heb broodje met deepfried battered tofu met die saus met picked jalapenos en augurken als toppingquote:
augurkenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:45 schreef zeer het volgende:
[..]
heb broodje met deepfried battered tofu met die saus met picked jalapenos en augurken als topping
je mag de kruimels uit m'n borsthaar pikken
overgegeven.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:47 schreef zeer het volgende:
ik gebruik een komkommer altijd net zo lang totdat het het een augurk is snap je
ben je volle nl'se?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
Haha ja drug, mijn tweede naam betekent wel Fakkel
o ik weet t alquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:46 schreef supersof het volgende:
Haha ja drug, mijn tweede naam betekent wel Fakkel
ben blij dat het zaterdag is en hem niet een hele kanjer ochtend en middag in sc hebben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
nee hoor iedereen is welkom behalve 2nutz
Zoquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef zeer het volgende:
nee hoor iedereen is welkom behalve 2nutz
nee dat je zo perfect bent erg intimiderend en dan die PI steedsquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat? Mijn algemene aanwezigheid?
Gemeen van die lelijke zeer hè.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat? Mijn algemene aanwezigheid?
ik leef pas echt tussen 17:00 en 9:00 en in de weekenden iddquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ben blij dat het zaterdag is en hem niet een hele kanjer ochtend en middag sc hebben.
En dat terwijl dit de minst irritante PI is die ik in jaren heb gehad.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
nee dat je zo perfect bent erg intimiderend en dan die PI steeds
Ga nou zelf niet onschuldig lopen doen, jij bent net zo ergquote:
oh nou stukje martelaarschap hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:52 schreef CristinaYang het volgende:
En dat terwijl dit de minst irritante PI is die ik in jaren heb gehad.
WCH?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:53 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ook als een ex kankerpatient de oncologie afdeling
quote:
Haha genetica is een bitch.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:54 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mensen zouden echt alles neuken mja
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n onbaatzuchtige vrouw als CY ontmoet.
Gelukkig maar poepiequote:
ja merk hetquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
Nederlandsquote:
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Crip heeft supergirls "Willekeurige One-Liner Generator 2.0" geleend.
?quote:
wij hebben die roddel niet bedacht hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
TARDIS. en ik meeten wel geregeld.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken die hele meet-roddel wel veel onwaarschijnlijker zo.
Dat is mijn verkapte "ik ben doodsdepressief en verbloem dat met vunzigheid"-machinequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef Crip het volgende:
[..]
mag ik de volgende keer je ''sexual deprived One-Liner Generator'' lenen
Wat moet ik dan doen, huilen? Probeer je me aan het huilen te maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blij dat je het zelf grappig vindt.
leuk zegquote:
nee ben 1.95quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef supersof het volgende:
[..]
leuk zeg
ben je dan net zo klein als mortax
nee ben geen bitchboy geef me evenveel af op iedereenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
Hoedje van de koning dat ik niet een van die twee ben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
jongens zullen we lief zijn tegen elkaar en ons afreageren op 1 of 2 users die gwn fucked zijn?
noem je me nu bitchboyquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ben geen bitchboy geef me evenveel af op iedereen
ja is goedquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
Ja braddie en fylax zijn hier niet zo vaak meer.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:59 schreef zeer het volgende:
quote:
alsof hij jou dat niet heeft verteldquote:
hij is erg discreetquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:02 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof hij jou dat niet heeft verteld
is gwn zelfbaatzuchting hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 12:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Krijg hier bijna een soort Dark Knight gevoel bij. Sexy hoor.
quote:
ik merk hetquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef zeer het volgende:
[..]
toen je vertelde dat je op je vorige fok mee getongd had wist ik niet zo goed wat je van me verwachtte tho
quote:Op zaterdag 17 december 2016 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als koffieconnaisseurs moet je interessante manieren vinden het te nuttigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |