Ik heb zo'n snapchatfilter met uitgelopen mascara en lippenstift en ik krijg veel likes sindsdienquote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Net als foto's met zonnebril, schaarsgeklede vrouwen, vieze vissen, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies zonder shirt.
ik dacht dat je karpers juist leuk vond?quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
Net als foto's met zonnebril, schaarsgeklede vrouwen, vieze vissen, gedrogeerde tijgers en badkamerselfies zonder shirt.
Dan haken ze af, your lostquote:Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja maar ze moeten mij toch weten dat ik, ik ben
Alleen jouw karperquote:Op zondag 11 december 2016 21:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik dacht dat je karpers juist leuk vond?
Lol Bob doe normaal.quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n snapchatfilter met uitgelopen mascara en lippenstift en ik krijg veel likes sindsdien
Ga dan eerst maar eens fatsoenlijke foto's makenquote:Op zondag 11 december 2016 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ja op die ene foto is sta ik tenminstenog beetje leuk op met glimlach, moet daar sticker op plakken op die andere 2 ofzo of mezelf eruitknippen
en ehb alleen nog selfie met fuckign duckface en voor de rest geen leuke foto's
of als ie alleen maar foto's met bier heeftquote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef Oberkullie het volgende:
laat ook maar zittenquote:Op zondag 11 december 2016 21:56 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga dan eerst maar eens fatsoenlijke foto's maken
Misschien een ideetje dat je eerst een assertiviteitscursus gaat volgen voordat je je gaat begeven in wondere wereld van Tinderquote:
Maak gwn ff leuke foto's. Of kijk op fb voor inspiratie ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ja weet ik
je hebt me veel pijn bespaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |