quote:21.58 - De politie bevestigt dat de bijrijder ter plaatse is overleden. Wat er precies met hem is gebeurd blijft onduidelijk.
Leven in het paradijs.quote:Op maandag 19 december 2016 21:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zou het nut van het leven moeten zijn dan? en als er wel wat ná is, wat is het nut daarvan dan?
twitter:Joopjadieja twitterde op maandag 19-12-2016 om 22:00:47'Co-driver died' at the scene https://t.co/clkYFjDbkl via @BBCNews reageer retweet
Cactus is haar gevoel voor dramatiek gelukkig nog niet verlorenquote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zeiden die mensen die vandaag een Berlijnse kerstmarkt gingen bezoeken ook..
Wat is dit voor een opmerking in een topic over een zojuist gepleegde aanslag.
Niet in B.V. multikul NL, nee. In de Nederlandse staat van vrijheid en blijheid, jazeker wel.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand moet zich Nederlander voelen om in Nederland te wonen?![]()
Nog een blikkie, Henk?
Het is niet alsof alle oorlogen uit het verleden (en dat waren er nogal wat) religieus georiënteerd waren.quote:Op maandag 19 december 2016 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Religie is bijzonder gevaarlijk omdat iedere gek er zijn eigen draai aan kan geven. Dus ook al hebben veel mensen steun van een geloof, rationeel gezien is de mensheid beter af zonder al die sprookjes
Wehrmachtquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS heeft de aanslag geclaimed, tijd om de Bundeswehr uit het stof te halen
Doen alsof decennia van Westerse interventies in het Midden Oosten er niets mee te maken hebben is net zo dom.quote:Op maandag 19 december 2016 22:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is onzin maar doen alsof de islam niet de katalysator is voor dit soort gruwelijkheden is net zo dom.
Ik hoop dat je jezelf erg grappig vindt.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Man ik heb ook een kerstboom.. Komt wel dichtbij dit..
IS claimt wel heel erg veel. Dus dat zegt op dit moment nog niksquote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
Ik hoopte niks, ik wachtte slechts af.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
Zo alle mensen die hoopten dat het een Pool of dronken bestuurder zou zijn kunnen weer naar een ander topic nu ISIS de aanslag heeft opgeëist![]()
.
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Nintex het volgende:
ISIS claimt elke scheet wanneer hen dat uitkomt. Zegt helemaal niets.quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
Zo alle mensen die hoopten dat het een Pool of dronken bestuurder zou zijn kunnen weer naar een ander topic nu ISIS de aanslag heeft opgeëist![]()
.
en er zijn best veel moslims die vinden dat alle niet moslims of zelfs moslims doe de koran anders interpreteren dood moeten. Achterlijken heb je overal en in elke vorm. Sommigen zijn alleen stukken beter georganiseerd en hebben het gevoel dat ze mogen moorden voor het grotere goed, en dan begint het echt eng te worden.quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dr zijn best wel veel domme PVV stemmer die niet denkend zitten te kletsen uit hun nek over een volk/religie/ras.
Je had het over mij in al je posts. Maar draai maar weer.quote:Op maandag 19 december 2016 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over JOU, ik heb het over de hele middenklasse. Typisch dat die voor jou gewoon kunnen doodvallen, zolang je maar op de Islam kunt schelden.
Hypocriet.
Die eisen toch alles op? het liefst nog voor het gebeurt is?quote:Op maandag 19 december 2016 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
.
Belgie aan de andere hand...hoe zit het met die situatie eigenlijk?quote:Op maandag 19 december 2016 22:02 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Duitsland gaat echt het leger niet inzetten daar i.i.g. geen grondtroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |