Ik las de lulquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
de lol die men hier heeft om een beetje kontneuken
Minder lol dan dat jij er aan hebt gehad mag ik hopen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
ahquote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry, is voor mij normaal om alles naar boven af te ronden, doe ik bij mijn eigen 8,3 ook namelijk.
SOW.quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef Chai het volgende:
Gewoon iedereen die agressief op camera's reageert castreren. Minder, minder, minder.
Goed dat je dat aan paal en perk stelt!quote:Op zondag 11 december 2016 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
Maar dan moet ik mijn schitterende Death-album afzettenquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Even wat zwart geld witwassen onder toeziend oog van de belastingdienst.
Toen die gestopt zijn moest jij nog geboren worden Hans doe normaal.quote:Op zondag 11 december 2016 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan moet ik mijn schitterende Death-album afzetten
Hun probleemquote:Op zondag 11 december 2016 21:36 schreef Amarantha het volgende:
Schijnbaar hebben al mijn huisgenoten geen draadloos internet meer. Hmm.
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.quote:
Zo jong ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 11 december 2016 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toen die gestopt zijn moest jij nog geboren worden Hans doe normaal.
Mogen ze lang wachtenquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.
je kan ook via je browser resettenquote:Op zondag 11 december 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maken ze wel mijn probleem van. Ze wachten gewoon net zolang tot hij er bij mij ook uitknalt zodat ik naar beneden loop om te resetten.
Volgens mij kunnen we dat niet meer sinds ik niet meer op FOK! kon komen enz door vreemde IP adressen.quote:
Lenny Deequote:
moet ik je uitleggen hoe?quote:Op zondag 11 december 2016 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat niet meer sinds ik niet meer op FOK! kon komen enz door vreemde IP adressen.
GVD WAT EEN TOPUSER BEN JE INEENSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |