Pics or gtfoquote:
nee maar hijzelf is wel fantastisch 450quote:Op zondag 11 december 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja gewoon een fantasie dus, fantastisch.
Kanniet kiezen tussen hem en jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah hij heeft je gedumpt, arme meidquote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pics or gtfo
[..]
nee maar hijzelf is wel fantastisch 450
Nee dat doen anderen wel voor me blijkbaarquote:Op zondag 11 december 2016 21:15 schreef zeer het volgende:
[..]
heb jij wel eens pic gepost eigenlijk?
We daten gewoon nogquote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah hij heeft je gedumpt, arme meid
quote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanniet kiezen tussen hem en jouGeloofde het tot ik bij MMG kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Niet goed genoeg opgelet tbh.quote:Op zondag 11 december 2016 21:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verstond ik nou goed dat die uitlaat 380 ballen kost?
Bekeuring bedoel ik
En fienquote:Op zondag 11 december 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geloofde het tot ik bij MMG kwam.
wie dan?quote:Op zondag 11 december 2016 21:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nee dat doen anderen wel voor me blijkbaar
quote:Op zondag 11 december 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kanniet kiezen tussen hem en jouAls je op kinderslicers valt dan is het misschien maar goed dat je vrijgezel bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet pijn door zeer zijn 30 cmquote:
Oh sorry, is voor mij normaal om alles naar boven af te ronden, doe ik bij mijn eigen 8,3 ook namelijk.quote:
Begrijp jij niet?quote:Op zondag 11 december 2016 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Even wat zwart geld witwassen onder toeziend oog van de belastingdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |