heb broodje met deepfried battered tofu met die saus met picked jalapenos en augurken als toppingquote:
augurkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
heb broodje met deepfried battered tofu met die saus met picked jalapenos en augurken als topping
je mag de kruimels uit m'n borsthaar pikken
overgegeven.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
ik gebruik een komkommer altijd net zo lang totdat het het een augurk is snap je
ben je volle nl'se?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
Haha ja drug, mijn tweede naam betekent wel Fakkel
o ik weet t alquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
Haha ja drug, mijn tweede naam betekent wel Fakkel
ben blij dat het zaterdag is en hem niet een hele kanjer ochtend en middag in sc hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
nee hoor iedereen is welkom behalve 2nutz
Zoquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
nee hoor iedereen is welkom behalve 2nutz
nee dat je zo perfect bent erg intimiderend en dan die PI steedsquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat? Mijn algemene aanwezigheid?
Gemeen van die lelijke zeer hè.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat? Mijn algemene aanwezigheid?
ik leef pas echt tussen 17:00 en 9:00 en in de weekenden iddquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ben blij dat het zaterdag is en hem niet een hele kanjer ochtend en middag sc hebben.
En dat terwijl dit de minst irritante PI is die ik in jaren heb gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
nee dat je zo perfect bent erg intimiderend en dan die PI steeds
Ga nou zelf niet onschuldig lopen doen, jij bent net zo ergquote:
oh nou stukje martelaarschap hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
En dat terwijl dit de minst irritante PI is die ik in jaren heb gehad.
WCH?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook als een ex kankerpatient de oncologie afdeling
quote:
Haha genetica is een bitch.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:54 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen zouden echt alles neuken mja
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n onbaatzuchtige vrouw als CY ontmoet.
Gelukkig maar poepiequote:
ja merk hetquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
Nederlandsquote:
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
?quote:
wij hebben die roddel niet bedacht hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
TARDIS. en ik meeten wel geregeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
Dat is mijn verkapte "ik ben doodsdepressief en verbloem dat met vunzigheid"-machinequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenen
Wat moet ik dan doen, huilen? Probeer je me aan het huilen te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf grappig vindt.
leuk zegquote:
nee ben 1.95quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk zeg
ben je dan net zo klein als mortax
nee ben geen bitchboy geef me evenveel af op iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
Hoedje van de koning dat ik niet een van die twee ben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
noem je me nu bitchboyquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ben geen bitchboy geef me evenveel af op iedereen
ja is goedquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
Ja braddie en fylax zijn hier niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
quote:
alsof hij jou dat niet heeft verteldquote:
hij is erg discreetquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof hij jou dat niet heeft verteld
is gwn zelfbaatzuchting hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Krijg hier bijna een soort Dark Knight gevoel bij. Sexy hoor.
quote:
ik merk hetquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
toen je vertelde dat je op je vorige fok mee getongd had wist ik niet zo goed wat je van me verwachtte tho
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als koffieconnaisseurs moet je interessante manieren vinden het te nuttigen.
SOWquote:
Wow wat een eer. Supersof noemde mij gisteren nog de raarste van de SC.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij bent de enige momenteel waar ik een positief gevoel bij heb.
Ik vind je lief.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:06 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wow wat een eer. Supersof noemde mij gisteren nog de raarste van de SC.
uhm dat zei ik tegen HPLCquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:06 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Wow wat een eer. Supersof noemde mij gisteren nog de raarste van de SC.
wat een sletje die tardisquote:
je bent zo rechtvaardigquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:01 schreef Crip het volgende:
pak jullie sws allemaal aan als jullie braddie weer onterecht gaan bashen.
Ja kom we pakken TARDIS.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
walgelijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:07 schreef zeer het volgende:
[..]
hij probeerde ook in mijn broekje te komen
nou, ik niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt er aan of je er open voor staat
veel plezier xquote:
Ja maagdjequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
tinder weer verwijderd tot over paar maanden weer ofzo.
echt aids gekregen
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.quote:
Een strijkbout.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef Oberkullie het volgende:
Staan hier een paar bontkragen vuurwerkbommen af te steken. Zal ik een strijker naar ze gooien
ik sta hier ook voor openquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.
hoi haagsquote:
goed, moet zo bij een wedstrijd tellen en verder lekker niks don vandaagquote:
Nice. Hier primaquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
goed, moet zo bij een wedstrijd tellen en verder lekker niks don vandaag
met jou?
Ja goed hoor, praat en doe het ook geregeld met zeer. Wil je meedoen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw seksleven Montelly? Gezien je fascinatie met die van anderen? Wil je praten? Zeer is een fantastische gesprekspartner.
vanmorgen boodschappen gedaan straks naar de kapper. Wilde een wellness dagje doen maar gaat er niet van komen helaas.quote:
Ja moet ik ook miss eens doen. Paar uurtjes zonnebank...quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vanmorgen boodschappen gedaan straks naar de kapper. Wilde een wellness dagje doen maar gaat er niet van komen helaas.
Wat is datquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de winterfair
dagje wellness bestaat voor mij niet uit de zonnebank.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja moet ik ook miss eens doen. Paar uurtjes zonnebank...
Dunno is in dorpquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is dat
Klinkt als iets waar vrouwen hun vriend mee naar toe slepen
Sauna met jongedames dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dagje wellness bestaat voor mij niet uit de zonnebank.
Dan zal jij daar wel nooit naartoe hoevenquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is dat
Klinkt als iets waar vrouwen hun vriend mee naar toe slepen
Ik ben Ronniequote:Op zaterdag 17 december 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Ik vraag dit voor een kennis.
sowquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan zal jij daar wel nooit naartoe hoeven
Auquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dan zal jij daar wel nooit naartoe hoeven
Stoombadquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sauna met jongedames dan?
Maar zonnebank is wel fijn... Krijg echt te weinig zon en warmte nu, met die donkere dagen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap hier geen reet van
en ze komt op fokquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja geen idee maar volgens mij is ze wel slim want ze heeft 5.000 volgers ahahha
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stoombad
Bodyscrub
Sauna
massage
Kan me er uren vermaken.
lil kleine heeft ook (>)5.000 volgers is hij nu ook slimquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja geen idee maar volgens mij is ze wel slim want ze heeft 5.000 volgers ahahha
Alle rappers hebben een zekere mate aan intelligentie, anders zijn ze niet zo welbespraakt en goed met woorden. Of ze ook verstand hebben is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
lil kleine heeft ook (>)5.000 volgers is hij nu ook slim
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
lil kleine heeft ook (>)5.000 volgers is hij nu ook slim
Lil Kleine welbespraakt, srs?quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle rappers hebben een zekere mate aan intelligentie, anders zijn ze niet zo welbespraakt en goed met woorden. Of ze ook verstand hebben is een ander verhaal.
Ik had het nu over het causale verband 5.000 volgers en slim zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alle rappers hebben een zekere mate aan intelligentie, anders zijn ze niet zo welbespraakt en goed met woorden. Of ze ook verstand hebben is een ander verhaal.
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lil Kleine welbespraakt, srs?
Ja zeg ffquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:45 schreef TARDIS. het volgende:
Het is trouwens FOK!, Anja, debiel wijf.
VOel mijn liefde voor jouquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
iedereen behalve jij heeft mij geblokt
Hoe was hij? Beter dan TFA?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
Zoveel zin om nog een keer naar fucking ROGUE ONEte gaan.
Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker linksquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
ken ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom we gaan naar de documentaire van Sunny Bergman lekker links
Maar ook echt goede film (ipv goede SW film)?quote:
Samen?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:03 schreef TARDIS. het volgende:
is dit met of zonder zwembroekquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stoombad
Bodyscrub
Sauna
massage
Kan me er uren vermaken.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is dit met of zonder zwembroek
wanneer is hij dat ooit geweestquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHLHoe is het met je? Vervul je nog steeds de rol van rechts relschopper op FOK!?
quote:
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:28 schreef Crip het volgende:
of doel je dan op geforceerde rechts imago
echt hilarisch jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischMensen dachten echt dat hij een neonazi was ofzo
dat is echt hoe mensen MAHL zien jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
In zijn topics escaleerde alles altijd volledig uit de hand, echt hilarischMensen dachten echt dat hij een neonazi was ofzo
Sof kom bios..quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had het nu over het causale verband 5.000 volgers en slim zijn
Voor wie?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MAHL bleek in het echt een hele leuke gozer.
dat is wat mensen ook van dima zeggen maar blijft een matige actquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik leg het wss niet goed uitHet was grappig, en MAHL bleek in het echt een hele leuke gozer.
Dima was in het echt heel vriendelijk, wel ontzettend verlegen. En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:32 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is wat mensen ook van dima zeggen maar blijft een matige act
waarom lijken zo veel users de mate van knapheid te kunnen afleiden aan iemands postgedrag?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom lijken zo veel users de mate van knapheid te kunnen afleiden aan iemands postgedrag?
ik weet hoe dima uitzietquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dima was in het echt heel vriendelijk, wel ontzettend verlegen. En een stuk knapper dan dat je zou verwachten.
Maar ik moet zeggen dat zijn postgedrag alleen maar achteruit gegaan is sinds ik hier vaak kwam, geen idee of dat een act is of een toename van psychische problemen ofzo
Je hebt mij nog niet gezien. Ik ben gewoon echt knap.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.
bij jou zie ik echt zon wch voor mequote:Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien. Ik ben gewoon echt knap.
Ik ben niet kaal.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:37 schreef Crip het volgende:
[..]
bij jou zie ik echt zon wch voor me
Ik weet ook wel dat er geen daadwerkelijk causaal verband is, maar op basis van hoe iemand zich presenteert vorm je toch een soort plaatje. Of ben ik daar de enige in?quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik weet hoe dima uitziet
heeft bij niemand ook iets te maken met postgedrag
nah gewoon running out of ideas om zo veel mogelijk reacties te krijgen, inrl is ie niet zo.
No one wants your opinionquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:40 schreef Oberkullie het volgende:
Ik voel een gespannen sfeer in de sc sinds CY hier weer post.
Ben je geflikkerd met skatenquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:45 schreef Kurovski het volgende:
Gaascompresje, ik weer.Niks gekneusd of zo. Alleen bloed. Geen kledingschade.
Nee blijf.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:43 schreef CristinaYang het volgende:
Grapje hoor, niet boos zijn, ben al weg
je komt erg beperkt op me over zoquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen van FOK!kers zijn sowieso al niet rete hoog, en als ze dan ook nog eens klinken als volslagen autisten... Tja.
Yeh, wilde te stoer doen. Af en toe gaat het dan mis.quote:
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.quote:
Heb je wel je Tetanusshots gehad? Zou niet willen dat je ziek word.quote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Yeh, wilde te stoer doen. Af en toe gaat het dan mis.
Ja dat weet ik ook wel zekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.
het wordt elk jaar kutterquote:Op zaterdag 17 december 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2017 wordt een kut jaar. Niet voor mij persoonlijk maar wel voor de wereld.
niet echtquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij irl normaal bent klopt dat
Denk het ook tijdje terug schreef hij ook ineens een heel normale post was echt een vette mindfuckquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:01 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij irl normaal bent klopt dat
gwn artiest dus wowquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk het ook tijdje terug schreef hij ook ineens een heel normale post was echt een vette mindfuck
goed ideequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:07 schreef Drug het volgende:
dima wanneer koffiemeet met zeer en mij in damsco
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uitquote:
kom koffie drinken met drug en mijquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uit
[ afbeelding ]
bed verschoondquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Kerstkaarten met glitters zijn leuk totdat je na het schrijven ervan heel je tafel onder de kutglitters hebt zitten en je met pasen nog glitter tegenkomt overal ondanks dat je miljoen keer gestofzuigd hebt
Kun je weer maand vooruitquote:
waarom krijg ik geen kerstkaartje racistquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef Chloroform het volgende:
Kerstkaarten met glitters zijn leuk totdat je na het schrijven ervan heel je tafel onder de kutglitters hebt zitten en je met pasen nog glitter tegenkomt overal ondanks dat je miljoen keer gestofzuigd hebt
Wil ook wel koffie met jou en drugquote:
Jij woont in Limburg en heb geen Internationale postzegels meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom krijg ik geen kerstkaartje racist
mij best wnr kan jequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil ook wel koffie met jou en drug
pffquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij woont in Limburg en heb geen Internationale postzegels meer
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.quote:
DM je adres en ik stuur je kaartjequote:
kijk er ook naar uit om in jouw bed te liggenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.heb vanochtend ook m'n bed verschoond, kijk er nu al naar uit om vanavond erin te gaan liggen
ben bang dat je kaartje soaked in chloroformquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
DM je adres en ik stuur je kaartje
Wordt wel krap met z'n drieënquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:17 schreef zeer het volgende:
[..]
kijk er ook naar uit om in jouw bed te liggen
Dan niet trutquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ben bang dat je kaartje soaked in chloroform
jezelf gewoon volstoppen met adeptogens en lekker hard gaan ja tog?quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geen eigen mening, geen assertiviteit, heel stil, zelfhaat, mensenschuw, geen interesses, geen voldoening ergens uit
[ afbeelding ]
Was al aan het schrijven :squote:
Jaquote:
Ja maar helaasquote:
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijkquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wordt wel krap met z'n drieën
hnnngggquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:21 schreef Crip het volgende:
Ik heb wrap gemaakt met rucola cherry tomaatjes worteltjes olijven en zelfgemaakte pesto/cashewcream sausje.
Bang gewordenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijk
neen wat danquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hnnnggg
had je mijn breakfast gelezen?
vers broodje van de bakkerquote:
Ik gisterenquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ECHT?! Omg wat goed, ben trots.heb vanochtend ook m'n bed verschoond, kijk er nu al naar uit om vanavond erin te gaan liggen
Nee, kruip erbij, ik trek je wel dicht tegen me aan en maak een Turkse pizza van ons met de dekensquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
dat sta ik wel zwijgend in de hoek terwijl ik naar je kijk
hngggggggquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:33 schreef zeer het volgende:
[..]
vers broodje van de bakker
tofu stake in breadcrump deepfried
saus van worcestetererere sauce, tomato ketchup, ketjap, blackstrap malasses (![]()
![]()
) , knoflook en rode peper met limoensap en ingedikt met bloem
getopt met augurk en jalepeno peper
nu ik dit schrijf besef ik me dat we al discussie hebben gehad over augurk dus dat je dit al wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |