ja merk hetquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
Nederlandsquote:
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
?quote:
wij hebben die roddel niet bedacht hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
TARDIS. en ik meeten wel geregeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
Dat is mijn verkapte "ik ben doodsdepressief en verbloem dat met vunzigheid"-machinequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenen
Wat moet ik dan doen, huilen? Probeer je me aan het huilen te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf grappig vindt.
leuk zegquote:
nee ben 1.95quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk zeg
ben je dan net zo klein als mortax
nee ben geen bitchboy geef me evenveel af op iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
Hoedje van de koning dat ik niet een van die twee ben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |