Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.
Wat een kneus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
AFD-politicus geeft Merkel de schuld:twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.
Oe ja, laten we daar nu zorgen over gaan makenquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Duitse neo-nazi's zullen wel weer wat gaan flikken nu.
Ik voel mij ook geen Nederlander, maar een Fin. Het is hier prima te doen, op politiek geneuzel na. Moet ik ook weg?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je voelt je geen Nederlander, benadruk je keer op keer. Toon dan gewoon lef, stop dan gewoon met zeikstralen en ga gewoon weg uit Nederland.
een protestactie itt een terroristische aanslag?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Duitse neo-nazi's zullen wel weer wat gaan flikken nu.
Bron?quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, tijd om de Bundeswehr uit het stof te halen
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niet in B.V. multikul NL, nee. In de Nederlandse staat van vrijheid en blijheid, jazeker wel.
Het is allemaal zo oneerlijk. Ik eis een excuses van ISISquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer krijgen wij nou eens een aanslag? Worden steeds maar overgeslagen gvd
Die gaat (bijna letterlijk) over lijken zeg. Over politiek opportunisme gesproken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
AFD-politicus geeft Merkel de schuld:twitter:MarcusPretzell twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:15:30Wann schlägt der deutsche Rechtsstaat zurück? Wann hört diese verfluchte Heuchelei endlich auf? Es sind Merkels Tote!#Nizza#Berlin reageer retweet
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wanneer krijgen wij nou eens een aanslag? Worden steeds maar overgeslagen gvd
Zeker.. een betere wereld begint bij jezelf..quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jezelf erg grappig vindt.
Nog een keer... het ging over het politieke bestel en de invulling van rechts en links... jij strooit met de term links, geeft niet aan wat dat dan zou betekenen, maar koppelt er wel alle ellende in Nederland aan. DAAR gaat het over. JIJ gebruikt termen zonder door te hebben wat ze betekenen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Je had het over mij in al je posts. Maar draai maar weer.
Dat jij dat hypocriet vind, prima jochie!
Nu, ja. En nog heeft het geen zin om daar de hele religie op af te rekenen (waarbinnen tig stromingen en interpretaties zijn).quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is niet mijn schuld als christen dat 99% van de aanslagen Islamitisch zijn
Jij moet gwn niet zulke domme vragen stellen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.
Beide mogelijk, maar ook nog onbekend.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
Is die chauffeur die nu bijrijder is ontvoerd dan? En waardoor is gij overleden?
Klopt.. het communisme en allerhande fijne ideologieën hebben ook hun steentje bijgedragen. Uiteindelijk is het gewoon de menselijke natuur die verrot isquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet alsof alle oorlogen uit het verleden (en dat waren er nogal wat) religieus georiënteerd waren.
Zal niet lang duren vrees ik...quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?
mee eensquote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
IS claimt wel heel erg veel. Dus dat zegt op dit moment nog niks
excuus als deze posting van mij veel te ver gaat
Er liep wel beveiligingquote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.
Degene die al die terroristen binnenhalen zijn mede verantwoordelijk en moeten voor hun daden de rechtbank in. Merkel dus.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Die gaat (bijna letterlijk) over lijken zeg. Over politiek opportunisme gesproken.
ik neem aan dat die al extra beveiligd waren aangezien isis eerser gemeldt heeft deze markten te willen gebruiken voor een aanslag.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze op zijn minst kerstvieringen en kerstmarkten gaan beveiligen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |