Jaquote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt er zo'n knul van 14 aangefietst
Ik word er opeens emotioneel van als ik terugdenk aan onze eerste ontmoeting. Zo hard, zo gemeen. Terwijl we nu toch opeens bij elkaar komenquote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
GVD WAT EEN TOPUSER BEN JE INEENS
Over 5 maanden is er weer een Grand Tourquote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even The Grand Tour naar binnen trekken
Hallo Tim Kuik
Girogenotquote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over 5 maanden is er weer een Grand Tour
Die wil graag in elkaar gebeukt worden.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik word er opeens emotioneel van als ik terugdenk aan onze eerste ontmoeting. Zo hard, zo gemeen. Terwijl we nu toch opeens bij elkaar komen
[ afbeelding ]
Heb jij een Christelijk filtertje? Want dat zou verklaren waarom het plaatje niet werkt. Zo'n man zouden ze op kamp sturen namelijk.quote:
Ja, vandaar ik Death mag luisteren. Erg hemelsquote:Op zondag 11 december 2016 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb jij een Christelijk filtertje? Want dat zou verklaren waarom het plaatje niet werkt. Zo'n man zouden ze op kamp sturen namelijk.
Ja anders kan je ook niet meer naar de christelijke metalbands luisteren.quote:Op zondag 11 december 2016 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, vandaar ik Death mag luisteren. Erg hemels
ik heb foto op fissa met 2 anderequote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Komt er zo'n knul van 14 aangefietst
Nou ja, met de andere 2 erop heb je wel meer kans dat de dames zullen reagerenquote:Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb foto op fissa met 2 andere
kan ik die gwn gebruike of moet ik die andere 2 anonimiseren
Ik swipe groepsfoto's altijd meteen wegquote:Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb foto op fissa met 2 andere
kan ik die gwn gebruike of moet ik die andere 2 anonimiseren
ja maar ze moeten mij toch weten dat ik, ik benquote:Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, met de andere 2 erop heb je wel meer kans dat de dames zullen reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |