Ja prima hoor. Niks gedaan van het weekend, dat wordt spannend morgen tijdens de koffie.quote:Op zondag 11 december 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Best aardig, beetje ziek aan't worden volgens mij, met jou?
Kijk er nu al naar uit.quote:Op zondag 11 december 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Niks gedaan van het weekend, dat wordt spannend morgen tijdens de koffie.
Door het niks doen loopt de stoelgang ook achter?quote:Op zondag 11 december 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Niks gedaan van het weekend, dat wordt spannend morgen tijdens de koffie.
Waar is Noel?quote:Op zondag 11 december 2016 20:16 schreef xcachet het volgende:
Moet echt stoppen met FOK!. Maar jullie zijn verslavend.
Ik drink nooit koffie tijdens mijn boodschapquote:Op zondag 11 december 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Door het niks doen loopt de stoelgang ook achter?
Hij is gewoon heel populair.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet ik veel. Hou allemaal eens op over Noel
Noel is toch ook een mooi kerstnummer? ff checkenquote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
gisteren hele avond zitten zeiken en nu met deze kantoorhumor komenquote:
Hij is mijn beste vriend hier.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat vechten interesseerde mij ook oprecht geen ene hol.quote:Op zondag 11 december 2016 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
gisteren hele avond zitten zeiken en nu met deze kantoorhumor komen
De politie had niet zoveel te doen gisteravond in Nederland... ze zaten allemaal in Oberhausen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Echt mooi hoe sport racisme samenbrengt.
Is dat de zus van Oberkullie?quote:Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De politie had niet zoveel te doen gisteravond in Nederland... ze zaten allemaal in Oberhausen.
hihaho
Oh ja dat is altijd zo awkward he dan is iedereen naar de kerstmarkt/intratuin/ikea geweest en heb je zelf alleen maar in bed series gekekenquote:Op zondag 11 december 2016 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
c'est tout, c'est ca, c'est hopjesvla.quote:Op zondag 11 december 2016 20:22 schreef xcachet het volgende:
ooohho, c'est la vie, sometimes you've got to let things be
Zeg zulke gekke dingen maar tegen je dochtertje als ze de spruitjes niet wilt etenquote:Op zondag 11 december 2016 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
c'est tout, c'est ca, c'est hopjesvla.
slechte "humor" daarentegen is jouw trademarkquote:Op zondag 11 december 2016 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vechten interesseerde mij ook oprecht geen ene hol.
Ik begin altijd blanco op maandag, dus vergeet sws wat ik gedaan heb. Tenzij ik op zondagmiddag iets gedaan heb, maar dat is zelden het geval.quote:Op zondag 11 december 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ja dat is altijd zo awkward he dan is iedereen naar de kerstmarkt/intratuin/ikea geweest en heb je zelf alleen maar in bed series gekeken
Moet er niet aan denken. Ik ben dit jaar voor het eerst naar de Ikea geweest en ik hoop dat ik pas over 25 jaar weer heen hoef.quote:Op zondag 11 december 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh ja dat is altijd zo awkward he dan is iedereen naar de kerstmarkt/intratuin/ikea geweest en heb je zelf alleen maar in bed series gekeken
toen je vertelde dat je op je vorige fok mee getongd had wist ik niet zo goed wat je van me verwachtte thoquote:
Ik vind hopjesvla ranzig.quote:Op zondag 11 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg zulke gekke dingen maar tegen je dochtertje als ze de spruitjes niet wilt eten
je bent wel btje retarded ehquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha kijk die Zeer eens mad zijn dan.
hmquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind hopjesvla ranzig.
Wat een haat.quote:Op zondag 11 december 2016 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik ben dit jaar voor het eerst naar de Ikea geweest en ik hoop dat ik pas over 25 jaar weer heen hoef.
ben mad about youquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
Vind het leuk om op de kinderafdeling de hele tijd mijn handen op mijn buik te houden en die dan lekker te bollen. Lijkt het net alsof ik zwanger ben terwijl dat niet zo is, hihi lekker trollen.
En dan naar het restaurant een fles wijn en gravad lax bestellenquote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
Vind het leuk om op de kinderafdeling de hele tijd mijn handen op mijn buik te houden en die dan lekker te bollen. Lijkt het net alsof ik zwanger ben terwijl dat niet zo is, hihi lekker trollen.
ruilen voor dickpicsquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik doe dat uit dominantie, een digitale plas
Is alweer weg hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik doe dat uit dominantie, een digitale plas
Eh, zit je ook aan het bier?quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
iedereen heeft gedm't met mapimaquote:Op zondag 11 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
Heb op die manier wel een keer een fok chick zo ver kunnen krijgen me te dmen zonder zelf een woord tegen dr gesproken te hebben
Nee hoor, nee.quote:Op zondag 11 december 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die heeft er zin in.
Deze skillsquote:Op zondag 11 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
Heb op die manier wel een keer een fok chick zo ver kunnen krijgen me te dmen zonder zelf een woord tegen dr gesproken te hebben
Ja, doei.quote:Op zondag 11 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even bezig met wiskunde van de ergeneris, aka wachttijdtheorie. En daarna even leren, dus mag niet inloggen tot dinsdagavond, anders komt het niet goed. xoxo
srs wekenlang iedere keer dat ik dr zag posten lopen f5'en in dr fobo, denk dat ik net gemak 75% van dr views hadquote:
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zatenquote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
srs wekenlang iedere keer dat ik dr zag posten lopen f5'en in dr fobo, denk dat ik net gemak 75% van dr views had
wel leuk contact met dr gehad verder
amangoldquote:Op zondag 11 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zaten
neequote:Op zondag 11 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zaten
Is niet zo heel lastigquote:Op zondag 11 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even bezig met wiskunde van de ergeneris, aka wachttijdtheorie. En daarna even leren, dus mag niet inloggen tot dinsdagavond, anders komt het niet goed. xoxo
Dat doet hij met elke FOK!sterquote:Op zondag 11 december 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. heeft haar schandalig behandeld
Nou, mijn arts had nog nooit zo'n ravage gezien van achterenquote:Op zondag 11 december 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
ach stelletje jankerds wees blij dat jullie een keer aandacht krijgen
quote:Op zondag 11 december 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. heeft haar schandalig behandeld
quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Echt he. Voel me nog steeds vies en gebruikt.
quote:
Sinds 11-12 19:14quote:Op zondag 11 december 2016 20:50 schreef Chai het volgende:
Sinds wanneer is Braddie de mislukte foetus van Niels?
Krijg ik zo`n kramp van in m`n arm op den duur johquote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is speerwerpen geen leuke sport voor jou?
Dan doe je de verkleinde versie en ga je darten, heb lichaam heb je er al voor.quote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Krijg ik zo`n kramp van in m`n arm op den duur joh
Ik drink geen bier hequote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan doe je de verkleinde versie en ga je darten, heb lichaam heb je er al voor.
om deze reden werk je ook niet zekerquote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weet niet word nooit uitgenodigdquote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
maar wnr kom je ook naar klb Utrecht meet?
Je kan afwisselen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 20:53 schreef zeer het volgende:
[..]
maar wnr kom je ook naar klb Utrecht meet?
omdat je altijd welkom bentquote:Op zondag 11 december 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet word nooit uitgenodigd
JE KAN OOK ECHT NIKS HEquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet word nooit uitgenodigd
wow rudequote:Op zondag 11 december 2016 20:55 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vorige meet waren ze me 'vergeten' uit te nodigen
dan had er maar één van de drie pijn aan de anus in plaats van twee van de tweequote:Op zondag 11 december 2016 20:55 schreef zeer het volgende:
[..]
was leuk geweest wij met z'n drieën gezellig
Lekker in je kontje genomen wordenquote:Op zondag 11 december 2016 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan wel substituut zijn voor oberkullie
haha ze hebben madelief nog steeds niet gevondenquote:Op zondag 11 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan voor dood achtergelaten worden.
Heb mijn sinterklaargedicht gemist er is zeker iets fout gegaan?quote:Op zondag 11 december 2016 21:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ze hebben madelief nog steeds niet gevonden
Dat doet haags alquote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben hier om het topic naar een bedroevend niveau te trekken.
Ben jij de kloon van haags?quote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben hier om het topic naar een bedroevend niveau te trekken.
Heb jij al de uitslag van de HIV test?quote:Op zondag 11 december 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Pas op, je bent nu bij TARDIS onder de radar.
Die van mij was negatiefquote:Op zondag 11 december 2016 21:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij al de uitslag van de HIV test?
Nope.quote:Op zondag 11 december 2016 21:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb jij al de uitslag van de HIV test?
Hij hoort positief te zijn hoor als je niks hebtquote:Op zondag 11 december 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die van mij was negatief
Dus als er iemand wil neuken zonder condoom...
Verstond ik nou goed dat die uitlaat 380 ballen kost?quote:Op zondag 11 december 2016 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope.
Haha deze gaat helemaal GTA, fiets jatten van omstanders.
2/10quote:Op zondag 11 december 2016 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij hoort positief te zijn hoor als je niks hebt
Wow, dat is hoger dan de score die ik het hele subforum VBL geef.quote:
ZO DAN.quote:Op zondag 11 december 2016 21:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow, dat is hoger dan de score die ik het hele subforum VBL geef.
quote:Op zondag 11 december 2016 20:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
niet 'vergeten' hoor, gewoon niet uitgenodigd
Altijd mooi dit soort relativeringenquote:Op zondag 11 december 2016 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan voor dood achtergelaten worden.
Watquote:Op zondag 11 december 2016 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat voor rare dingen doe jij met TARDIS.?
doet hij altijd mokermocroquote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Catkiller deelt hier even een mokerslag uit mensen.
Wow is Dima echt op tinder gegaanquote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Deze tindermatch is echt out of my league
word je niet geplayed, play je jezelf downquote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Oberkullie het volgende:
Deze tindermatch is echt out of my league
quote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow is Dima echt op tinder gegaan
Is het uit met je fries?quote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook even tinder downloaden om mn trevor dahl ONSje te vinden
Daar is hij dan ook te ecto voor, het grassprietjequote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TARDIS. is een lieve jongen hoor, hij doet niemand pijn
wnr post jij weer eens een pic?quote:Op zondag 11 december 2016 21:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga ook even tinder downloaden om mn trevor dahl ONSje te vinden
Ben gewoon realistischquote:Op zondag 11 december 2016 21:13 schreef zeer het volgende:
[..]
word je niet geplayed, play je jezelf down
hij is inmiddels beast mode hoorquote:Op zondag 11 december 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daar is hij dan ook te ecto voor, het grassprietje
Ahwwwquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij wel eens pic gepost eigenlijk?
Pics or gtfoquote:
nee maar hijzelf is wel fantastisch 450quote:Op zondag 11 december 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja gewoon een fantasie dus, fantastisch.
Kanniet kiezen tussen hem en jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah hij heeft je gedumpt, arme meidquote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics or gtfo
[..]
nee maar hijzelf is wel fantastisch 450
Nee dat doen anderen wel voor me blijkbaarquote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij wel eens pic gepost eigenlijk?
We daten gewoon nogquote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah hij heeft je gedumpt, arme meid
quote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanniet kiezen tussen hem en jouGeloofde het tot ik bij MMG kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet goed genoeg opgelet tbh.quote:Op zondag 11 december 2016 21:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verstond ik nou goed dat die uitlaat 380 ballen kost?
Bekeuring bedoel ik
En fienquote:Op zondag 11 december 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloofde het tot ik bij MMG kwam.
wie dan?quote:Op zondag 11 december 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee dat doen anderen wel voor me blijkbaar
quote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanniet kiezen tussen hem en jouAls je op kinderslicers valt dan is het misschien maar goed dat je vrijgezel bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet pijn door zeer zijn 30 cmquote:
Oh sorry, is voor mij normaal om alles naar boven af te ronden, doe ik bij mijn eigen 8,3 ook namelijk.quote:
Begrijp jij niet?quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Even wat zwart geld witwassen onder toeziend oog van de belastingdienst.
Ik las de lulquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
de lol die men hier heeft om een beetje kontneuken
Minder lol dan dat jij er aan hebt gehad mag ik hopen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
ahquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry, is voor mij normaal om alles naar boven af te ronden, doe ik bij mijn eigen 8,3 ook namelijk.
SOW.quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
Gewoon iedereen die agressief op camera's reageert castreren. Minder, minder, minder.
Goed dat je dat aan paal en perk stelt!quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar dan moet ik mijn schitterende Death-album afzettenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Even wat zwart geld witwassen onder toeziend oog van de belastingdienst.
Toen die gestopt zijn moest jij nog geboren worden Hans doe normaal.quote:Op zondag 11 december 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn schitterende Death-album afzetten
Hun probleemquote:Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar hebben al mijn huisgenoten geen draadloos internet meer. Hmm.
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.quote:
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen die gestopt zijn moest jij nog geboren worden Hans doe normaal.
Mogen ze lang wachtenquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.
je kan ook via je browser resettenquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.
Volgens mij kunnen we dat niet meer sinds ik niet meer op FOK! kon komen enz door vreemde IP adressen.quote:
Lenny Deequote:
moet ik je uitleggen hoe?quote:Op zondag 11 december 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat niet meer sinds ik niet meer op FOK! kon komen enz door vreemde IP adressen.
GVD WAT EEN TOPUSER BEN JE INEENSquote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt er zo'n knul van 14 aangefietst
Ik word er opeens emotioneel van als ik terugdenk aan onze eerste ontmoeting. Zo hard, zo gemeen. Terwijl we nu toch opeens bij elkaar komenquote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
GVD WAT EEN TOPUSER BEN JE INEENS
Over 5 maanden is er weer een Grand Tourquote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even The Grand Tour naar binnen trekken
Hallo Tim Kuik
Girogenotquote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over 5 maanden is er weer een Grand Tour
Die wil graag in elkaar gebeukt worden.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word er opeens emotioneel van als ik terugdenk aan onze eerste ontmoeting. Zo hard, zo gemeen. Terwijl we nu toch opeens bij elkaar komen
[ afbeelding ]
Heb jij een Christelijk filtertje? Want dat zou verklaren waarom het plaatje niet werkt. Zo'n man zouden ze op kamp sturen namelijk.quote:
Ja, vandaar ik Death mag luisteren. Erg hemelsquote:Op zondag 11 december 2016 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij een Christelijk filtertje? Want dat zou verklaren waarom het plaatje niet werkt. Zo'n man zouden ze op kamp sturen namelijk.
Ja anders kan je ook niet meer naar de christelijke metalbands luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, vandaar ik Death mag luisteren. Erg hemels
ik heb foto op fissa met 2 anderequote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt er zo'n knul van 14 aangefietst
Nou ja, met de andere 2 erop heb je wel meer kans dat de dames zullen reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb foto op fissa met 2 andere
kan ik die gwn gebruike of moet ik die andere 2 anonimiseren
Ik swipe groepsfoto's altijd meteen wegquote:Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb foto op fissa met 2 andere
kan ik die gwn gebruike of moet ik die andere 2 anonimiseren
ja maar ze moeten mij toch weten dat ik, ik benquote:Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, met de andere 2 erop heb je wel meer kans dat de dames zullen reageren
Ik heb zo'n snapchatfilter met uitgelopen mascara en lippenstift en ik krijg veel likes sindsdienquote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Net als foto's met zonnebril, schaarsgeklede vrouwen, vieze vissen, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies zonder shirt.
ik dacht dat je karpers juist leuk vond?quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Net als foto's met zonnebril, schaarsgeklede vrouwen, vieze vissen, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies zonder shirt.
Dan haken ze af, your lostquote:Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ze moeten mij toch weten dat ik, ik ben
Alleen jouw karperquote:Op zondag 11 december 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik dacht dat je karpers juist leuk vond?
Lol Bob doe normaal.quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n snapchatfilter met uitgelopen mascara en lippenstift en ik krijg veel likes sindsdien
Ga dan eerst maar eens fatsoenlijke foto's makenquote:Op zondag 11 december 2016 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op die ene foto is sta ik tenminstenog beetje leuk op met glimlach, moet daar sticker op plakken op die andere 2 ofzo of mezelf eruitknippen
en ehb alleen nog selfie met fuckign duckface en voor de rest geen leuke foto's
of als ie alleen maar foto's met bier heeftquote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
laat ook maar zittenquote:Op zondag 11 december 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar eens fatsoenlijke foto's maken
Misschien een ideetje dat je eerst een assertiviteitscursus gaat volgen voordat je je gaat begeven in wondere wereld van Tinderquote:
Maak gwn ff leuke foto's. Of kijk op fb voor inspiratie ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ja weet ik
je hebt me veel pijn bespaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |