is het ding met de islam en de fundamentele interpretatie ervan, het kan, afhankelijk van context en generatie, zo opkomen, op zowel individueel als maatschappelijk niveau.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn noot meegegaan met de maatschappelijke ontwikkelingen. Islam en de meeste moslims. Wordt steeds erger. Indonesië wordt ook steeds extremer.
bullshit wijsneusquote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik vind niet dat 'normale' moslims zich perse publiekelijk moeten uitspreken. Dat je hetzelfde geloof deelt maakt geen bal uit.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dr zijn best wel veel domme PVV stemmer die niet denkend zitten te kletsen uit hun nek over een volk/religie/ras.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
achterlijken die denken dat alle nederlanders zo over alle moslims denken
Snap je m?
Bij een beetje moslim wel.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Kunnen we de invloed van alcohol uitsluiten?²
twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.quote:Op maandag 19 december 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Exact.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.
Iemand moet zich Nederlander voelen om in Nederland te wonen?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.
Sorry dude. Je assimilatie pogingen hebben niet gewerkt. Daarnaast zit ik hier prima.quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Broer woont ook in berlijn.. durf te wedden dat ie er nog niets van meegekregen heeft..quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Plus als ze tijdens de jaarwisseling nog een aanslag willen plannen dan zullen ze waarschijnlijk een andere stad uitzieken (of de aanslag uitstellen).
Dat doe ik nergens?quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |