quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou alleen paxcon doen maar die is dus gay
quote:
quote:
Dit is het liefste wat ik ooit op FOK! heb gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook pffff
paxcon
zou het wel weten als ik mortaxx zou zijn
quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
God heeft me dat onmogelijk gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritantquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
ruimen die handelquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritant
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
Zijn ook altijd van die mensen die in een drukke straat midden in en pad stil staan.
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs magquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:51 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzo
sta nu achter 500 mensen in de supermarktquote:
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
gewoon wachtenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvdquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praatquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |