quote:Op vrijdag 16 december 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou alleen paxcon doen maar die is dus gay
quote:
quote:
Dit is het liefste wat ik ooit op FOK! heb gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook pffff
paxcon
zou het wel weten als ik mortaxx zou zijn
quote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
God heeft me dat onmogelijk gemaaktquote:Op zaterdag 17 december 2016 09:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou Pax, probeer het eens zou ik zeggen.
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritantquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
ruimen die handelquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
sws zijn bejaarden of sws iedereen boven de +-55 echt belachelijk irritant
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:46 schreef zeer het volgende:
Zijn ook altijd van die mensen die in een drukke straat midden in en pad stil staan.
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs magquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:51 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he. wat willen ze? op toerist lijken ofzo
sta nu achter 500 mensen in de supermarktquote:
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
gewoon wachtenquote:Op zaterdag 17 december 2016 10:54 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Worden ze ook nog heel boos als je vraagt of je er langs mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gvdquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:01 schreef zeer het volgende:
[..]
sta nu achter 500 mensen in de supermarkt
Allemaal 70+'ers die gwn iedere dag boodschappen kunnen doen
Wat halen ze dan? 6 flessen water.
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praatquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:03 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Die takken gaan gewoon iets halen om een beetje aanspraak te hebben
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 10:41 schreef Drug het volgende:
die kutbejaarden kunnen ook geen dankjewel zeggen ofzo he
die liggen vaak onder de grondquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
ja je alleen de slechte vallen opquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beschaafde bejaarden bestaan ook nog gelukkig.
Oh ja ik had het over huisvrouwen weeniequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:04 schreef zeer het volgende:
[..]
stond ambulance voor bejaardenhuis beter stoppen we dit soort praat
haha nicequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:06 schreef zeer het volgende:
Ging heen voor avo, fles sap, jammetje, kom terug met een pan.
Ben echt sticker voor pannen.
ga naar psycholoog toequote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef Oberkullie het volgende:
Heb van mijn vader gedroomd word meteen weer wakker met allemaal issues
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euroquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
ga je lekkere sausjes maken?quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:08 schreef zeer het volgende:
[..]
wit steellpannetje met zon schenk tuit ppgfdfff hhhnnggg
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:18 schreef Drug het volgende:
[..]
transavia op eindhoven. rotterdam was 1200 euro
Eens.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:19 schreef Drug het volgende:
schiphol met de trein vind ik wel chill trouwens
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.quote:
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijnquote:
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
Het is ook niet erg ofzo allemaal en kan gewoon normaal functioneren
Is zo wel weer overquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:23 schreef Drug het volgende:
[..]
wel kut dat het je zo van de kaart kan brengen
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja volgens mij is de directe lijn vanaf rotterdam geschrapt, want zou geloof ik 1,5 dag onderweg zijn
Wanneer ik wil kom ik alles over jou te weten. Je bent echter de moeite niet en ik heb ook te maken discretie. Kan er wel achterkomen. Daarom ben je beter netjes.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja heb ik weleens aan gedacht maar geen zin om met een vreemde mijn hele levensverhaal te bespreken.
nu jaquote:
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanradenquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:17 schreef Kurovski het volgende:
Met welke club ben je nou teruggevlogen Drug? Transavia direkt op R'dam? Ik vind dat altijd wel relax zo van: 'Vertrekken wij uit Rotterdam, dan vertrekken wij uit Rotterdam. Hier ken je je wagen tenminste nog fatsoenlijk parkeren en niet zestien voetbalvelden verderop ergens bij pier 67 vlakbij Tirol. Je ken ook nog 'ns gewoon doorlopen want wachten, daar hebben we geen tijd voor in Rotterdam.'
Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.quote:
Lijkt me vrij awkwardquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
is wel erg fijn hoor, kan je niks anders aanraden
We? Je spreekt dus voor iedereen? De arrogantie zeg. Daarom heb ik dus een grafhekel aan nederlandse vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 11:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vliegtuig missen is wel minder ja. Ik kwam een keer een week na m'n geboekte vlucht op het vliegveld. Gewoon een week abuis, maar ze waren schappelijk. Kon voor een zacht prijsje alsnog mee.
ok gelukkigquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is zo wel weer over
Wat gaan jullie doen vandaag?
ja je kunt daar van tevoren wel een beetje op rekenen natuurlijk. wel een mooi stuk rond die luchthaven, leuke woningen en wat groen enzoquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Las van de week dat Zestienhoven het aantal vliegbewegingen wil uitbreiden naar 37.000 p/j. Stijging van 75%.
Da's ongeveer 100 arrivals/departures p/d. In een dagvenster van 12 uur is dat een landing of vertrek per 8 minuten ongeveer.
Omwonenden natuurlijk flippen, maar hey, je gaat zelf in de buurt van een luchthaven wonen. Moeten niet zeuren vind ik.
klinkt fucking lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:33 schreef zeer het volgende:
[..]
nu jaknoflook, peper, tomatensaus, worcsessetsauce, ketjap, malasse saus voor over m'n tofu stakes
welquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
zelf bepalen tochquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
Net wakker en nu is de grote vraag: is het wel of niet acceptabel om te ontbijten met Turkse pizza?
gelukkig ben ik er, drugquote:
WAAROM BEN JE HIER WEER ZO VAAKquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:39 schreef CristinaYang het volgende:
wrmquote:
Ja zo zie ik mijzelf wel eigenlijkquote:
????? Wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |