Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.quote:
Lijkt me vrij awkwardquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanraden
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.
ok gelukkigquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is zo wel weer over
Wat gaan jullie doen vandaag?
ja je kunt daar van tevoren wel een beetje op rekenen natuurlijk. wel een mooi stuk rond die luchthaven, leuke woningen en wat groen enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.
Da's ongeveer 100 arrivals/departures p/d. In een dagvenster van 12 uur is dat een landing of vertrek per 8 minuten ongeveer.
Omwonenden natuurlijk flippen, maar hey, je gaat zelf in de buurt van een luchthaven wonen. Moeten niet zeuren vind ik.
klinkt fucking lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
nu jaknoflook, peper, tomatensaus, worcsessetsauce, ketjap, malasse saus voor over m'n tofu stakes
welquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
zelf bepalen tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
gelukkig ben ik er, drugquote:
WAAROM BEN JE HIER WEER ZO VAAKquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
wrmquote:
Ja zo zie ik mijzelf wel eigenlijkquote:
????? Wowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |