Ik vind hopjesvla ranzig.quote:Op zondag 11 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg zulke gekke dingen maar tegen je dochtertje als ze de spruitjes niet wilt eten
je bent wel btje retarded ehquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha kijk die Zeer eens mad zijn dan.
hmquote:Op zondag 11 december 2016 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind hopjesvla ranzig.
Wat een haat.quote:Op zondag 11 december 2016 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Ik ben dit jaar voor het eerst naar de Ikea geweest en ik hoop dat ik pas over 25 jaar weer heen hoef.
ben mad about youquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
Vind het leuk om op de kinderafdeling de hele tijd mijn handen op mijn buik te houden en die dan lekker te bollen. Lijkt het net alsof ik zwanger ben terwijl dat niet zo is, hihi lekker trollen.
En dan naar het restaurant een fles wijn en gravad lax bestellenquote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
Vind het leuk om op de kinderafdeling de hele tijd mijn handen op mijn buik te houden en die dan lekker te bollen. Lijkt het net alsof ik zwanger ben terwijl dat niet zo is, hihi lekker trollen.
ruilen voor dickpicsquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik doe dat uit dominantie, een digitale plas
Is alweer weg hoor.quote:Op zondag 11 december 2016 20:28 schreef zeer het volgende:
[..]
ik doe dat uit dominantie, een digitale plas
Eh, zit je ook aan het bier?quote:Op zondag 11 december 2016 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat.
iedereen heeft gedm't met mapimaquote:Op zondag 11 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
Heb op die manier wel een keer een fok chick zo ver kunnen krijgen me te dmen zonder zelf een woord tegen dr gesproken te hebben
Nee hoor, nee.quote:Op zondag 11 december 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die heeft er zin in.
Deze skillsquote:Op zondag 11 december 2016 20:29 schreef zeer het volgende:
Heb op die manier wel een keer een fok chick zo ver kunnen krijgen me te dmen zonder zelf een woord tegen dr gesproken te hebben
Ja, doei.quote:Op zondag 11 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even bezig met wiskunde van de ergeneris, aka wachttijdtheorie. En daarna even leren, dus mag niet inloggen tot dinsdagavond, anders komt het niet goed. xoxo
srs wekenlang iedere keer dat ik dr zag posten lopen f5'en in dr fobo, denk dat ik net gemak 75% van dr views hadquote:
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zatenquote:Op zondag 11 december 2016 20:36 schreef zeer het volgende:
[..]
srs wekenlang iedere keer dat ik dr zag posten lopen f5'en in dr fobo, denk dat ik net gemak 75% van dr views had
wel leuk contact met dr gehad verder
amangoldquote:Op zondag 11 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zaten
neequote:Op zondag 11 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeker die chick waar tardis en houses achteraan zaten
Is niet zo heel lastigquote:Op zondag 11 december 2016 20:32 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even bezig met wiskunde van de ergeneris, aka wachttijdtheorie. En daarna even leren, dus mag niet inloggen tot dinsdagavond, anders komt het niet goed. xoxo
Dat doet hij met elke FOK!sterquote:Op zondag 11 december 2016 20:43 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. heeft haar schandalig behandeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |