JIJ doet aannames.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog een keer... het ging over het politieke bestel en de invulling van rechts en links... jij strooit met de term links, geeft niet aan wat dat dan zou betekenen, maar koppelt er wel alle ellende in Nederland aan. DAAR gaat het over. JIJ gebruikt termen zonder door te hebben wat ze betekenen.
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.
NL neemt geen duidelijk standpunt over bepaalde zaken. Misschien daarom?quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook steeds waarom hier in Nederland nog niets is gebeurd. (niet dat ik er op zit te wachten) Of zijn onze veiligheidsdiensten gewoon zo goed?
De religie (en culturele achtergrond) buiten beschouwing laten is inderdaad wegkijken ja.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu, ja. En nog heeft het geen zin om daar de hele religie op af te rekenen (waarbinnen tig stromingen en interpretaties zijn).
Goed, dit zal wel weer wegkijken zijn.![]()
Omdat er zonder broederschap geen van beide is. Dan leef je in continue (mentaal) conflict met je eigen omgeving. Ongezond en leid af van datgene waarop gefocust moet worden om de maatschappij vrij en blij te houden. In b.v. Nederland gaat het alleen om de groei van het BNP - alle menselijke zaken zijn daarin niet relevant.quote:Op maandag 19 december 2016 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Leg me nu gewoon dan eens een keertje helder uit waarom dat zou moeten.
Ontkenning in 3 2 1quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Hoezo?quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Zelfscanner het volgende:
Rutte beslist weer voor het hele volk
Anti-semiet.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, tijd om de Bundeswehr uit het stof te halen
quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Zeker.. een betere wereld begint bij jezelf..
Wauw.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
We hebben de aanslagen deels aan onszelf (en inmenging van de VS) te danken, ja. Absoluut. Wie dat ontkent moet zich wat meer verdiepen in de geschiedenis.
Want de gemiddelde moslim in NL heeft zoveel met het kalifaat denk je?quote:Op maandag 19 december 2016 21:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja en dat bevestigt alleen maar dat er een structureel probleem met de islam en de islamitische cultuur is.
Jij doet aannames dat ik niet weet wat links of rechts is. Ik ben niet zo'n draaier.quote:Op maandag 19 december 2016 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, dus links heeft er nu weer niets mee te maken?
twitter:F_Retman twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:51:31@MarQs__ 3/3 wife tried to call the driver at 4p.m. to no avail. (truck was waiting to be unloaded) Looks like truck was hijacked... reageer retweet
twitter:F_Retman twitterde op maandag 19-12-2016 om 21:47:50@MarQs__ firm owner says on TVN24 that they lost contact with the driver (his cousin)in the afternoon,on 12 he said that the area was unsafe reageer retweet
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want de gemiddelde moslim in NL heeft zoveel met het kalifaat denk je?
Dat blijkt ook wel ja...quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij doet aannames dat ik niet weet wat links of rechts is.
IS, toch?quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef wickedmen het volgende:
Dus zijn we er al over uit wie we de schuld gaan geven?
Ja, gedaan. Dat heeft verder niets met de achterlijkheid van je post te maken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De opkomst van IS, verdiep je erin zou ik zeggen.
Dit horen we al 15 jaar natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 22:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zal niet lang duren vrees ik...
Man man. Met je 'legend'.quote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu doe je legend. Vind ik maar niks.²
Merkel blijkbaarquote:Op maandag 19 december 2016 22:06 schreef wickedmen het volgende:
Dus zijn we er al over uit wie we de schuld gaan geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |