Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
die liggen vaak onder de grondquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
ja je alleen de slechte vallen opquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
Oh ja ik had het over huisvrouwen weeniequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praat
haha nicequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef zeer het volgende:
Ging heen voor avo, fles sap, jammetje, kom terug met een pan.
Ben echt sticker voor pannen.
ga naar psycholoog toequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef Oberkullie het volgende:
Heb van mijn vader gedroomd word meteen weer wakker met allemaal issues
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euroquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
ga je lekkere sausjes maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef zeer het volgende:
[..]
wit steellpannetje met zon schenk tuit ppgfdfff hhhnnggg
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:18 schreef Drug het volgende:
[..]
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euro
Eens.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
schiphol met de trein vind ik wel chill trouwens
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.quote:
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijnquote:
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
Het is ook niet erg ofzo allemaal en kan gewoon normaal functioneren
Is zo wel weer overquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
[..]
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengen
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijn
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
nu jaquote:
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanradenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |